Zamieszczone przez marektbg
Wyższe ceny Octavii Tour
Zwiń
X
-
wytłumaczcie mi jak to jest w praktyce, bo w zamówieniu dilerzy standardowo umieszczają punkt :
jednakże strony zgodnie ustalają, że Kupujący obowiązany będzie uiścić cenę obowiązującą w dniu sprzedaży samochodu.
Komentarz
-
-
U mnie było tak, że na umowie było to samo a dealer powiedział, że jeszcze mu się nie zdarzyło, że ktoś musiał zapłacić więcej i żeby się tym nie przejmować.
Nie martw się na zapas. Złożyłeś zamówienie wcześniej w starej cenie.
Ja nawet zapłaciłem w końcu parę złotych mniej niż na zamówieniu - chyba 300zł.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Borsuk2czy przy odbiorze trzeba będzie dopłacić ten tysiąc, co go teraz Skoda dorzuciła ? :evil:
Gdyby cena uległa zmianie - nie kupiłbym tego auta...
Komentarz
-
-
Dla wielu niestety jest, ale dominacja Oct niedługo się skończy. Za 2 lata Toyota ponownie będzie miała kompakt klasy średniej w kombiaczku i wiele flot - głównych klientów Octy - wybierze Toykę. Koreańce też nie zasypiają gruszek w popiele, ale dla nas klientów to tylko lepiej.Morgoth
Rozsądni ludzie dostosowują się do świata, nierozsądni nieugięcie starają się dostosować świat do siebie.
G.B.Show
Komentarz
-
-
Dzisiaj wybieram się "sprawdzić" kiedy wyprodukują mojego Toura, zamówiłem 7 kwietnia, ostatnio słyszałem ze miałem przy zamówieniu wyznaczony 18tydzień z magicznym znaczkiem "FR" czyli że jeszcze nie zatwierdzony... Z tego co mówił sprzedawca to na utrzymanie tego 18 tygodnia marna szansa, mam sie raczej szykować na wrzesień. Jeśli tak to chyba przestanie mi się to podobać!
Przy okazji, czy tylko ja zamówiłem kolorek "szary satynowy" ? Bo jak czytam to czarne, antracyty i beże... a wydawał się nam fajny (istotny proces decyzyjny przy wyborze lakieru miala oczywiście żonka
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez TwoBPrzy okazji, czy tylko ja zamówiłem kolorek "szary satynowy" ? Bo jak czytam to czarne, antracyty i beże...
I drugie pytanie. Co właściwie oznaczają te kody ? Przy moim aucie podobno jest "P"
Komentarz
-
-
Borsuk2,
IMO - ładny, taki ciemniejszy srebrny z lekką "nutką" błękitu
ale tego dodatku błękitu jest niewiele, bardziej błękitny jest "aqua blue" a ten jest bardziej szary (kto wie, może ja też daltonista) na fabii wyglądał tak... szaro, ale na octavii zdecydowanie lepiej
Co do tych kodów - z tego co ja wiem (ale czy to prawda to już nie wiem) FR oznacza, że jeszcze nie zatwierdzony przez fabrykę, a P to podobno potwierdzone.
a jaką magiczną liczbę masz przed "P" ?
Komentarz
-
-
Ktoś tu coś mówi o Felicji, dla mnie to sprawa jest prosta:
Jeśli Felicja ma być czymś między Fabią (klasa B) a Octavią ( wyrośnięte C) to ja tu miejsca za dużo nie widzę.. zatem będzie wg mnie:
1. Fabia - klasa B
2. Felicja - klasa C - będzie to typowy kompakt, ok 4.20-30m długości
3. Octavia III - Klasa D - podrośnie o jakieś 5-10cm i będzie lepiej wykonana co bez problemy zakwalifikuje ją do klasy D gdyż już dziś niektórzy za taką ją uważają.
4. Superb III - przeskoczy jeszcze ciut wyżej i będzie konkurować nie z Insignią a krok w przód.
Tak to widzę
Komentarz
-
Komentarz