Zamieszczone przez ankakol
Dziura w karoserii
Zwiń
X
-
W chwili obecnej przy zakupie AC u dilera wraz z OIIFL nie ma udziału własnego. Z małym zastrzeżeniem. Nie ma udziału w przypadku rozliczenia serwisowego. W przypadku rozliczenia gotówkowego jest 10% udziału włąsnego. Aha chodzi o Allianz. Wiem to z autopsji, auto brane w listopadzie 2010 wraz z pakietem Allianz AC+OC.
-
-
Tak jak mówią koledzy powyżej, przedni błotnik to tylko sam błotnik. Tylny błotnik (w większości samochodów) jest wykonywany z jednego kawałka blachy, wraz z progiem i słupkami, czyli jeżeli nie można go wyklepać/wyciągnąć , to trzeba ciąć.Zamieszczone przez ankakolCzy przedni, czy tylni - to chyba jeden grzyb: w końcu to jeden element jest.
Na pierwszym filmiku z tego wątku
w 1'20" widać jak przejeżdżają arkusze blachy. Podejrzewam (tak na 90%), że powstaje z nich bok (czyli również tylny błotnik) do Octavii liftback.
A tak od ok. 3'43" widzisz bok zewnętrzny zgrzewany z bokiem wewnętrznym i słupkami wewnętrznymi.
Komentarz
-
-
Rzeczywiście - na tych filmikach dobrze to widać. Witać też na jaką 'ingerecję' narażone jest moje auto. Że już o możliwościach 'wykonania niezgodnie z procedurą' nie wspomnę. Strach się bać. DziękiZamieszczone przez Pawel11Tak jak mówią koledzy powyżej, przedni błotnik to tylko sam błotnik. Tylny błotnik (w większości samochodów) jest wykonywany z jednego kawałka blachy, wraz z progiem i słupkami, czyli jeżeli nie można go wyklepać/wyciągnąć , to trzeba ciąć.
I z wiosennym pozdrawieniem,
ankakolpozdr
ankakol
Komentarz
-
Komentarz