opórcz samej pojemnosci układu trzeba jeszcze wziąć poprawke na odpowietrzenie układu na które tez troche płynu odejdzie
Ja bym też obstawiał że 2 opakowania starczą,radził bym wyciągną strzykawką część płynu ze zbiorniczka i dolać czystego,po prostu stary wypompować.systematycznie dolewając nowego do zbiorniczka.
Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz jak pomogłem to daj punkcik sprzęgło od G 60
Najbardziej zużywa się płyn w cylinderkach, ja robię tak, że przy wymianach klocków odpowietrzam, aż zobaczę płyn koloru słomki (lekko zółtawy). Na początku leci brązowy. Po takim większym odpowietrzaniu 4 kółek ubywa ok 0,5 l dotu i na tej zasadze wymieniam płyn, koszt dotu nieduży i problem znikomy, a po pedale czuc.
aż zobaczę płyn koloru słomki (lekko zółtawy). Na początku leci brązowy. Po takim większym odpowietrzaniu 4 kółek ubywa ok 0,5 l dotu i na tej zasadze wymieniam płyn, koszt dotu nieduży i problem znikomy, a po pedale czuc.
Dokładnie tak jak opisuje dziadekk,
Po co doprowadzać do zapowietrzenia układu
Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz jak pomogłem to daj punkcik sprzęgło od G 60
W książeczce Volksvagen Golf 4 i Bora str. 211 napisano: Z każdego zaworu odpowietrzającego powinno zostać wypompowane przynajmniej ćwierć litra płynu,aby nastąpiła jego całkowita wymiana.Wypływający płyn musi być czysty i bez pęcherzyków powietrza. Dochodzi do tego siłownik sprzęgła więc 1 litr płynu na wymianę to trochę za mało.
Komentarz