Blad 17664 oraz 01030

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Maicroft
    Moderator
    S_OCP MemberModeratorr
    • 2004
    • 25757
    • Audi

    Blad 17664 oraz 01030

    Zamieszczone przez Mr T.
    Jeśli chodzi o przecieki, to Skody (a zwłaszcza Fabie, ale widać Octy chyba też) są podatne na przecieki spod drzwi. Ja sam tego doświadczyłem. ASO uszczelnia drzwi silikonem. Na stronie www.fabiaclub.pl jest dział techniczny, gdzie kolega demonstruje jak samemu uszczelnić drzwi .
    Można też sobie poczytać tu http://www.fabiaclub.pl/f...&highlight=woda jak koledzy sobie z tym poradzili.
    O I ma pod tapicerką drzwi folie, wersja z blachą była zbyt kosztowna :diabelski_usmiech , więc dla O I nic ten opis nie daje.

    O II to nie wiem jak ma :roll:
    Spritmonitor.de
  • Maicroft
    Moderator
    S_OCP MemberModeratorr
    • 2004
    • 25757
    • Audi

    #2
    Blad 17664 oraz 01030

    Wyskakuje mi taki blad na Vagu, byl kasowany, ale pojawia sie ponownie:

    1 Fault Found:
    17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
    P1256 - 35-00 - -


    W ktorym miejscu szukac czujnika, ktory musze wymienic. Temp wody na VAG-u chyba jest dobra bo licznik pokazuje kolo 90'C i woda po krotkiej jezdzie ma juz 85-92'C

    I jeszcze cos takiego
    01030 - Central Locking Key Switch: Driver Side: Lock
    29-10 - Short to Ground - Intermittent
    Spritmonitor.de

    Komentarz

    • daneczek76
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 3642
      • Toyota

      #3
      01030 co do tego błędu sprawdził bym centralny po stronie kierowcy a dokładnie gume łączącą drzwi z karoserją podnią są kabelki i kedyś mi sie jeden urwał od centrala i miałem taki podobny błędzik, po zlutowaniu ustąpiło. 29- 10 - mówi że przewód masowy przerwany w wolnym tłumaczeniu czyli możliwe że to co pisałem wcześniej. Ja przjżałem wszystki drzwi na wszelki wypadek + klapa bagażnika to częsta dolegliwość przwody pod tymi gumami
      [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #4
        daneczek76, Ja juz chyba wiem od czego to jest. Kiedys sie cos porypalo i nie zamykal mi lewych drzwi. W tej chwili pokasowalem te bledy i popatrze za jakis czas


        Jeszcze jedno czy te wartosci podkreslone na wolnych obrotach takie moga byc, czy tez nie :?:
        Załączone pliki
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • Masmo
          L&K
          • 2005
          • 1145

          #5
          Zamieszczone przez Maicroft
          Jeszcze jedno czy te wartosci podkreslone na wolnych obrotach takie moga byc, czy tez nie :?:
          U mnie są bardzo podobne:
          Engine speed Specified MAP Actual MAP D.cycle MAP v.
          rpm 1850-1950 mbar 1700-2080 mbar 45-95%
          /min mbar mbar %
          903 1020.0 999.6 24.7

          [ Dodano: Sro 28 Cze, 06 16:13 ]
          Zamieszczone przez Maicroft
          17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
          P1256 - 35-00 - -
          W ktorym miejscu szukac czujnika, ktory musze wymienic. Temp wody na VAG-u chyba jest dobra bo licznik pokazuje kolo 90'C i woda po krotkiej jezdzie ma juz 85-92'C
          U mnie jest podobnie! Czujnik jest chyba na termostacie z wyczką od strony przegrody silnika. Są czujniki niebieskie zielone czarne z wtyczką zaokrągloną i prostokątną ale nikt nie wie jaki ja mam. Ostatnio w sklepie powiedzino że 078 919 501B :?: :?: :roll:

          [ Dodano: Sro 28 Cze, 06 18:59 ]
          Poszperałowem trochę w ETOS'ie i znalazłem takie coś:
          Załączone pliki
          Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez Masmo
            Ale o co chodzi? zielony zamiast czarnego?
            odgrzeję kotleta z uwagi na problem 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus P1256 35 00.

            Wymiana czujnika jest banalnie prosta lecz ASO miało problemy.
            Generalnie wymienili na zielony 4 pinowy taki jak na foto.

            Do TDI jest ponoć tylko jeden rodzaj tego czujnika G62.
            Cena 80 pln.

            Komentarz

            • Zibi
              Rider
              S_OCP Member
              • 2005
              • 491

              #7
              Mielismy/mamy ten sam problem z Xekonem.
              Bendi nam zalatwil zamiennik EPS w Intercarsie - ok 50 zl

              Pozdrawiam
              Zibi

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez Zibi
                zamiennik
                juz kiedyś się przejechałem na zamienniku w innym aucie i nie zdecyduję się na to więcej (to moje zdanie)

                Komentarz

                • misiek^wro
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 8321

                  #9
                  A czy ktos sie orientuje, czy ten czujnik moze miec wplyw na spalanie? Swego czasu Zbysiu skasowal u mnie ten sam ( albo podobny ) blad, a moja Occia pali tak jakby ciutke wiecej ... gdy ja wkrecam powyzej 2k obrotow. Normalnie ponizje tego, jak sie tocze, to w miesci spali te 5.2 ( w niedziele, bez korkow itd ) ale jak wale mocno w pedal, to spokojnie jest powyzej 7.5.
                  Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                  Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                  ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                  TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                  Komentarz

                  • Paweł T
                    Elegance
                    • 2006
                    • 784

                    #10
                    jeśli ten czujnik jest zepsuty, to głupieje wskazówka na szafie
                    TDI ASV 140KM 300Nm

                    Komentarz

                    • dariuspolo
                      L&K
                      S_OCP Member
                      • 2007
                      • 1168

                      #11
                      ...
                      T4 CARAVELLE AXG 150PS/295Nm
                      SEAT ALHAMBRA BLT 180PS/385Nm
                      Zuzycie paliwa

                      Komentarz

                      • arci9
                        RS
                        • 2004
                        • 2007

                        #12
                        Zamieszczone przez desmo
                        odgrzeję kotleta z uwagi na problem 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus P1256 35 00.
                        Desmo, czy oprócz tego błędu na Vagu zapaliła Ci się jakaś kontrolka?
                        U mnie zapalił się silniczek na żółto, po trzech uruchomieniach zgasł, błąd odczytany to "czujnik temperatury" ale bez nr. błędu, to jakiś dziwny program po polsku i bez nr. błędów.Po skasowaniu, przejechałem jakieś 700km i znowu mi się zapalił silniczek...i znowu po3 czy 4 uruchomieniach zgasł, ale jeszcze nie podłączałem się do kompa.

                        Możliwe , że gdzieś coś nie łączy albo po deszczach zawilgotniało czy takie mogą być objawy powolnego psucia się tego czujnika???

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez arci9
                          Desmo, czy oprócz tego błędu na Vagu zapaliła Ci się jakaś kontrolka?
                          arci9tylko kontrolka silnika się zapaliła na żółto , VAG nie pokazał żadnych innych błędów i w ASO na ich sprzęcie pokazało tylko 1 błąd

                          Komentarz

                          • sew1981
                            RS
                            S_OCP MemberModeratorr
                            • 2009
                            • 10917
                            • Fiat

                            #14
                            może odgrzewam kotleta starego, ale mam to samo, tzn. miałem wczoraj w moim SI.
                            Jade sobie normalnie wczoraj i zapala się "check engine". przejechałem na stacje, tankowanie, po ponownym zapaleniu silnika kontrolka nie gaśnie. przejechałem 50 km, po postoju 10 minutowym i odpaleniu check engine zgasł i się już nie pojawił do dziś, wracając zrobiłem kolejne 60 km. Dziś podpiąłem vaga który pokazał:
                            17664 czujnik temperatury płynu chłodzącego - zwarcie do plusa/przerwa brak osprzętu/nie związany ze sprzętem (G62) - błąd sporadyczny.
                            Co proponujecie?
                            1. czekać aż znowu zapali się check i olać ten temat narazie?
                            2. czy od razu kupować ten czujnik i wymieniać?
                            Dziękuje z góry za wszelkie rady.

                            Komentarz

                            • german81
                              L&K
                              • 2010
                              • 1414
                              • Octavia II combi (1Z5)
                              • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                              • BZB 1.8 TSI 160 KM

                              #15
                              sew1981, zacznij od sprawdzenia wtyczki na czujniku czy nie zieleniała i podoginaj blaszki we wtycze a jak to nie pomoze to czujnik do wymiany
                              diagnostyka vag 602-614-253

                              Komentarz

                              • sew1981
                                RS
                                S_OCP MemberModeratorr
                                • 2009
                                • 10917
                                • Fiat

                                #16
                                german81, jeszcze muszę ten czujnik zlokalizować w sumie, nie wiem czy on jest tak samo jak w occi , bo ja mam silnik wzdłużnie a nie poprzecznie.
                                dziś jeździłem i cisza spokój, błąd nie wyskoczył na szafie narazie.

                                Komentarz

                                • german81
                                  L&K
                                  • 2010
                                  • 1414
                                  • Octavia II combi (1Z5)
                                  • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                  • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                  #17
                                  czujnik jest po miedzy silnikiem a sciana grodziowa pod pompa tandemowa naj wygodniejszy dostep jest od prawej strony(stojac twarza do silnika to od lewej ) wystarczy zdiac tylko górna osłone
                                  diagnostyka vag 602-614-253

                                  Komentarz

                                  • sew1981
                                    RS
                                    S_OCP MemberModeratorr
                                    • 2009
                                    • 10917
                                    • Fiat

                                    #18
                                    pojawiło się drugi raz, jutro albo pojutrze postaram się wykręcić to i zobaczyć jak ten czujnik się miewa.

                                    [ Dodano: Wto 13 Mar, 12 23:34 ]
                                    diagnoza - wtyczka czysta, więc pozostaje wymiana czujnika.

                                    [ Dodano: Sro 14 Mar, 12 09:14 ]
                                    gnojki w aso nie chcą podać numeru części, w hurtowni nie można oddać jakby nie podszedł (a w razie co lepiej mieć taką pewność) , bo to część elektryczna. Więc zostaje mi oryginał z ASO za 80 zł, zamiennik najdroższy FEBI kosztuje w hurtowni 36 zł. Nie jest źle, lepszy ori ,ale polityka ASO to wiadomo co........ :evil:

                                    Komentarz

                                    • Phocus
                                      Classic
                                      • 2010
                                      • 26

                                      #19
                                      ????

                                      Mam oczywiscie ten sam problem z tym czujnikiem. Mam pytanko... Przy tej wymianie trzeba sie przygotowac na wyciek plynu chlodzacego czy nie?

                                      Komentarz

                                      Pracuję...