przegonienie auta

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • JOY
    Rider
    • 2008
    • 641

    #26
    Zamieszczone przez Damianjg
    Zamieszczone przez 13karolss
    na trojce ??? ale na 3 biegu czy na drodze nr 3 ??
    Tak droga nr 3 idealnie sie do tego ndaje
    I należy słuchać również trójki (radia3)

    Komentarz

    • bobolino
      Rider
      • 2010
      • 392

      #27
      Głupoty Waść piszesz.
      Ja przygarowałem zimny silnik BXE przy -20*stopniowych mrozach (taka temperatura była w lutym na wyświetlaczu radia). Tak do 4tys. obrotów.
      ALE miałem w radiu włożoną płytę CD, z programem który usuwa nagar!
      Ha!
      I tu jest pies pogrzebany!

      Komentarz

      • krzysiek13
        L&K
        • 2010
        • 1155

        #28
        bobolino, też mam tą płytę CD z programem do usuwania nagaru. Odpalasz silnik, na jałowym wkładasz płytę, naciskasz play, proces oczyszczania trwa kilka minut. Jakby co mogę pożyczyć.
        Załączone pliki
        Octavia

        Komentarz

        • Tony065
          RS
          • 2009
          • 2497
          • Octavia I (1U2)
          • ARX 1.8 20VT 150 KM

          #29
          Zamieszczone przez krzysiek13
          Jakby co mogę pożyczyć.
          cześć. nadaje się toto do AHF :?:
          Black Pearl, Elegance & RS LOOK
          @ by Tune-up Gdańsk
          TDI VP++ i jeszcze rośnie
          Antek

          Komentarz

          • krzysiek13
            L&K
            • 2010
            • 1155

            #30
            Tony065, to jest uniwersalna płytka do wszystkich vagów
            Octavia

            Komentarz

            • soszek81
              L&K
              • 2010
              • 1245

              #31
              musi być ori płytka czy może być kopia?
              Jak tak to zgraj obraz płyty i wrzuć na jakiś serwer dla pozostałych - to rozgrzewanie i butowanie zaczyna mnie dobijać - a ja chcę jeździć jak na diesla przystało - po emerycku 65km/h na 5 biegu :szeroki_usmiech :diabelski_usmiech :P :lol:
              Była O1 kombi ALH++ 150/340
              Obecnie Pyzio 206 1.4HDi+ ~90/200

              Komentarz

              • Coke
                Elegance
                • 2010
                • 771
                • Octavia II (1Z3)
                • AUM 1.8 20VT 150 KM
                • BWA 2.0 TSI RS 200 KM

                #32
                Zamieszczone przez 13karolss
                to znaczy nielata mi kierownica przy 180 ale czuje juz drgania na niej ,kola nowe felgi tez zbieznosc ustawiona 2 razy po poprawce wczoraj
                to koniecznie wyważ koła, sprawdź ciśnienie w oponach, ustaw zbierzność i powinno pomóc, mi jak jeździłem 230 km/h Octavią kierownica nie drżała.
                Skoda Octavia I 1.8T 20V 209 KM & 329 Nm 2007r by TuneUp Gdańsk

                Komentarz

                • pasożyt
                  Classic
                  • 2010
                  • 26

                  #33
                  Zamieszczone przez krzysiek13
                  Tony065, to jest uniwersalna płytka do wszystkich vagów
                  To może zrobić z niej gadżet klubowy, najlepiej w komplecie z cegłą?
                  O, spóźniłem się , juz drugi.
                  Spiesz się, nigdy nie wiesz kto Cię dogania

                  Komentarz

                  • BORA
                    Ambiente
                    • 2009
                    • 118
                    • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                    #34
                    Czy kopiowanie takiej płyty to nie będzie piractwo? Może nie.. To ja poproszę taką płytę na dyskietce.. potem ją przegram tylko kurde nie mam nagrywarki płyt DVD a jedynie winylowych - może być???
                    BORA aka xbora
                    Spalanie 3.7l/100km na dystansie 185km Skoda Octavia Combi I 1.9TDI (ASV) 110kM (81kW)
                    ||Octavia 1 Combi 1.9 TDI ASV (110KM)|| => ||Octavia 2 RS Combi 2.0 TDI BMN 170KM (@204KM)||

                    Komentarz

                    • metrotest
                      Rider
                      • 2006
                      • 506
                      • Volkswagen
                      • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                      • CCZA 2.0 TSI RS 200 KM

                      #35
                      Kopiowanie płyty nic nie da /żadne ISO itd/.

                      Bez ważnego klucza licencyjnego proces usuwania nagaru jest aktywowany tylko dla silników spełniających normę do Euro3 /włącznie/.

                      Licencja obowiązuje jedynie dla aut serwisowanych w ASO /oczywiście :evil: /

                      Zabezpieczyli się skubańcy

                      Komentarz

                      • soszek81
                        L&K
                        • 2010
                        • 1245

                        #36
                        jak dla mnie pasi - O1 w TDI ma "tylko" EURO3 więc dawaj linka do RIPa 1:1

                        Posiadacze O2 mają większy problem :evil:
                        Była O1 kombi ALH++ 150/340
                        Obecnie Pyzio 206 1.4HDi+ ~90/200

                        Komentarz

                        • Voit
                          Elegance
                          • 2010
                          • 816

                          #37
                          ...Czy wystarczy płytkę podwiesić pod lusterkiem?
                          Niestety, nie posiadam radia.
                          Moja żona gra na gitarze, i jak gdzieś dalej jadę to ją zabieram...

                          Komentarz

                          • Tony065
                            RS
                            • 2009
                            • 2497
                            • Octavia I (1U2)
                            • ARX 1.8 20VT 150 KM

                            #38
                            czy któryś moder może zakończyć tę paplaninę? bo poważny temat przerodził się w niezdrowe darcie łacha...
                            Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                            @ by Tune-up Gdańsk
                            TDI VP++ i jeszcze rośnie
                            Antek

                            Komentarz

                            • dragster
                              Elegance
                              • 2009
                              • 895
                              • Honda

                              #39
                              Czy macie też tak, że łapie notaluf na 3, 4 i 5 biegu, ale nigdy na 1 i 2? Czy ma to związek z obciążeniem silnika? Chodzi mi o to, że na 1 i 2 biegu obciążenie jest mniejsze co jest spowodowane większym przełożeniem i silnik wkręca się szybko na obroty, a na wyższych biegach już wolniej się wkręca bo przełożenia coraz mniejsze.
                              Silnik R18A2.
                              http://www.dadrl.org.uk
                              http://www.lightmare.org

                              Komentarz

                              • piramida
                                RS
                                • 2009
                                • 12222
                                • Superb III (3V3)

                                #40
                                Zamieszczone przez dragster
                                Czy macie też tak, że łapie notaluf na 3, 4 i 5 biegu, ale nigdy na 1 i 2? Czy ma to związek z obciążeniem silnika? Chodzi mi o to, że na 1 i 2 biegu obciążenie jest mniejsze co jest spowodowane większym przełożeniem i silnik wkręca się szybko na obroty, a na wyższych biegach już wolniej się wkręca bo przełożenia coraz mniejsze.
                                tak własnie jest, na szczęscie u mnie to nie występuje bo co dziennie suka zostaje odpowiednio przegoniona i nie mam z tym problemu :wink:
                                superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                Komentarz

                                • phoneman
                                  RS
                                  • 2008
                                  • 3376
                                  • Octavia I (1U2)
                                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                  #41
                                  Zamieszczone przez piramida
                                  suka zostaje odpowiednio przegoniona i nie mam z tym problemu :wink:
                                  Święte słowa :P
                                  .

                                  Jeżeli moja odpowiedź okazała się pomocna, wciśnij "Pomógł" k

                                  Polecam Szybkie pożyczki Rzeszów oraz Tanie ubezpieczenia OC Rzeszów

                                  Komentarz

                                  • dragster
                                    Elegance
                                    • 2009
                                    • 895
                                    • Honda

                                    #42
                                    No właśnie zanim zacząłem czytać forum jeździłem bez przeganiania i podejrzewam, że poprzedni właściciel też, i teraz są tego efekty.
                                    Turbawkę czeka czyszczenie w najbl. miesiącach.
                                    Silnik R18A2.
                                    http://www.dadrl.org.uk
                                    http://www.lightmare.org

                                    Komentarz

                                    • cebula85
                                      Classic
                                      • 2011
                                      • 6

                                      #43
                                      Mam pytanie czy aby zapobiec zasyfieniu turbo wystarczy długa jazda (3-4 godziny) przy obrotach około 2-2,2 tysiące obrotów czy konieczna jest agresywniejsza jazda?

                                      Komentarz

                                      • dragster
                                        Elegance
                                        • 2009
                                        • 895
                                        • Honda

                                        #44
                                        agresywniejsza koniecznie
                                        Silnik R18A2.
                                        http://www.dadrl.org.uk
                                        http://www.lightmare.org

                                        Komentarz

                                        • K_Popiel
                                          Rider
                                          • 2010
                                          • 608

                                          #45
                                          Głównie chodzi o to, aby zmusić zmienną geometrię turbiny aby popracowała w pełnym zakresie, to znaczy maxymalnie się otworzyła i zamknęła. Jeżeli np. zmienna geometria będzie ciągle otwierała/lub zamykała upust spalin tylko do 3/4 to poza tym zakresem ruchu żaluzji będzie gromadził się nagar, ktróry po jakimś czasie będzie poważnie utrudniał całkowite otwarcie się żaluzji i potrzebna będzie ingerencja. Dlatego warto czasem trochę pomęczyć turbinkę, niech poładuje trochę, od tego w końcu jest
                                          // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
                                          ------------------------------------------------------

                                          Komentarz

                                          • fryta1979
                                            Ambiente
                                            • 2010
                                            • 188

                                            #46
                                            A turbiny bez geometrii?

                                            Komentarz

                                            • K_Popiel
                                              Rider
                                              • 2010
                                              • 608

                                              #47
                                              W turbinach bez zmiennej nie ma problemu zapiekających się kierownic
                                              // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
                                              ------------------------------------------------------

                                              Komentarz

                                              • sew1981
                                                Moderator
                                                S_OCP MemberModeratoRS
                                                • 2009
                                                • 10986
                                                • Fiat

                                                #48
                                                4000 tyś obrotów, 3 bieg i po problemie.
                                                A ja też nie mam problemu z czyszczeniem. Samo jakoś tak wychodzi od czasu do czasu, jak siąde za kółkiem hehe
                                                Jak ta magiczna płyta działa? trochę tego nie kumam, to płyta dvd. ECU odczytuje sygnał z odtwarzacza płyt?

                                                Komentarz

                                                • czto
                                                  Rider
                                                  • 2010
                                                  • 546
                                                  • Octavia III (5E3)
                                                  • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                                                  #49
                                                  W benzyniakach podobna procedura?
                                                  2004 Renault Thalia 1.4 RT,
                                                  2008 Citroen Xsara Picasso 1.6 Exclusive- nadal w użyciu
                                                  2009 Renault Clio MTV 1.4
                                                  2010 Skoda Octavia IIFl 1.4 TSI Ambiente
                                                  2016 Skoda Octavia III 1.4 TSI Ambition + Amazing + kilka ficzerów

                                                  Komentarz

                                                  • wojtass
                                                    Rider
                                                    • 2007
                                                    • 473

                                                    #50
                                                    a tak juz na powazne Ja robie tak ( nawet w miescie ) , 3 bieg tak ok 1500/obr i pedał w podłogę tak do 4500/obr Oczywiscier musi byc dluzszy odcinek prosty ale banan na twarzy jak w lusterku widze czarna sadze Bydle musi byc raz na jakis czas pogonione :diabelski_usmiech

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...