[O1] test

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • marcin1485
    Classic
    • 2011
    • 16

    [O1] test

    Zamieszczone przez Qbaas
    Ja również mam zalanego Amsoila AFL 5W-40, do Astry G 2.0 DTI, przejechałem na nim około 8tyś km, poprzednio był Motul 8100 X-Cess 5W-40..... mechanik zapytał się jakiego oleju używam bo dawno nie widział tak czystego silnika z takim przebiegiem (260tyś km)....
    Czyli można smiało stwierdzić, że nienaganny stan silnika utrzymał sie dzięki 120 zl tanszemu od Amsa X-cessowi? :shock:
    marcin1485
  • spoczkomk
    Drive
    • 2010
    • 76

    #2
    [O1] test

    test

    Komentarz

    • marekzu
      L&K
      • 2007
      • 1412
      • Superb II combi (3V5)

      #3
      no jakies tam filtry ma - a konkretnie o ktory ci chodzi??

      Obstawiam ze DPF

      Komentarz

      • spoczkomk
        Drive
        • 2010
        • 76

        #4
        test

        Komentarz

        • Dzida
          RS
          • 2006
          • 2253

          #5
          spoczkomk, to nie wiesz czy masz filtr DPF? Samochód masz z polskiego salonu czy z importu? Co masz napisane na wlepie w bagażniku?

          Poza tym było tyle razy wystarczy poszukać......

          Komentarz

          • spoczkomk
            Drive
            • 2010
            • 76

            #6
            test

            Komentarz

            • Dzida
              RS
              • 2006
              • 2253

              #7
              Zamieszczone przez spoczkomk
              Ja mogę Ci komputer albo TV naprawić jak chcesz
              Dzięki będę pamiętał.

              W uproszczeniu: poszukaj następującego kodu na wlepie w bagażniku lub w książce serwisowej.
              0GG - filtra DPF brak.
              7GG - filtr jest pobecny.

              P.S. Nie jestem po samochodówce, jestem po gastronomie w Lublinie na Spokojnej.( dawniej 22-go Lipca).

              Komentarz

              • looker
                RS
                • 2008
                • 1886
                • Octavia II (1Z3)
                • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                #8
                spoczkomk, ale wpisałeś w profilu kod silnika jako BXE. Te nie miały montowanego DPF-a. Ale sprawdzenie kodu z wklejki wyjaśni sprawę na 100%.
                OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                Komentarz

                • spoczkomk
                  Drive
                  • 2010
                  • 76

                  #9
                  test

                  Komentarz

                  • kmink
                    L&K
                    • 2007
                    • 1360
                    • Superb III (3V3)

                    #10
                    Tylko 1.9TDI 105KM o oznaczeniu BLS mają DPF...żaden inny.
                    Auta z Niemiec mogą mieć założone filtry dodatkowe-bezobsługowe(bez trybów wypalania itd.), z którymi nie ma problemu a jedynie należy je wymienić co ok 80-100tyś km
                    Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
                    https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

                    www.tuneforce.pl
                    www.dpfserwis.pl

                    Komentarz

                    • jacog
                      Rider
                      • 2008
                      • 420
                      • Felicia I (6U1)

                      #11
                      kmink, tak z ciekawości: jaki mniej więcej koszt takiej wymiany?

                      Komentarz

                      • kmink
                        L&K
                        • 2007
                        • 1360
                        • Superb III (3V3)

                        #12
                        Zamieszczone przez jacog
                        kmink, tak z ciekawości: jaki mniej więcej koszt takiej wymiany?
                        Filtr nowy - 2000zł(kompleksowa usługa)
                        Regenerowany - 1500zł(kompleksowa usługa)
                        Filtr "dokładany" - ok 2000zł

                        Więc generalnie nie ma stresu z DPFem....trzeba przestrzega tylko kilku zasad:
                        - w razie pojawienia się błędów związanych z silnikiem(układ paliwowy,wydechowy,dolotowy) należy jak najszybciej usunąć usterkę
                        - nie wypalać auta w trybie serwisowy od tak sobie
                        - w wypadku zapalenia się kontrolki od DPFa NIE gasić auta tylko przejechać się za miasto :wink:
                        Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
                        https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

                        www.tuneforce.pl
                        www.dpfserwis.pl

                        Komentarz

                        Pracuję...