[O2] FL - Climatronic: sterowanie nawiewem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • misyu
    Classic
    • 2012
    • 2

    [O2] FL - Climatronic: sterowanie nawiewem

    Witam,

    W związku ze zbliżającą się zimą zastanawiam się nad problemem widocznym na zdjęciach. W ASO koszt uszczelki ~300 PLN + od 130 do 200 PLN koszt wymiany uszczelki. Jak dla mnie to trochę sporo.

    Czy ktoś z was miał taki problem?

    Pozdrawiam
  • michalx
    Classic
    • 2010
    • 34

    #2
    [O2] FL - Climatronic: sterowanie nawiewem

    Ostatnio odkryłem, że niezależnie od ustawienia nawiewu (nogi, szyba itp), zawsze leci powietrze z kratek bocznych i na tylne siedzenie. Przy włączeniu nawiewu "na wprost" zwiększa się jedynie jego intensywność. Czy to normalne? Jeśli to efekt zamierzony, to doprawdy nie potrafię zrozumieć "co autor miał na myśli" :?

    _

    Komentarz

    • Arhoax
      Ambiente
      • 2010
      • 181

      #3
      Też tak mam, ale mi się wydaje, że jest to zrobione z myślą przeciw zaparowaniu szyb i jednak tym minimalnym odczuciu klimy.

      Takie moje zdanie
      Arek

      Komentarz

      • winni77
        RS
        • 2009
        • 2183
        • Octavia II combi (1Z5)
        • CAXA 1.4 TSI 122 KM

        #4
        Arhoax, już od dawna to zauważyłem i nawet miałem podjechać z tym do ASO, ale skoro nie ja jeden to ma to może TTTM?
        Mój "Batmobil"

        Komentarz

        • majkel123
          Rider
          • 2010
          • 570

          #5
          Panowie, podpowiedzcie mi proszę o co chodzi z dwiema lampkami na przycisku auto,
          Jednokrotne naciśniecie powoduje załączenie trybu auto i żądanej temperatury, po co jest kolejna dioda na tym przycisku ?
          Arctic 1.8 TSI DSG7

          Komentarz

          • kowal 2002
            RS
            S_OCP Member
            • 2006
            • 5161

            #6
            majkel123, przy obu ustawieniach klima działa w trybie automatycznym, ale przy palącej się lewej lampce klima korzysta z wolniejszego biegu wentylatora ( ciszej w aucie, ale klima działa mniej wydajnie ), przy lampce prawej nawiew chodzi na wyższych obrotach ( jest głośniej, ale lepiej utrzymuje zadaną temperaturę ).
            Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
            Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

            Komentarz

            • majkel123
              Rider
              • 2010
              • 570

              #7
              kowal 2002 Dziękuje Ci bardzo za odpowiedz, przetestuje to jutro, możesz mi tylko jeszcze powiedzieć skąd to wiesz :?: Jest to w instrukcji :?:

              A i jeszcze gdzie jest przycisk "pomógł" :?:
              Arctic 1.8 TSI DSG7

              Komentarz

              • Mihau
                RS
                • 2009
                • 7461
                • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                #8
                Zamieszczone przez majkel123
                A i jeszcze gdzie jest przycisk "pomógł" :?:
                jak nie założyłeś tematu to nie dasz "plusika"
                O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                Komentarz

                • majkel123
                  Rider
                  • 2010
                  • 570

                  #9
                  Mihau dzięki

                  Na moje pytanie, była odpowiedz w instrukcji co jest z resztą całkiem logiczne ops:

                  "Gdy zapalona będzie lampka kontrolna w prawym górnym rogu przycisku ,
                  klimatyzacja Climatronic pracuje w trybie „HIGH“. Tryb „HIGH“ jest ustawieniem
                  standardowym klimatyzacji Climatronic.
                  Poprzez ponowne naciśnięcie przycisku klimatyzacja Climatronic
                  przechodzi w tryb „LOW“ i zapala się lampka kontrolna w lewym górnym rogu.
                  Klimatyzacja Climatronic wykorzystuje w tym trybie jedynie niskie prędkości obrotowe
                  dmuchawy. Co prawda pod względem poziomu hałasu jest to przyjemniejsze,
                  jednak należy liczyć się ze spadkiem efektywności klimatyzacji, przede
                  wszystkim przy komplecie pasażerów we wnętrzu samochodu."
                  Arctic 1.8 TSI DSG7

                  Komentarz

                  • michalx
                    Classic
                    • 2010
                    • 34

                    #10
                    Zamieszczone przez Arhoax
                    Też tak mam, ale mi się wydaje, że jest to zrobione z myślą przeciw zaparowaniu szyb i jednak tym minimalnym odczuciu klimy.
                    Gdyby to dotyczyło nawiewu na szybę, to bym też tak to rozumiał, ale na boki :?: :!: (chyba że chodzi o szyby boczne). Chyba po to zrobiono manualne sterowanie, żeby można samemu decydować którędy ma wiać, a którędy nie - a tu znowu automat wie lepiej co jest dla mnie dobre :evil:
                    Piszę "znowu" bo wcześniej zdenerwowało mnie włączanie nawiewu na MAX przy wyłączeniu ogrzewania (niebieski kwadracik). System po prostu wie, że skoro nie chcę grzać, to znaczy, że na pewno chcę zrobić z kabiny lodówkę

                    _

                    Komentarz

                    Pracuję...