No i ja wetnę kilka groszy w temat . Przyznaje się ze mam problemy z pisaniem ostatnio napisałem honor przez CH . Skończyłem studia naszczepcie nie Polonistykę :wink: ale szlak mnie czasami trafia jak zastanawiam się jak coś się pisze . Co najlepsze na maturze zrobiłem jednego byka. :shock:
turbina i zawieszenie
Zwiń
X
-
turbina i zawieszenie
Po 18 000 km padła mi turbina mam 110 KM TDi (koledze padła po 30 000km). Zawieszenie jest lekko pochylone na prawy bok (przód minimum 12-15 mm choć auto prowadzi sie dobrze i nie ściąga....???? Opona Matador chyba też minimalnie szybciej zużywa się z prawej strony. Co o tym myślicie???
-
-
cos szybko Wam te turbiny siadaja, a moze zle je traktujecie?
Polecam watek o tym jak powinno sie traktowac turbine http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=2308
Moja octa powoli zbliza sie do 290k km i turbina nadal ladnie daje rade :-)
[ Dodano: Sro 07 Cze, 06 23:17 ]
Zamieszczone przez PZOpona Matador chyba też minimalnie szybciej zużywa się z prawej strony
[ Dodano: Sro 07 Cze, 06 23:21 ]
Zamieszczone przez PZZawieszenie jest lekko pochylone na prawy bok (przód minimum 12-15 mm choć auto prowadzi sie dobrze i nie ściąga....???? Opona Matador chyba też minimalnie szybciej zużywa się z prawej strony.:: O1 AXR Kombi
Komentarz
-
-
dobrze mówić reklamój, w serwisie czeka się 1-2 godzin żeby wjechać na halę a potem jest już tylko gorzej, oni nic nie wiedzą, tzeba im powiedzieć nawet jaki olej powinien być w dieslu, bo oni leją co mają....Dramat.....Jak czytam forum to wydaje mi się, że może to tylko kwestia czyszczenia turbiny, albo tych kierownic. ON leje tylko na shellu.
Komentarz
-
-
PZ, chyba nie myślałeś że przyjedziesz do serwisu i od razu Ci wezmą sprawdzą samochód , wystarczy że człowiek wcześniej zadzwoni i się umówi na jakąś godzinę.
Ty pole orałeś tym samochodem ,że tak szybko Turbo poszło?:|Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl
Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl
Jest O1 1.6 BFQ
Komentarz
-
-
PZ, To sie trzeba w ASO umowic na konkretna godzine i tak przyjechac, a nie z marszu, bo z marszu to zawsze zostaniesz odeslany. W Krakowie jest kilka ASO z tego co wiem.
Co to znaczy padlo turbo, jakies szczegoly, co tloki bokiem wyszly z silnika bo przeladowala. Silnik eksplodowal na skutek zachlysniecia sie olejem z turbo. Bo takie haslo siadlo mi turbo, to jest nic nie warte
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MZDTylko na 3 biegu ?nasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
PZ, A ile masz jeszcze gwarancji na furaka, przeciez 30kkm to chyba w mniej niz 2 lata sie robi, jedziesz mowisz co jest i robia. Ja nie widze problemu.
To sie nic nie wylacza, nie piszcie takich bzdur, ze turbo sie wylacza - ono caly czas chodzi, tylko nie z takim cisnieniem jak trzeba. Trzeba pojechac do ASO i niech robia. I po miescie zaczac przekraczac magiczne 2tys obr/min.
Bo w 30kkm to trzeba byc ewidentnie zdolnym, zeby kierownice w turbo zakoksowac :|
Komentarz
-
-
Cześć.
Jak już jest ten temat poruszany to zapytam o interpretację wskazania VAG-a. Podłączyłem mają ASV 110KM do kompa bo chwytałem notlaufy, a błąd wskazywał na turbinę. :? To było, kiedy moja pani częściej siadała za kółkiem i nie miała ciężkiej nogi, wręcz przeciwnie. :wink: Teraz notlaufy ustały, ja wentyluję ostrzej turbinę i wydawałoby się, że jest ok. ale test wskazał na przeładowanie turbiny – chyba bo nie znam się na tym. Przy 3000 obr. Ciśnienie wskazywało 2387mbar, przy 3400 obr – 2489mbar. Ten przedział utrzymuje się cały czas testu średnio 300 mbar za dużo w stosunku do nominalnego pokazywanego przez VAG. Przyspieszałem ostro od 30 do 130. Ale pomimo tego nie łapie już notlaufów ! i to jest dziwne ! Co o tym sądzicie?
Komentarz
-
Komentarz