MODEL: 2004, sedan,
SILNIK: seryjny ASZ+; 168KMi 390NM
UKŁAD DOLOTOWY :nowy IC z FIMIC.PL projekt i wykonanie Doctor X-Haust
UKŁAD WYDECHOWY: seria
ELEKTRONIKA: soft by TUNE-UP
UKŁAD NAPĘDOWY: seryjne, 6 biegów do przodu
ZAWIESZENIE: seryjne,podniesione na tulejkach o 2 cm,blacha na spodzie/tulejki zdjęte przy wymianie na AGX
UKŁAD HAMULCOWY: zmieniony na audi TT 225KM
-nowe serwo
- Płyn hamulcowy Ferodo Racing DOT 5.1
BODY-KIT:
- zderzak RS
- fabryczne felgi 16stki zmienione na RS,opony MICHELIN PILOT SPORT 3
-ramiona wycieraczek golf V,płaskie wycieraczki golf IV
ŚRODEK:
- zmienione fotele na LEON TOP SPORT
- gałka z Fabi RS
CAR-AUDIO:
-Alpine CDA-117Ri
Plany:
-wymiana sprzęgła,obecne zaczyna się ślizgać-zrobione-komplet BTB SHARAN
-wymiana pompy vacum,problemy z podciśnieniem-zrobione,ori z serwisu
-wymiana amortyzatorów na KYB AGX-zrobione,zagosciły AGX-y
-wymian sprężyn na RS lub Eibach-zrobione,są KYB
-lepsze głośniki
- i co tam jeszcze dusza zapragnie :diabelski_usmiech
SILNIK: seryjny ASZ+; 168KMi 390NM
UKŁAD DOLOTOWY :nowy IC z FIMIC.PL projekt i wykonanie Doctor X-Haust
UKŁAD WYDECHOWY: seria
ELEKTRONIKA: soft by TUNE-UP
UKŁAD NAPĘDOWY: seryjne, 6 biegów do przodu
ZAWIESZENIE: seryjne,podniesione na tulejkach o 2 cm,blacha na spodzie/tulejki zdjęte przy wymianie na AGX
UKŁAD HAMULCOWY: zmieniony na audi TT 225KM
-nowe serwo
- Płyn hamulcowy Ferodo Racing DOT 5.1
BODY-KIT:
- zderzak RS
- fabryczne felgi 16stki zmienione na RS,opony MICHELIN PILOT SPORT 3
-ramiona wycieraczek golf V,płaskie wycieraczki golf IV
ŚRODEK:
- zmienione fotele na LEON TOP SPORT
- gałka z Fabi RS
CAR-AUDIO:
-Alpine CDA-117Ri
Plany:
-wymiana sprzęgła,obecne zaczyna się ślizgać-zrobione-komplet BTB SHARAN
-wymiana pompy vacum,problemy z podciśnieniem-zrobione,ori z serwisu
-wymiana amortyzatorów na KYB AGX-zrobione,zagosciły AGX-y
-wymian sprężyn na RS lub Eibach-zrobione,są KYB
-lepsze głośniki
- i co tam jeszcze dusza zapragnie :diabelski_usmiech
Komentarz