Kupiłeś już ten kombain? W piwnicy zalega mi taki sam (wersja bez klimy) i chętnie się go pozbędę za kilka browarów :wink:
Kierownica drży
Zwiń
X
-
Kierownica drży
no właśnie, czy fakt, że zaczynam czuć prowadzenie auta świadczy wg Was w 100% o kiepskim wyważeniu kółek? Jeżdżę na alu, niby wyważone, ale jak zauważyłem ostatnio, drżenie kierownicy czasami jest a czasami go nie ma. To "czasami" zależy od toru jazdy, tzn. gdy np. jadę po prostej - jest ok, ale niech tylko autko wjedzie na delikatny łuk na drodze, to zaraz zaczyna się trzęsiawka. Gdy wjadę na następny łuk, ale odwrotny, to trzęsiawka ustępuje. Czy wg Was oznacza to jednoznacznie, że jest coś nie tak z wyważeniem? A może warto wyważyć koła bez zdejmowania ich z autka?
-
-
Sprawdź przeguby na półosiach.
Miałem auto na hamowni co przy pewnej prędkości wpadało w mocne wibracje. Powodem były duże luzy na przegubie wewnętrznym.DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
www.chiptuning.katowice.pl
DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA
Komentarz
-
-
moze byc jeszcze "purchel" na oponie ja tak mialem
byl z wewnetrznej strony i go nie zauwazylem
zakonczylo sie to niemilo
bo wystrzalem kola w czasie jazdy
na szczescie udalo sie utrzymac autko na jezdni
od tego czasu jestem przewrazliwiony na wibracjeSZŁEM BOKIEM BO NIE SZŁO INACZEJ IŚC
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców
Komentarz
-
-
Przy oponie drganie będą cały czas, a tutaj...drżenie kierownicy czasami jest a czasami go nie ma. To "czasami" zależy od toru jazdy
Sprawdź przeguby, a w szczególności osłony, jeśli masz pękniętą to agonia przegubu nieunikniona.DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
www.chiptuning.katowice.pl
DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA
Komentarz
-
-
Zacząłbym od sprawdzenia szczegółowo oponek, dalej sprawdziłbym czy nie ma nadmiaru błota w felgach ("wewnątrz" felg, zwłaszcza jeśli masz kołpaki) i dalej poleciał po przegubach i półosiach. Może obędzie się bez wymian przegubu czy półosi.Octavia 1.9TDI combi 2001 black (tuned by Skoda)
Impreza WRX 2003 rally blue (tuned by Motherfucker's Tuning Team)
Komentarz
-
-
Wydaje się, że opony i alufelgi są ok, bo to samo było na zimówkach założonych na stalkach. Błota w felgach nie ma - sprawdzone. Opony też bez żadnych wybrzuszeń. Gdyby takowe były, to myślę, że drżenie kierownicy nie zależałoby od ustawienia jednego koła względem drugiego, co mam miejsce przy wchodzeniu na łuk. Tak samo wydaje mi się, że elementy zawieszenia są ok, bo gdyby nie, to dlaczgóż miałoby się czuć drżenie w zależności od wspomnianego toru jazdy?
A może coś z tarczami? Może one są jakoś "nierówne" i obracając się razem z kołem powodują te wibracje? Spotkał się ktoś z czymś takim?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez KrzychPrzy oponie drganie będą cały czas, a tutaj...drżenie kierownicy czasami jest a czasami go nie ma. To "czasami" zależy od toru jazdy
Sprawdź przeguby, a w szczególności osłony, jeśli masz pękniętą to agonia przegubu nieunikniona.1.9 TDI ALH (seria) kombi 286 tys km i nabijam wiecej
www.samochodowy-warsztat.prv.pl/
Komentarz
-
Komentarz