NIEROWNE OBROTY SILNIKA 1.6 AEE

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kristof-74
    Classic
    • 2007
    • 16

    NIEROWNE OBROTY SILNIKA 1.6 AEE

    Zamieszczone przez Fery
    ...ściema czy prawda? ....
    Spoko. Ja mam jakieś 160 kkm. Jedyne co wymieniłem to gumki stabilzatorów 10 zł x2. Zawiecha ok (przeglądy bez żadnych uwag, nic nie stuka), teraz zakłądam B6 ale pewnie jeszcze bym pojeździł na orginałech.
    www.ToledoClubPolska.pl
  • MAX 1000
    Drive
    • 2006
    • 53

    #2
    NIEROWNE OBROTY SILNIKA 1.6 AEE

    Moja Octa ma już 146.000 przebiegu. Od niedawna na wolnych obrotach silnik
    chodzi nierówno, a czasem gaśnie :?: (benzyna 1,6 - 75 KM AEE). Najgorsze są
    momenty, gdy podczas jazdy wyrzucę na "luz" a silnik zgaśnie. Jest wtedy
    chwila stressu :shock: , bo nie ma wspomagania kierownicy.
    Co może być przyczyną i jak się tego pozbyć?

    Komentarz

    • Krzych
      Rider
      • 2005
      • 671

      #3
      Czyszczenie + adaptacja przepustnicy uzdrowi Twój silnik.
      DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
      www.chiptuning.katowice.pl
      DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

      Komentarz

      • MAX 1000
        Drive
        • 2006
        • 53

        #4
        Zamieszczone przez Krzych
        Czyszczenie + adaptacja przepustnicy uzdrowi Twój silnik.
        Serdeczne dzieki czyszczenie potrafie zrobic ale niewiem co to jest adaptacja przepustnicy, bym był wdzieczny jak bys mi to opisał

        Komentarz

        • herman00
          Classic
          • 2006
          • 28

          #5
          Witaj,
          W benzynowych silnikach 1,6 problem z zabrudzoną przepustnicą to standard.

          Tu masz linka opisującego moje perypetie po czyszczeniu przepustnicy. Niestety czyszczenie trzeba zrobić w miejscu gdzie mają dostęp do oprogramowania dla Skody.
          Ciekaw jestem czy to tylko ja mam takiego niefarta i coś się zawsze spieprzy w warsztacie.
          Po 10 latach zdradziłem Octavię, ale sentyment został

          Komentarz

          • daneczek76
            RS
            S_OCP Member
            • 2006
            • 3642
            • Toyota

            #6
            no z tą adaptacja to zalęży ja czysciłem w swoim AEE - 2 razy przepustnice i nieściągałem jej z auta za każdym razem pomogło na 60 tys km i nic nie adaptowałem.
            Wszystko grało w najlepszym pożądku silnik AEE jest najmniej awarynym i banalnym silnikem także naprawde sciągni obudowe filtra wejś pędzelek, bezynke ekstrakcyjną szmatke i jazda.
            [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

            Komentarz

            • grzegorz
              Ambiente
              • 2005
              • 128
              • Octavia II combi (1Z5)
              • ALH 1.9 TDI VP 90 KM
              • BMM 2.0 TDI 140 KM

              #7
              Warunki regulacji:
              - zapłon włączony
              - w pamięci jednostki sterującej brak błędów


              V.A.G. 1551 /1552
              Funkcja 01 – elektronika silnika
              Funkcja 04 – nastawy podstawowe
              Kanał 001
              Silnik otworzy przepustnicę przechodząc przez trzy charakterystyczne punkty. Wartości te zostaną zapamiętane w pamięci centralnej jednostki sterującej. Proces trwa około 10 sek. Następnie przepustnica zatrzyma się na krótko w pozycji START i zamknie się.
              życie zmienia marzenia ...
              1.9TDI ALH powered by MT: 120KM/260Nm

              Komentarz

              • daneczek76
                RS
                S_OCP Member
                • 2006
                • 3642
                • Toyota

                #8
                Jednak jak kolega nie odłączy przepustnicy od autka tylko umyje ją na silniku nie bedzie musiał nic adaptować. wejś szmatke nasączona benzyną otwórz przepustnicę przekręcając to półkole na którym jest linka i dokładnie wyczyśc, dokąd sięgniesz palcem, tylko z wyczuciem robiłem to 2 x razy u siebie w AEE i raz u kolegi w golfie i żadnych problemów.
                [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

                Komentarz

                • mmario
                  Drive
                  • 2005
                  • 54

                  #9
                  Polecam dodatek do paliwa Maxlife Fuel System Cleaner

                  Valvoline doesn’t just set the bar for premium products and services. We raise it. Relentless innovation has been at the heart of our company since 1866. From leading-edge lubricants to best-in-class automotive maintenance, we go the extra mile so your car can, too.


                  Ja stosuje i jestem zadowolony.

                  Komentarz

                  • daneczek76
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2006
                    • 3642
                    • Toyota

                    #10
                    lub wlej dostepny na STATOIL środek firmy STP naprawde rewelka. Ale najlepiej wyczyśc i bedzie ok
                    [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

                    Komentarz

                    • MAX 1000
                      Drive
                      • 2006
                      • 53

                      #11
                      Witam wszystkich dzieki za odpowiedzi na moje pytanie , przepustnice musiałem wymontowac cała bo była bardzo zasyfiona, jak narazie przeczyscilem przepustnice WD a efekt jest po ponownym jej zamontowani taki (jescze bez adaptacji) obroty faluja w granicach -30, czyli sie mieszczą w VW normach (norma 50) wczesniej było troche gorzej wiec jakas poprawa jest, acha jak narazie nie gasnie tez na biegu jałowym podczas jazdy jak to miało miejsce wczesniej. Jeszcze czeka mnie adaptacja pszepustnicy jutro jade do gosca ponoc sie na tym zna :wink:

                      [ Dodano: Pią 09 Cze, 06 09:21 ]
                      Witam juz zrobiłem adaptacje przepustnicy wynik jest pozytywny przepustnica przyjeła zabieg, tylko ze teraz jak zalanczam na : gaz to mi na wolnych obrotach niezle faluje, :cry: dlaczego tak sie dzieje i czy to jest wina adaptacji przepustnicy, co mam z tym zrobic moze jakies sugestie w tej sprawie.

                      [ Dodano: Nie 18 Cze, 06 19:44 ]
                      Jestem zalamany pare dni bylo porzadku ale znowu sie zaczeło duze falowanie obrotow na biegu jalowym i oczywiscie gasnie nieraz podczas jazdy jak wrzuce na luz. Bylem ponownie u goscia ktory podlaczyl mnie pod kapa i pokazało bład wtrysku na 1cylindrze(od rozrzadu) i pisalo jeszcze cos ze to jest bład sporadyczny jakies przebicie na masie, ale goscio stwierdzil ze to jest zapieczony wtrysk, mi cos sie zabardzo nie chciało wierzyc w to i zrobilem maly eksperyment, przemienilem wtryski skrajne czyli wtrysk 1 zamienilem z ostatnim no iznowu pojechałem do goscia na kompa i znowu pokazał bład ten sam na tym samym cylindrze, czyli wniosek wtryski sa dobre bo gdyby ten wtrysk byl naprawde zapieczony to by wyskoczy blad 4 wtrysku a nie znowu 1-wszego. wiec macie pomysł dlaczego tak jest a nie inaczej i co mam z tym zrobic. Acha mam zamontowany gaz i wszystkie wtryski sa podlaczone do emulatora, ktory jest od tego zeby odlanczac wtryski jak jest na gazie

                      Komentarz

                      • ciekala
                        Classic
                        • 2009
                        • 7

                        #12
                        jeslichodzi o przerywana prace silnika to dzieje sie tak po wymianie swiec w bwnzynie, spotkal mnie ten problem potem jak zmienilem swiece i sie zaczelo jakies dziwne obroty,co sie okazalo to przy wymianie swiec zostaly popsute kable zaplonowe a one sa bardzo wadliwe

                        Komentarz

                        • framir
                          Drive
                          • 2008
                          • 77

                          #13
                          mi to wygląda jak zabrudzona świeca lub uszkodzony przewód.

                          Komentarz

                          Pracuję...