jlupio, kto tu mówi o eksperymentach, po prostu zdarzyło się parę razy po przesiadce z manuala i tyle. Takie zachowanie samochodu świadczy o wysprzegleniu a więc moim zdaniem nie jest szkodliwe dla skrzyni. Nie da się wtedy wyjąć kluczyka, trzeba przełączyć na P. W instrukcji nie zabraniają holowania auta z dsg, to też świadczy o istotnych różnicach w eksploatacji tego typu skrzyni.
W ogóle uważam, ze dsg jest idioto odporne ;-) . Czytałem w necie ze ktoś podczas jazdy wrzucił R i nic się nie stało :-)
Inna ciekawostka: jeśli prędkość jest zbyt niska nie da się wrzucić zbyt wysokiego biegu, np 5 przy prędkości 20 km/h.
Moim zdaniem pełzanie auta odbywa się na półsprzęgle, u mnie pojawiają się drobne wibracje do momentu lekkiego naciśnięcia pedału gazu.
W ogóle uważam, ze dsg jest idioto odporne ;-) . Czytałem w necie ze ktoś podczas jazdy wrzucił R i nic się nie stało :-)
Inna ciekawostka: jeśli prędkość jest zbyt niska nie da się wrzucić zbyt wysokiego biegu, np 5 przy prędkości 20 km/h.
Moim zdaniem pełzanie auta odbywa się na półsprzęgle, u mnie pojawiają się drobne wibracje do momentu lekkiego naciśnięcia pedału gazu.

. Ja mam taki z LPG i coż... ślicznie jeździ, problemów nie sprawia, spadek mocy niezauważalny, czysta radocha i na trasie i podczas tankowania. No i w razie potrzeby zapas do zrobienia swapa na co najmniej 180 KM :twisted:
: czy znacie jakiś godny polecenia zakład zajmujący się montażem instalacji LPG w Trójmieście lub ewentualnie w Słupsku?
Komentarz