[O2] Nowy silnik 2.0 TDI 110KM oraz 1.8 TSI 150KM w Octavii

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Tichy
    Rider
    • 2010
    • 544

    #51
    Między silnikami 1.8TSI 150KM i 160KM jest w ogóle jakaś różnica konstrukcyjna? Bo spalanie podali takie samo...

    Komentarz

    • Tomasz_WS
      Ambiente
      • 2008
      • 170

      #52
      Zamieszczone przez Octavianos
      Zamieszczone przez marlej108
      Zamieszczone przez Tomasz_WS
      Pytanie zasadnicze czy ten 2.0 tdi będzie też montowany w tourze II ???
      dzieki Octavianos za info :-)

      podlaczam sie pod powyzsze pytanie :-)
      Niestety 2.0 TDI 110KM nie będzie dostępny w Nowym Tourze - podejrzewam, że szybko się to nie zmieni...o ile w ogóle.. [ Dodano: Pon 07 Lut, 11 22:19 ]
      Zamieszczone przez sew1981
      nie kumam tych silnikówl. Kiedyś w niemczech wiem , że tak było ,że zmniejszali moc ze względu na podatek drogowy . np golfy II 1.8 90km robili 75 konne tylko na tamte rynki, żeby mniej bulili ludzie. Ale te 2.0 tdi i 1.8 tsi? na "grzyba"...to słabsze?
      Niestety sam zastanawiam się nad sensem wprowadzenia tych silników na polski rynek. W dieslu brakuje takiego ok.120KM...

      2.0 TDI 110KM- cena z nowym pakietem Family (Classic + klima manualna + radio Blues) - cena od 76 100, rabat - do 8500 zł lub 6500 zł w promocyjnym kredycie - jest to oferta limitowana

      1.8 TSI 112 kW (150KM) - cena z nowym pakietem Family Plus ( Ambiente +Radio Swing, Obręcze kół ze stopów lekkich 6,5Jx16" PROXIMA, Dywaniki, ISOFIX - na fotelu pasażera,
      Program siatek (2 siatki w komorze bagażnika), Siatka pod półka bagażnika, Dodatkowe 4 głośniki z tyłu, Tempomat, Schowek na parasole za tylną kanapą, Sunset, Tapicerka Krystal, Oznaczenie modelu Family, Torba do bagażnika

      Za to wszystko - tylko 3500 zl lub 3900 dla kombi

      z tym wyposażeniem i silnikiem 1.8 TSI - cena od 75 100 zl, rabat 5000 zł lub 3000 zł i promocyjny kredyt.

      Nowy silnik 1.8 TSI 112 kW jest dostępny tylko z nowym pakietem Family Plus.
      w takim razie mam jeszcze do Ciebie pytanko czy w tym roku w Tourze zmieni się cokolwiek choćby dojdzie wzór nowej tapicerki ew. wyp. dodatkowe? Czy pozostanie taka bieda :wink:
      Focus II FL 1.6tdci

      Komentarz

      • bogusz00
        Classic
        • 2011
        • 2

        #53
        Witam,
        To moj pierwszy post.
        Generalnie to cisnienie mi skoczylo jak zobaczylem te nowe pakiety Family Plus. Pod koniec stycznia zamowilem Octavie Kombi z 1.8tsi ambiente doposazoną w swinga, 8 glosnikow, sunset, (czyli to co teraz daja w Family Plus) i dodatkowo pakiet dynamic, dupogrzanie, hak, maxi dot, zapas stalowy, lakier metalizowany.
        Teraz mam powazny zgryz bo te ceny i silnik ktory oni dali w Family Plus powodują, że moje zamowienie jest kilka tyś. drozsze. O ile mam z delaerem umowe, ze nowe promocje mnie tez obejmą (jak zamawialem to rabat byl 3tys, teraz 5tys) to juz radio, glosniki i sunset to moja strata - czyli wg katalogu 2,6tys. Cena dodatkow, ktore dorzucili ekstra do F.Plus (tempomat, siatki, alufelgi) to chyba tez ok. 2,9tys. Czyli doplacam do mojego auta 5,5 tys.
        Cena katalogowa auta Family Plus z 1.8tsi 150KM to 78800 (wg katalogu), ambiente 1.8TSI 160KM to 78600.
        Ja za swoje auto mam cene 79tys (po rabatach, wg katalogu cena to ok 89). Uwzgledniajac dodatkowy rabat 2tys (obecna promocja) to wychodzi mi 77tys.
        Tutaj znalazlem oferte z Olsztyna
        http://otomoto.pl/skoda-octavia-combi-ambit-family-plus-1-8-C17421830.html gdzie cena jest 69,7tys za F.Plus z 1.8TSI. Jesli mozna do niego dorzucic to co ja mam w swoim (dynamic, hak, lakier, alarm, maxi dot i zapas alu- 1tys) to cena wychodzi mi ok 77-77,5 tys (czyli tyle ile teraz mam za swoją).
        Jedyna roznica to 10KM.
        Mam w planie poważną rozmowe z dealerem (a wlasciwie moja zona, bo ja siedze w niemczech) bo troche czuje sie zrobiony w jajo. W cenniku jest napisane, ze oferta obowiązuje od 3 lutego. My negocjacje zamknelismy ok 23-24 stycznia i ani slowem gosciu nie wspomnial o F.Plus. Ja w niemczech rozmawialem z dealerem w tym czasie i wiedzialem, ze bedzie F.Plus, jednak szczegolow mi nie powiedzieli. Ale wiedzieli, ze bedą nowe wersje.
        Podsumowując mam powazny dylemat:negocjowac z dealerem nową cene za moje auto (jesli sie da) czy olac 10KM, wycofac stare zamowienie i wziac F.Plus (jesli mozna dolozyc to co ja chce).
        Domyslam sie, ze silnik da sie w przyszlosci zawirusowac i odzyskac te 10KM?
        EDIT: chyba, ze ten 1.8tsi 150KM ma mocno zmienioną charakterystyke? Ale wg katalogu do setki ciagnie 0,3 s wolniej niz "normalna" wersja.
        EDIT 2: Zwroccie uwage, ze przy innych silnikach trzeba doplacac do F.Plus. Jedynie przy tym silniku obnizyli jego moc .

        Komentarz


        • #54
          Zamieszczone przez bogusz00
          jesli mozna dolozyc to co ja chce
          no właśnie wydaje mi się że z pakietem dynamic może byc problem

          Zamieszczone przez bogusz00
          Zwroccie uwage, ze przy innych silnikach trzeba doplacac do F.Plus. Jedynie przy tym silniku obnizyli moc silnika
          Podejście jak to 1.4TSI czyli zamulamy auto i problem napinacza przestaje istnieć?

          Zamieszczone przez bogusz00
          negocjowac z dealerem nową cene za moje auto (jesli sie da) czy olac 10KM, wycofac stare zamowienie i wziac F.Plus (jesli mozna dolozyc to co ja chce).
          Kalkulator odpowie Ci na to pytanie, zobacz ile można jeszcze urwać z tej ceny i będziesz wiedział czy sie to opłaca. Myślę że po rozmowie Danielciem i Carsedem wycofasz zamówienie

          Komentarz

          Pracuję...