Problemy z wymiana

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Atomek
    Classic
    • 2012
    • 17

    Problemy z wymiana

    Zamieszczone przez mlac
    Powiem tak do frajdy z jazdy to mam motor a Octavia ma być tania w eksploatacji i dużo pomieścić. Nie mam żadnych złudzeń, że w O2 jeździ się lepiej.
    Każdy kupuje wg swoich kalkulacji, wyboru pomiędzy kosztami eksploatacji i wyglądem i komfortem jazdy, z że nowe auta są coraz bardziej skomplikowane i drogie w naprawie.
    Tu nie ma co udowadniać że OII jest tańsza w eksploatacji niż OI bo tak nie jest. Przykładem może być jeden drążek kierowniczy z tylnego zawieszenia w OII który kosztuje prawie tyle co wszystkie gumy i tuleje do całego zawieszenia w OI.
  • jaśko
    Drive
    • 2011
    • 75

    #2
    Problemy z wymiana

    Witam
    jestem od niedawna posiadaczem octavii II 2.0 FSI i że poprzedni właściciel nic nie robił a ma przejechane 97000 chciałbym wymienic świece , filtr paliwa oraz termostat czy podpowiecie mi czy dam rade w warunkach garazowych wymienic czy jednak mechanik i ewentualnie gdzie szukac termostatu i filtru paliwa i jak dopchac sie do swiec
    Pozdrawiam

    Komentarz

    • kabanos
      RS
      • 2011
      • 4544
      • Octavia I combi (1U5)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

      #3
      Jak nie wiesz gdzie szukac, to lepiej się za to nie bierz. A tak przy okazji przywitałbyś się ze wszystkimi na forum.

      >>>moja srebrna kombi strzała<<<

      Komentarz

      • krzysiek13
        L&K
        • 2010
        • 1155

        #4
        Zamieszczone przez jaśko
        w warunkach garazowych
        Mechanik to robi w podobnych warunkach. Wszystko zależy od tego, czy są chęci i odrobina umiejętności Wszystko co potrzebujesz powinieneś znaleźć na forum
        Octavia

        Komentarz

        • K_Popiel
          Rider
          • 2010
          • 608

          #5
          Świece i filtr paliwa rozumiem, w jakim celu termostat nie rozumiem, chyba że uszkodzony. A jak z wymianą rozrządu, oleju, filtra oleju, filtra powietrza ? Dla mnie priorytetem byłby jednak rozrząd i olej w silniku.
          // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
          ------------------------------------------------------

          Komentarz

          • jaśko
            Drive
            • 2011
            • 75

            #6
            Zamieszczone przez K_Popiel
            Świece i filtr paliwa rozumiem, w jakim celu termostat nie rozumiem, chyba że uszkodzony. A jak z wymianą rozrządu, oleju, filtra oleju, filtra powietrza ? Dla mnie priorytetem byłby jednak rozrząd i olej w silniku.

            Zadałem konkretnie pytanie a tu zaczyna sie pouczanie dlaczego termostat dlaczego nie ,bo uwazam ze powinienem go wymienic rozrzad i olej bede wymienial dlatego o tym nie wspomniałem

            Komentarz

            • skalar
              Rider
              • 2010
              • 575

              #7
              do ASO i powiedza co wymienić.

              Komentarz

              • jaśko
                Drive
                • 2011
                • 75

                #8
                Zamieszczone przez skalar
                do ASO i powiedza co wymienić.
                Uśmiałem sie do łez, ogólnie fajne forum i jaka pomoc!!

                Komentarz

                • K_Popiel
                  Rider
                  • 2010
                  • 608

                  #9
                  Zamieszczone przez jaśko
                  Zamieszczone przez K_Popiel
                  Świece i filtr paliwa rozumiem, w jakim celu termostat nie rozumiem, chyba że uszkodzony. A jak z wymianą rozrządu, oleju, filtra oleju, filtra powietrza ? Dla mnie priorytetem byłby jednak rozrząd i olej w silniku.

                  Zadałem konkretnie pytanie a tu zaczyna sie pouczanie dlaczego termostat dlaczego nie ,bo uwazam ze powinienem go wymienic rozrzad i olej bede wymienial dlatego o tym nie wspomniałem
                  Kolejny raz okazało się że milczenie jest złotem. Nie chciałem Cię pouczać ale oszczędzić Ci zbędnych wydatków. Pozdrawiam.
                  // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
                  ------------------------------------------------------

                  Komentarz

                  • skalar
                    Rider
                    • 2010
                    • 575

                    #10
                    Zamieszczone przez jaśko
                    Zamieszczone przez skalar
                    do ASO i powiedza co wymienić.
                    Uśmiałem sie do łez, ogólnie fajne forum i jaka pomoc!!
                    może by tak pytania pisać bardziej konkretnie,po za tym ja po kupnie OI czyli o wiele tańszej w eksploatacji wymieniałem hmmm co należało:rozrząd,oleje,świece,wszystkie filtry i dodatkowo inspekcje auta w ASO żeby mieć pewną,,pewność,,na dalszą eksploatacje.
                    kolego poszukaj dobrego znajomego mechanika i sprawdzi co trzeba,może nawet i wymieni ten filterek paliwa i termostat.
                    co do lokalizacji filterka i ściec to na forum opcja ,,szukaj,,bo było to na pewno nie jeden raz.
                    pozdrawiam

                    Komentarz

                    • jaśko
                      Drive
                      • 2011
                      • 75

                      #11
                      Zamieszczone przez skalar
                      Zamieszczone przez jaśko
                      Zamieszczone przez skalar
                      do ASO i powiedza co wymienić.
                      Uśmiałem sie do łez, ogólnie fajne forum i jaka pomoc!!
                      może by tak pytania pisać bardziej konkretnie,po za tym ja po kupnie OI czyli o wiele tańszej w eksploatacji wymieniałem hmmm co należało:rozrząd,oleje,świece,wszystkie filtry i dodatkowo inspekcje auta w ASO żeby mieć pewną,,pewność,,na dalszą eksploatacje.
                      kolego poszukaj dobrego znajomego mechanika i sprawdzi co trzeba,może nawet i wymieni ten filterek paliwa i termostat.
                      co do lokalizacji filterka i ściec to na forum opcja ,,szukaj,,bo było to na pewno nie jeden raz.
                      pozdrawiam
                      W szukajce nic nie znalazłem gdzie znajduje sie filtr paliwa
                      ok moze od poczatku kupilem niedawno to autko czlowiek nic przy nim nie robił a byl serwisowany w ASO byl wymieniany regularnie olej oraz filtr powietrza , autko ma przejechane 97800 wiec chce wymienic rozrzad bo slychac juz rolke prowadzaca oraz pompe wody, filtr paliwa , płyn hamulcowy gdyz zalecaja co dwa lata a w moim przypadku jest juz czwarty rok , płyn chłodzący, świece które juz zdemontowałem i byly w strasznym stanie przerwa ok 2mm) no i termostat , mimo że jest sprawny ale jego wkład jest przewidywany na określona ilość km chyba ze jest to cos innego bo jest z tego co wyczytałem sterowany elektrycznie wiec podpowiedzcie czy warto czy nie warto go zmieniac. Sam nie bede wielu rzeczy robil poniewaz nie mam do tego warunków a moj mechanik pewnie tez sie bedzie uczytl ale na szczescie jest kumaty
                      I jeszcze jedna kwestia jak jest z tymi olejami nowej generacji na długie dystanse czyli CASTROL 507.00 na 30.000 lub dwa lata, faktycznie mozna go stosowac i nie ma co sie obawiać czy normalnie ze tak powiem tradycyjnie 15.000 lub 1 rok i olej 505.01, zaznaczam ze jeździłem do tej pory UNO i jestem w plecy z technologia
                      Pozdrawiam

                      Komentarz

                      Pracuję...