Parametry Techniczne
Gęstość w 15 oC DIN 51757 - 0,850 g/ml
Kolor DIN ISO 2049 - 2,5 ASTM
Temperatura zapłonu, CoC DIN ISO 2592 - 230 oC
Lepkość dynamiczna w - 30 oC DIN 51398 - 5100 mPas
Lepkość kinematyczna w 40 oC DIN 51562-1 - 67,0 mm2/s
Lepkość kinematyczna w 100 oC DIN 51562-1 - 11,8 mm2/s
Wskaźnik Lepkości DIN ISO 2009 - 175
Jak wam się wydaje który lepszy?
Moim zdaniem lepszy od powyższych będzie Diesel Synthoil
Zobacz na te parametry:
Viscosity class : 5W-40
Density at 15 °C : 0.85 g/cm³
Viscosity at 40 °C : 86 mm²/s
Viscosity at 100 °C : 14.1 mm²/s
Viscosity index : 170
Flash point : 222 °C
Pour point : -45 °C
ASTM colour : 3,5
A strikte na zimę to proponuję to samo tylko Viscosity class : 0W-40
Ja zasuwam na takim i jestem zadowolony ;-)
Ten 0w40 chyba nie ma 505.01 to PD , a po drugie potrzebuje oleju o niskiej lepkości dynamicznej w - 30 oC DIN 51398.
Marka oleju nie gra roli,i tak go po zimie wymienię bez względu na przebieg.
jaka jest różnica między zegarami przed i po FL ,jeżeli mam teraz przed liftowa to mogę założyć po lifcie - deskę rozdzielczą mam po liftową krótką.A jak wygląda sprawa z wersji angielskiej ?
Na pewno była inna szata graficzna i licznik wyskalowany do 240km/h w wersji po FL (TDI). Chyba przed FL był immo 2, a po FL immo3. Po za po lifcie występował maxi-dot czego nie da się założyć do wersji przed FL, ponieważ nie mamy CANa. O ile mnie pamięć nie myli.
W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
Komentarz