turbina i zawieszenie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Mujah
    Classic
    • 2007
    • 4

    turbina i zawieszenie

    No i ja wetnę kilka groszy w temat . Przyznaje się ze mam problemy z pisaniem ostatnio napisałem honor przez CH . Skończyłem studia naszczepcie nie Polonistykę :wink: ale szlak mnie czasami trafia jak zastanawiam się jak coś się pisze . Co najlepsze na maturze zrobiłem jednego byka. :shock:
    Octa II Mint, nie modzona ...
  • PZ
    Classic
    • 2006
    • 15

    #2
    turbina i zawieszenie

    Po 18 000 km padła mi turbina mam 110 KM TDi (koledze padła po 30 000km). Zawieszenie jest lekko pochylone na prawy bok (przód minimum 12-15 mm choć auto prowadzi sie dobrze i nie ściąga....???? Opona Matador chyba też minimalnie szybciej zużywa się z prawej strony. Co o tym myślicie???

    Komentarz

    • Pulse
      Rider
      • 2006
      • 461

      #3
      cos szybko Wam te turbiny siadaja, a moze zle je traktujecie?

      Polecam watek o tym jak powinno sie traktowac turbine http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=2308

      Moja octa powoli zbliza sie do 290k km i turbina nadal ladnie daje rade :-)

      [ Dodano: Sro 07 Cze, 06 23:17 ]
      Zamieszczone przez PZ
      Opona Matador chyba też minimalnie szybciej zużywa się z prawej strony
      matador to nie opona ;-) dobrze ze minimalnie moglo byc duzo gorzej i zapewne niedlugo bedzie bo te gumy to porazka.

      [ Dodano: Sro 07 Cze, 06 23:21 ]
      Zamieszczone przez PZ
      Zawieszenie jest lekko pochylone na prawy bok (przód minimum 12-15 mm choć auto prowadzi sie dobrze i nie ściąga....???? Opona Matador chyba też minimalnie szybciej zużywa się z prawej strony.
      z tego co piszesz masz auto na gwarancji, tak wiec jezeli masz jakies zastrzezenia co do auta to korzystaj z tego i reklamuj, to Twoje prawo
      :: O1 AXR Kombi

      Komentarz

      • PZ
        Classic
        • 2006
        • 15

        #4
        dobrze mówić reklamój, w serwisie czeka się 1-2 godzin żeby wjechać na halę a potem jest już tylko gorzej, oni nic nie wiedzą, tzeba im powiedzieć nawet jaki olej powinien być w dieslu, bo oni leją co mają....Dramat.....Jak czytam forum to wydaje mi się, że może to tylko kwestia czyszczenia turbiny, albo tych kierownic. ON leje tylko na shellu.

        Komentarz

        • Pulse
          Rider
          • 2006
          • 461

          #5
          PZ zmien ASO w Krakowie na monopol chyba nie mozesz narzekac.
          :: O1 AXR Kombi

          Komentarz

          • Ziomal
            RS
            S_OCP Member
            • 2005
            • 5841
            • Octavia I (1U2)
            • BFQ 1.6 MPI 102 KM

            #6
            PZ, chyba nie myślałeś że przyjedziesz do serwisu i od razu Ci wezmą sprawdzą samochód , wystarczy że człowiek wcześniej zadzwoni i się umówi na jakąś godzinę.
            Ty pole orałeś tym samochodem ,że tak szybko Turbo poszło?:|
            Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

            Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

            Jest O1 1.6 BFQ

            Komentarz

            • Maicroft
              Moderator
              S_OCP MemberModeratorr
              • 2004
              • 25757
              • Audi

              #7
              PZ, To sie trzeba w ASO umowic na konkretna godzine i tak przyjechac, a nie z marszu, bo z marszu to zawsze zostaniesz odeslany. W Krakowie jest kilka ASO z tego co wiem.

              Co to znaczy padlo turbo, jakies szczegoly, co tloki bokiem wyszly z silnika bo przeladowala. Silnik eksplodowal na skutek zachlysniecia sie olejem z turbo. Bo takie haslo siadlo mi turbo, to jest nic nie warte
              Spritmonitor.de

              Komentarz

              • PZ
                Classic
                • 2006
                • 15

                #8
                Wyłacza się przy rozpędzaniu na 3 biegu od 1500 obrotów w górę przy ok0oló 4000 - za duże ciśnienie.... Przy jeździe po mieście nic się nie dzieje, ale przy ostrym przeciążeniu wyłacza się....

                Komentarz

                • MZD
                  Ambiente
                  • 2004
                  • 242

                  #9
                  Tylko na 3 biegu ?
                  Octavia Kombi ASV 114KM 256Nm @ 148KM 330Nm by ALI - polecam tego tunera...

                  Komentarz

                  • Jabar1975
                    RS
                    • 2006
                    • 3331

                    #10
                    Zamieszczone przez MZD
                    Tylko na 3 biegu ?
                    no wlasnie, jakie to ma znaczenie przy jakim biegu, albo sie wlacza albo nie i tyle kwestia obrotow i obciazenia a napewno nie biegu.
                    nasza droga: www.wpzs.pl

                    Komentarz

                    • Maicroft
                      Moderator
                      S_OCP MemberModeratorr
                      • 2004
                      • 25757
                      • Audi

                      #11
                      PZ, A ile masz jeszcze gwarancji na furaka, przeciez 30kkm to chyba w mniej niz 2 lata sie robi, jedziesz mowisz co jest i robia. Ja nie widze problemu.

                      To sie nic nie wylacza, nie piszcie takich bzdur, ze turbo sie wylacza - ono caly czas chodzi, tylko nie z takim cisnieniem jak trzeba. Trzeba pojechac do ASO i niech robia. I po miescie zaczac przekraczac magiczne 2tys obr/min.

                      Bo w 30kkm to trzeba byc ewidentnie zdolnym, zeby kierownice w turbo zakoksowac :|
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz

                      • djczas
                        RS
                        • 2005
                        • 9612

                        #12
                        PZ, które ASO i tak jak napisał Maicroft,
                        juz raz pisałem z toba i mielismy sie umówić na wizyte jak masz czas to we wtorek sie umów ja bede wtedy w krakowie w serwisie to popatrzymy co sie dzieje z twoim autem

                        Komentarz

                        • smigi
                          Classic
                          • 2005
                          • 16

                          #13
                          Cześć.
                          Jak już jest ten temat poruszany to zapytam o interpretację wskazania VAG-a. Podłączyłem mają ASV 110KM do kompa bo chwytałem notlaufy, a błąd wskazywał na turbinę. :? To było, kiedy moja pani częściej siadała za kółkiem i nie miała ciężkiej nogi, wręcz przeciwnie. :wink: Teraz notlaufy ustały, ja wentyluję ostrzej turbinę i wydawałoby się, że jest ok. ale test wskazał na przeładowanie turbiny – chyba bo nie znam się na tym. Przy 3000 obr. Ciśnienie wskazywało 2387mbar, przy 3400 obr – 2489mbar. Ten przedział utrzymuje się cały czas testu średnio 300 mbar za dużo w stosunku do nominalnego pokazywanego przez VAG. Przyspieszałem ostro od 30 do 130. Ale pomimo tego nie łapie już notlaufów ! i to jest dziwne ! Co o tym sądzicie?

                          Komentarz

                          Pracuję...