Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problem z uruchomieniem silnika po nocy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Problem z uruchomieniem silnika po nocy

    Witek, to podaj dzień i godzine żebym wygospodarował troche czasu bo mam małą rewolucję w domu pt. wymiana pieca CO.

  • #2
    Problem z uruchomieniem silnika po nocy

    Mam Skode Octawie 1.9 TDi 99r.Po wymianie rozrzadu zaczely sie problemy z uruchomieniem silnika po nocy.Nie byl po wym. rozrzadu regulowany kat wtrysku.
    W czasie dnia nie mam problemow z uruchomieniem, oraz osiagami.
    Mam pytanie czy problem dotyczy regulacji kata wtrysku czy czegos innego.
    Zauwazylem ze problem dotyczy uruchominia silnika po dluzszym staniu.
    Swiece zarowe nowe i dobre.
    Pozdrawiam

    Komentarz


    • #3
      Re: Problem z uruchomieniem silnika po nocy

      Zamieszczone przez Bonzo53
      Po wymianie rozrzadu zaczely sie problemy z uruchomieniem silnika po nocy.
      Tym zdaniem odpowiedziales sobie sam :wink: Ja obstawiam zle ustawiony kat wtrysku lub zle cos zlozone przy skaldaniu rozrzadu :roll: Napewno szukal bym w tym przyczyny. Jezeli przed bylo oki ,a po juz nie to widomo.
      TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

      Komentarz


      • #4
        Bonzo53, a gdzie robiles ten rozrzad? u Zimnego :roll: ?, jak chcesz to dam Ci namiary na dobry warsztat, tam Ci to obejrza i ew. poprawia....
        Passat 2.0 TDI, 140 KM, 2007, Comfortline
        mam nadzieję, że będzie równie dobry co octavia...

        Komentarz


        • #5
          Ja mam takie objawy: po nocy (czeszka stoi pod chmurką) żeby zapalić trzeba pokręcić rozrusznikiem kilka razy, tj. dłużej przytrzymać kluczyk, albo krócej trzymając kluczyk zapali za drugim lub trzecima razem. A w momencie włączeni silnika z rury wydechowej wydobywa się dużo dymu. Mam teraz 187kkm. Nie były jeszcze wymieniane świece żarowe (ale były sprawdzone i są sprawne). Był wymieniany pas rozrządu i nie wiem, czy był sprawdzany kąt wtrysku. Jestem również przed wymianą oleju (wożę już olej i filt oleju w bagażniku). Ale wczoraj miałem jechać wymienić olej.... i niestety samochód nie zapalił - miga kontrolka immobilaizera - nie czyta kluczy), więc samochód od wczoraj u mechanika.
          Thw

          Skoda Octavia 1.9TDI AGR 1999 :-)

          Komentarz


          • #6
            Thw, No to u Ciebie problemy sie nawarstwily Swiec zarowych do tego nie mieszaj, mozesz je wykrecic i dac tam druty :twisted: Ten silnik MUSI zapalac bez swiec zarowych jak nie zapala to jest to tzw kibel a nie AGR.
            Siedzi w aucie na pewno jakis blad zwiazany z imo i to trzeba sprawdzic o co chodzi. Mozliwe ze kluczyk podaje za slaby sygnal, sprawdzales z drugim kluczem??
            Kat wtrysku to podstawa, pewnie po wymienie zaczely sie problemy. Mozliwe tez jest ze paliwo cofa sie do baku, przez jakas nieszczelnosc np przy filtrze paliwa, ale najpierw kat wtrysku na VAG-u i przy okazji bledy jakie sa w sterowniku, a potem psuc cos innego :wink:
            Spritmonitor.de

            Komentarz

            POWRÓT NA GÓRĘ
            Pracuję...
            X