Jeśli chodzi o przecieki, to Skody (a zwłaszcza Fabie, ale widać Octy chyba też) są podatne na przecieki spod drzwi. Ja sam tego doświadczyłem. ASO uszczelnia drzwi silikonem. Na stronie www.fabiaclub.pl jest dział techniczny, gdzie kolega demonstruje jak samemu uszczelnić drzwi .
Można też sobie poczytać tu http://www.fabiaclub.pl/f...&highlight=woda jak koledzy sobie z tym poradzili.
O I ma pod tapicerką drzwi folie, wersja z blachą była zbyt kosztowna :diabelski_usmiech , więc dla O I nic ten opis nie daje.
Wyskakuje mi taki blad na Vagu, byl kasowany, ale pojawia sie ponownie:
1 Fault Found:
17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
P1256 - 35-00 - -
W ktorym miejscu szukac czujnika, ktory musze wymienic. Temp wody na VAG-u chyba jest dobra bo licznik pokazuje kolo 90'C i woda po krotkiej jezdzie ma juz 85-92'C
I jeszcze cos takiego
01030 - Central Locking Key Switch: Driver Side: Lock
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01030 co do tego błędu sprawdził bym centralny po stronie kierowcy a dokładnie gume łączącą drzwi z karoserją podnią są kabelki i kedyś mi sie jeden urwał od centrala i miałem taki podobny błędzik, po zlutowaniu ustąpiło. 29- 10 - mówi że przewód masowy przerwany w wolnym tłumaczeniu czyli możliwe że to co pisałem wcześniej. Ja przjżałem wszystki drzwi na wszelki wypadek + klapa bagażnika to częsta dolegliwość przwody pod tymi gumami
[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
daneczek76, Ja juz chyba wiem od czego to jest. Kiedys sie cos porypalo i nie zamykal mi lewych drzwi. W tej chwili pokasowalem te bledy i popatrze za jakis czas
Jeszcze jedno czy te wartosci podkreslone na wolnych obrotach takie moga byc, czy tez nie :?:
Jeszcze jedno czy te wartosci podkreslone na wolnych obrotach takie moga byc, czy tez nie :?:
U mnie są bardzo podobne:
Engine speed Specified MAP Actual MAP D.cycle MAP v.
rpm 1850-1950 mbar 1700-2080 mbar 45-95%
/min mbar mbar %
903 1020.0 999.6 24.7
[ Dodano: Sro 28 Cze, 06 16:13 ]
Zamieszczone przez Maicroft
17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
P1256 - 35-00 - -
W ktorym miejscu szukac czujnika, ktory musze wymienic. Temp wody na VAG-u chyba jest dobra bo licznik pokazuje kolo 90'C i woda po krotkiej jezdzie ma juz 85-92'C
U mnie jest podobnie! Czujnik jest chyba na termostacie z wyczką od strony przegrody silnika. Są czujniki niebieskie zielone czarne z wtyczką zaokrągloną i prostokątną ale nikt nie wie jaki ja mam. Ostatnio w sklepie powiedzino że 078 919 501B :?: :?: :roll:
[ Dodano: Sro 28 Cze, 06 18:59 ]
Poszperałowem trochę w ETOS'ie i znalazłem takie coś:
A czy ktos sie orientuje, czy ten czujnik moze miec wplyw na spalanie? Swego czasu Zbysiu skasowal u mnie ten sam ( albo podobny ) blad, a moja Occia pali tak jakby ciutke wiecej ... gdy ja wkrecam powyzej 2k obrotow. Normalnie ponizje tego, jak sie tocze, to w miesci spali te 5.2 ( w niedziele, bez korkow itd ) ale jak wale mocno w pedal, to spokojnie jest powyzej 7.5.
Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
odgrzeję kotleta z uwagi na problem 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus P1256 35 00.
Desmo, czy oprócz tego błędu na Vagu zapaliła Ci się jakaś kontrolka?
U mnie zapalił się silniczek na żółto, po trzech uruchomieniach zgasł, błąd odczytany to "czujnik temperatury" ale bez nr. błędu, to jakiś dziwny program po polsku i bez nr. błędów.Po skasowaniu, przejechałem jakieś 700km i znowu mi się zapalił silniczek...i znowu po3 czy 4 uruchomieniach zgasł, ale jeszcze nie podłączałem się do kompa.
Możliwe , że gdzieś coś nie łączy albo po deszczach zawilgotniało czy takie mogą być objawy powolnego psucia się tego czujnika???
może odgrzewam kotleta starego, ale mam to samo, tzn. miałem wczoraj w moim SI.
Jade sobie normalnie wczoraj i zapala się "check engine". przejechałem na stacje, tankowanie, po ponownym zapaleniu silnika kontrolka nie gaśnie. przejechałem 50 km, po postoju 10 minutowym i odpaleniu check engine zgasł i się już nie pojawił do dziś, wracając zrobiłem kolejne 60 km. Dziś podpiąłem vaga który pokazał:
17664 czujnik temperatury płynu chłodzącego - zwarcie do plusa/przerwa brak osprzętu/nie związany ze sprzętem (G62) - błąd sporadyczny.
Co proponujecie?
1. czekać aż znowu zapali się check i olać ten temat narazie?
2. czy od razu kupować ten czujnik i wymieniać?
Dziękuje z góry za wszelkie rady.
german81, jeszcze muszę ten czujnik zlokalizować w sumie, nie wiem czy on jest tak samo jak w occi , bo ja mam silnik wzdłużnie a nie poprzecznie.
dziś jeździłem i cisza spokój, błąd nie wyskoczył na szafie narazie.
czujnik jest po miedzy silnikiem a sciana grodziowa pod pompa tandemowa naj wygodniejszy dostep jest od prawej strony(stojac twarza do silnika to od lewej ) wystarczy zdiac tylko górna osłone
pojawiło się drugi raz, jutro albo pojutrze postaram się wykręcić to i zobaczyć jak ten czujnik się miewa.
[ Dodano: Wto 13 Mar, 12 23:34 ]
diagnoza - wtyczka czysta, więc pozostaje wymiana czujnika.
[ Dodano: Sro 14 Mar, 12 09:14 ]
gnojki w aso nie chcą podać numeru części, w hurtowni nie można oddać jakby nie podszedł (a w razie co lepiej mieć taką pewność) , bo to część elektryczna. Więc zostaje mi oryginał z ASO za 80 zł, zamiennik najdroższy FEBI kosztuje w hurtowni 36 zł. Nie jest źle, lepszy ori ,ale polityka ASO to wiadomo co........ :evil:
Komentarz