Z tego co przeczytałem to przy wątpliwościach typu nie wezmę xenonów gdyż jeżdże głównie w mieście to moja rada jest taka żeby nie kupowac Octavii - do miasta na[prawdę szkoda chyba że jesteś taxi driver
Teraz moje zdanie, jako że miałem podobne dylematy i jestem od 3 lat właścielem 1,8 TSI Elegance mocno doposażonej :
- Warto brać Elegance jako baze ze względu na wiele elementów które ma w standardzie ( Maxi DOT, pakiet skórzany, czujniki , alufelgi itp ) Warto o ile chcesz te dodatki mieć gdyż ich dokupienie do tańszych wersji podroży ci konfiguracje tak że będzie nieopłacalna.
Jedyna rzecz która jest w standardzie Elegance i nie jest moim zdaniem konieczna to tempomat. By po potrzebowac musisz jezdzic duzo po autostradach i dodatkowo lubiec uzywac takie ustrojstwa.
- Xenony - obowiązkowo
- Kornery - obowiązkowo - to nieprawda że nic nie dają przy xenonach, bardzo ułątwiają jazdę w zakrętach po zmroku i parkowanie - nie kupuj tej opcji , potem włączysz
- Pełnowymiarowe koło zapasowe -kwestia psychicznego bezpieczeństwa - u mnie to obowiązkowe
- Climatronic - z przykrością stwierdzam że nie jest obowiązkowy- wystarczyłby Climatic
- takie dodatki jak TPM - czujnik cisnienia, fotochromatyczne lusterko, czujnik deszczu sa na tyle tanie i na tyle dobre ze mozna je sobie zafundowac. Najmniej sensowny jest czujnik deszczu ale wystepuje z lusterkiem wiec nie ma wyboru a lusterko sciemniajace i TPM naprawde warto miec
- podgrzewane dysze spryskiwaczy - hmmm zapewne warto miec choc trudno zaobserwowac ich dzialanie - w kazdym razie nigdy mi nic nie zamarzlo
- alarm - zdecydowanie lepiej fabryczny z czujnikiem przechylu i monitorowaniem wnetrza ( nie ma sensu negocjowac dodanie jakiegos taniegoi u dealera - lepiej jest kupic porzadny fabryczny i wynegocjowac upust cenowy od calosci )
Generalnie ja pomimo ze kupilem mocno wyposazona wersje nie zaluje ani jednego elementu ktory zamowilem. Wrecz przeciwnie - dzisiaj dodalbym tapicerke skorzana duo , lepiej wyprofilowane fotele, DSG ....
aha zapomnialbym - fajne sa klamki z systemem dyskretnego podwietlenia - ale to sobie zalozysz sam potem
Teraz moje zdanie, jako że miałem podobne dylematy i jestem od 3 lat właścielem 1,8 TSI Elegance mocno doposażonej :
- Warto brać Elegance jako baze ze względu na wiele elementów które ma w standardzie ( Maxi DOT, pakiet skórzany, czujniki , alufelgi itp ) Warto o ile chcesz te dodatki mieć gdyż ich dokupienie do tańszych wersji podroży ci konfiguracje tak że będzie nieopłacalna.
Jedyna rzecz która jest w standardzie Elegance i nie jest moim zdaniem konieczna to tempomat. By po potrzebowac musisz jezdzic duzo po autostradach i dodatkowo lubiec uzywac takie ustrojstwa.
- Xenony - obowiązkowo
- Kornery - obowiązkowo - to nieprawda że nic nie dają przy xenonach, bardzo ułątwiają jazdę w zakrętach po zmroku i parkowanie - nie kupuj tej opcji , potem włączysz
- Pełnowymiarowe koło zapasowe -kwestia psychicznego bezpieczeństwa - u mnie to obowiązkowe
- Climatronic - z przykrością stwierdzam że nie jest obowiązkowy- wystarczyłby Climatic
- takie dodatki jak TPM - czujnik cisnienia, fotochromatyczne lusterko, czujnik deszczu sa na tyle tanie i na tyle dobre ze mozna je sobie zafundowac. Najmniej sensowny jest czujnik deszczu ale wystepuje z lusterkiem wiec nie ma wyboru a lusterko sciemniajace i TPM naprawde warto miec
- podgrzewane dysze spryskiwaczy - hmmm zapewne warto miec choc trudno zaobserwowac ich dzialanie - w kazdym razie nigdy mi nic nie zamarzlo
- alarm - zdecydowanie lepiej fabryczny z czujnikiem przechylu i monitorowaniem wnetrza ( nie ma sensu negocjowac dodanie jakiegos taniegoi u dealera - lepiej jest kupic porzadny fabryczny i wynegocjowac upust cenowy od calosci )
Generalnie ja pomimo ze kupilem mocno wyposazona wersje nie zaluje ani jednego elementu ktory zamowilem. Wrecz przeciwnie - dzisiaj dodalbym tapicerke skorzana duo , lepiej wyprofilowane fotele, DSG ....
aha zapomnialbym - fajne sa klamki z systemem dyskretnego podwietlenia - ale to sobie zalozysz sam potem
Komentarz