Witek, to podaj dzień i godzine żebym wygospodarował troche czasu bo mam małą rewolucję w domu pt. wymiana pieca CO.
Problem z uruchomieniem silnika po nocy
Zwiń
X
-
GośćTagi: Brak
-
Bonzo53
Problem z uruchomieniem silnika po nocy
Mam Skode Octawie 1.9 TDi 99r.Po wymianie rozrzadu zaczely sie problemy z uruchomieniem silnika po nocy.Nie byl po wym. rozrzadu regulowany kat wtrysku.
W czasie dnia nie mam problemow z uruchomieniem, oraz osiagami.
Mam pytanie czy problem dotyczy regulacji kata wtrysku czy czegos innego.
Zauwazylem ze problem dotyczy uruchominia silnika po dluzszym staniu.
Swiece zarowe nowe i dobre.
Pozdrawiam
-
Re: Problem z uruchomieniem silnika po nocy
Zamieszczone przez Bonzo53Po wymianie rozrzadu zaczely sie problemy z uruchomieniem silnika po nocy.
Komentarz
-
-
Ja mam takie objawy: po nocy (czeszka stoi pod chmurką) żeby zapalić trzeba pokręcić rozrusznikiem kilka razy, tj. dłużej przytrzymać kluczyk, albo krócej trzymając kluczyk zapali za drugim lub trzecima razem. A w momencie włączeni silnika z rury wydechowej wydobywa się dużo dymu. Mam teraz 187kkm. Nie były jeszcze wymieniane świece żarowe (ale były sprawdzone i są sprawne). Był wymieniany pas rozrządu i nie wiem, czy był sprawdzany kąt wtrysku. Jestem również przed wymianą oleju (wożę już olej i filt oleju w bagażniku). Ale wczoraj miałem jechać wymienić olej.... i niestety samochód nie zapalił - miga kontrolka immobilaizera - nie czyta kluczy), więc samochód od wczoraj u mechanika.Thw
Skoda Octavia 1.9TDI AGR 1999 :-)
Komentarz
-
-
Thw, No to u Ciebie problemy sie nawarstwily Swiec zarowych do tego nie mieszaj, mozesz je wykrecic i dac tam druty :twisted: Ten silnik MUSI zapalac bez swiec zarowych jak nie zapala to jest to tzw kibel a nie AGR.
Siedzi w aucie na pewno jakis blad zwiazany z imo i to trzeba sprawdzic o co chodzi. Mozliwe ze kluczyk podaje za slaby sygnal, sprawdzales z drugim kluczem??
Kat wtrysku to podstawa, pewnie po wymienie zaczely sie problemy. Mozliwe tez jest ze paliwo cofa sie do baku, przez jakas nieszczelnosc np przy filtrze paliwa, ale najpierw kat wtrysku na VAG-u i przy okazji bledy jakie sa w sterowniku, a potem psuc cos innego :wink:
Komentarz
-
Komentarz