Dziura w karoserii

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Yarwa
    Elegance
    • 2010
    • 915
    • BMW

    #26
    Zamieszczone przez ankakol
    Hm, z tego co wiem, to są umowy AC z zastrzeżeniem pokrycia np. 10% kwoty szkody. Oszczędza się wtedy na składce.
    Nie sądzę jednak by polisy tego typu były oferowane w 'sprzedaży' przez dealerów, razem z nowymi autami, więc nie powinno być problemu. Tu raczej są promocyjne oferty (???), w których nie zważa się na wcześniejszy przebieg ubezpieczenia.
    W chwili obecnej przy zakupie AC u dilera wraz z OIIFL nie ma udziału własnego. Z małym zastrzeżeniem. Nie ma udziału w przypadku rozliczenia serwisowego. W przypadku rozliczenia gotówkowego jest 10% udziału włąsnego. Aha chodzi o Allianz. Wiem to z autopsji, auto brane w listopadzie 2010 wraz z pakietem Allianz AC+OC.

    Komentarz

    • Pawel11
      Drive
      • 2010
      • 99

      #27
      Zamieszczone przez ankakol
      Czy przedni, czy tylni - to chyba jeden grzyb: w końcu to jeden element jest.
      Tak jak mówią koledzy powyżej, przedni błotnik to tylko sam błotnik. Tylny błotnik (w większości samochodów) jest wykonywany z jednego kawałka blachy, wraz z progiem i słupkami, czyli jeżeli nie można go wyklepać/wyciągnąć , to trzeba ciąć.

      Na pierwszym filmiku z tego wątku

      w 1'20" widać jak przejeżdżają arkusze blachy. Podejrzewam (tak na 90%), że powstaje z nich bok (czyli również tylny błotnik) do Octavii liftback.

      A tak od ok. 3'43" widzisz bok zewnętrzny zgrzewany z bokiem wewnętrznym i słupkami wewnętrznymi.

      Komentarz

      • b8tz
        Rider
        • 2011
        • 368

        #28
        Zamieszczone przez Yarwa
        W przypadku rozliczenia gotówkowego jest 10% udziału włąsnego
        Przy nowym samochodzie zazwyczaj mało kto bierze kasę i naprawia na własną rękę poza ASO.

        Komentarz

        • ankakol
          Classic
          • 2010
          • 29

          #29
          Zamieszczone przez Pawel11
          Tak jak mówią koledzy powyżej, przedni błotnik to tylko sam błotnik. Tylny błotnik (w większości samochodów) jest wykonywany z jednego kawałka blachy, wraz z progiem i słupkami, czyli jeżeli nie można go wyklepać/wyciągnąć , to trzeba ciąć.
          Rzeczywiście - na tych filmikach dobrze to widać. Witać też na jaką 'ingerecję' narażone jest moje auto. Że już o możliwościach 'wykonania niezgodnie z procedurą' nie wspomnę. Strach się bać. Dzięki
          I z wiosennym pozdrawieniem,
          ankakol
          pozdr
          ankakol

          Komentarz

          Pracuję...