Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] test

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] test

    Zamieszczone przez Qbaas
    Ja również mam zalanego Amsoila AFL 5W-40, do Astry G 2.0 DTI, przejechałem na nim około 8tyś km, poprzednio był Motul 8100 X-Cess 5W-40..... mechanik zapytał się jakiego oleju używam bo dawno nie widział tak czystego silnika z takim przebiegiem (260tyś km)....
    Czyli można smiało stwierdzić, że nienaganny stan silnika utrzymał sie dzięki 120 zl tanszemu od Amsa X-cessowi? :shock:
    marcin1485

  • #2
    [O1] test

    test

    Komentarz


    • #3
      no jakies tam filtry ma - a konkretnie o ktory ci chodzi??

      Obstawiam ze DPF

      Komentarz


      • #4
        test

        Komentarz


        • #5
          spoczkomk, to nie wiesz czy masz filtr DPF? Samochód masz z polskiego salonu czy z importu? Co masz napisane na wlepie w bagażniku?

          Poza tym było tyle razy wystarczy poszukać......

          Komentarz


          • #6
            test

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez spoczkomk
              Ja mogę Ci komputer albo TV naprawić jak chcesz
              Dzięki będę pamiętał.

              W uproszczeniu: poszukaj następującego kodu na wlepie w bagażniku lub w książce serwisowej.
              0GG - filtra DPF brak.
              7GG - filtr jest pobecny.

              P.S. Nie jestem po samochodówce, jestem po gastronomie w Lublinie na Spokojnej.( dawniej 22-go Lipca).

              Komentarz


              • #8
                spoczkomk, ale wpisałeś w profilu kod silnika jako BXE. Te nie miały montowanego DPF-a. Ale sprawdzenie kodu z wklejki wyjaśni sprawę na 100%.
                OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                Komentarz


                • #9
                  test

                  Komentarz


                  • #10
                    Tylko 1.9TDI 105KM o oznaczeniu BLS mają DPF...żaden inny.
                    Auta z Niemiec mogą mieć założone filtry dodatkowe-bezobsługowe(bez trybów wypalania itd.), z którymi nie ma problemu a jedynie należy je wymienić co ok 80-100tyś km
                    Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
                    https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

                    www.tuneforce.pl
                    www.dpfserwis.pl

                    Komentarz


                    • #11
                      kmink, tak z ciekawości: jaki mniej więcej koszt takiej wymiany?

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez jacog
                        kmink, tak z ciekawości: jaki mniej więcej koszt takiej wymiany?
                        Filtr nowy - 2000zł(kompleksowa usługa)
                        Regenerowany - 1500zł(kompleksowa usługa)
                        Filtr "dokładany" - ok 2000zł

                        Więc generalnie nie ma stresu z DPFem....trzeba przestrzega tylko kilku zasad:
                        - w razie pojawienia się błędów związanych z silnikiem(układ paliwowy,wydechowy,dolotowy) należy jak najszybciej usunąć usterkę
                        - nie wypalać auta w trybie serwisowy od tak sobie
                        - w wypadku zapalenia się kontrolki od DPFa NIE gasić auta tylko przejechać się za miasto :wink:
                        Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
                        https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

                        www.tuneforce.pl
                        www.dpfserwis.pl

                        Komentarz

                        POWRÓT NA GÓRĘ
                        Pracuję...
                        X