Zamieszczone przez Fery
NIEROWNE OBROTY SILNIKA 1.6 AEE
Zwiń
X
-
NIEROWNE OBROTY SILNIKA 1.6 AEE
Moja Octa ma już 146.000 przebiegu. Od niedawna na wolnych obrotach silnik
chodzi nierówno, a czasem gaśnie :?: (benzyna 1,6 - 75 KM AEE). Najgorsze są
momenty, gdy podczas jazdy wyrzucę na "luz" a silnik zgaśnie. Jest wtedy
chwila stressu :shock: , bo nie ma wspomagania kierownicy.
Co może być przyczyną i jak się tego pozbyć?
-
-
Czyszczenie + adaptacja przepustnicy uzdrowi Twój silnik.DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
www.chiptuning.katowice.pl
DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA
Komentarz
-
-
Witaj,
W benzynowych silnikach 1,6 problem z zabrudzoną przepustnicą to standard.
Tu masz linka opisującego moje perypetie po czyszczeniu przepustnicy. Niestety czyszczenie trzeba zrobić w miejscu gdzie mają dostęp do oprogramowania dla Skody.
Ciekaw jestem czy to tylko ja mam takiego niefarta i coś się zawsze spieprzy w warsztacie.Po 10 latach zdradziłem Octavię, ale sentyment został
Komentarz
-
-
no z tą adaptacja to zalęży ja czysciłem w swoim AEE - 2 razy przepustnice i nieściągałem jej z auta za każdym razem pomogło na 60 tys km i nic nie adaptowałem.
Wszystko grało w najlepszym pożądku silnik AEE jest najmniej awarynym i banalnym silnikem także naprawde sciągni obudowe filtra wejś pędzelek, bezynke ekstrakcyjną szmatke i jazda.[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Komentarz
-
-
Warunki regulacji:
- zapłon włączony
- w pamięci jednostki sterującej brak błędów
V.A.G. 1551 /1552
Funkcja 01 – elektronika silnika
Funkcja 04 – nastawy podstawowe
Kanał 001
Silnik otworzy przepustnicę przechodząc przez trzy charakterystyczne punkty. Wartości te zostaną zapamiętane w pamięci centralnej jednostki sterującej. Proces trwa około 10 sek. Następnie przepustnica zatrzyma się na krótko w pozycji START i zamknie się.życie zmienia marzenia ...
1.9TDI ALH powered by MT: 120KM/260Nm
Komentarz
-
-
Jednak jak kolega nie odłączy przepustnicy od autka tylko umyje ją na silniku nie bedzie musiał nic adaptować. wejś szmatke nasączona benzyną otwórz przepustnicę przekręcając to półkole na którym jest linka i dokładnie wyczyśc, dokąd sięgniesz palcem, tylko z wyczuciem robiłem to 2 x razy u siebie w AEE i raz u kolegi w golfie i żadnych problemów.[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Komentarz
-
-
Polecam dodatek do paliwa Maxlife Fuel System Cleaner
Valvoline doesn’t just set the bar for premium products and services. We raise it. Relentless innovation has been at the heart of our company since 1866. From leading-edge lubricants to best-in-class automotive maintenance, we go the extra mile so your car can, too.
Ja stosuje i jestem zadowolony.
Komentarz
-
-
Witam wszystkich dzieki za odpowiedzi na moje pytanie , przepustnice musiałem wymontowac cała bo była bardzo zasyfiona, jak narazie przeczyscilem przepustnice WD a efekt jest po ponownym jej zamontowani taki (jescze bez adaptacji) obroty faluja w granicach -30, czyli sie mieszczą w VW normach (norma 50) wczesniej było troche gorzej wiec jakas poprawa jest, acha jak narazie nie gasnie tez na biegu jałowym podczas jazdy jak to miało miejsce wczesniej. Jeszcze czeka mnie adaptacja pszepustnicy jutro jade do gosca ponoc sie na tym zna :wink:
[ Dodano: Pią 09 Cze, 06 09:21 ]
Witam juz zrobiłem adaptacje przepustnicy wynik jest pozytywny przepustnica przyjeła zabieg, tylko ze teraz jak zalanczam na : gaz to mi na wolnych obrotach niezle faluje, :cry: dlaczego tak sie dzieje i czy to jest wina adaptacji przepustnicy, co mam z tym zrobic moze jakies sugestie w tej sprawie.
[ Dodano: Nie 18 Cze, 06 19:44 ]
Jestem zalamany pare dni bylo porzadku ale znowu sie zaczeło duze falowanie obrotow na biegu jalowym i oczywiscie gasnie nieraz podczas jazdy jak wrzuce na luz. Bylem ponownie u goscia ktory podlaczyl mnie pod kapa i pokazało bład wtrysku na 1cylindrze(od rozrzadu) i pisalo jeszcze cos ze to jest bład sporadyczny jakies przebicie na masie, ale goscio stwierdzil ze to jest zapieczony wtrysk, mi cos sie zabardzo nie chciało wierzyc w to i zrobilem maly eksperyment, przemienilem wtryski skrajne czyli wtrysk 1 zamienilem z ostatnim no iznowu pojechałem do goscia na kompa i znowu pokazał bład ten sam na tym samym cylindrze, czyli wniosek wtryski sa dobre bo gdyby ten wtrysk byl naprawde zapieczony to by wyskoczy blad 4 wtrysku a nie znowu 1-wszego. wiec macie pomysł dlaczego tak jest a nie inaczej i co mam z tym zrobic. Acha mam zamontowany gaz i wszystkie wtryski sa podlaczone do emulatora, ktory jest od tego zeby odlanczac wtryski jak jest na gazie
Komentarz
-
Komentarz