Akumulator rozładowany (przez radio?) - auto otwarte

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • witus7
    Classic
    • 2010
    • 10

    Akumulator rozładowany (przez radio?) - auto otwarte

    mrrudzin, to dotyczy aut z ogrzewaniem tylko
  • Xysiu
    Ambiente
    • 2009
    • 105

    #2
    Akumulator rozładowany (przez radio?) - auto otwarte

    Witam,

    Dzisiaj po zejsciu do garazu zastala mnie nieprzyjemna niespodzianka - akumulator w samochodzie (O2FL) byl zupelnie rozladowany (ledwo swiecil wyswietlacz MaxiDOT) a auto bylo.. otwarte. Powod tej sytuacji chyba znam - ostatnia proba upgrade'e softu w radiu Bolero zakonczyla sie w ASO awaria radia i decyzja o jego wymianie. Jako, ze od momentu awarii do czasu montazu nowego radia (w dniu jutrzejszym) bylo troche czasu, jezdzilem bez radia w przekonaniu ze ASO skutecznie je odlaczylo lub nieudana operacja flashowania uczynila to sama. I okazuje sie ze chyba nie - wg. mnie to wlasnie radio jest odpowiedzialne za wyladowanie akumulatora (choc jeszcze wczoraj wszyskto bylo OK - auto chodzilo ladnie). A teraz pytanie kluczowe - czy to normalne, ze po wyladowaniu akumulatora samochod jest odryglowany?
    Pozdrawiam,

    Krzysiek

    ---

    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=27857

    Komentarz

    • zielony49
      Ambiente
      • 2009
      • 180

      #3
      U mnie też się kiedyś rozładował do zera, żadna diodka nie świeciła, Samochód otwierałem kluczykiem, Mam tylko jeden zamek, pozostałych drzwi nie dałem rady były zablokowane, dopiero po podłączeniu prostownika wszystko zaczęło działać
      Dipol

      Komentarz

      • Karql
        L&K
        • 2010
        • 1124

        #4
        Nie mam Octavii II, ale wydaje mi się, że nie do pomyślenia powinna być taka rzecz, że akumulator Ci się rozładuje i otworzy drzwi.

        Co do rozładowywania to najlepiej sprawdzić multimetrem może być najprostszy tego typu: http://allegro.pl/uniwersalny-multim...534379609.html
        Ustawiasz na pomiar poboru prądu, wpinasz go szeregowo tj. wypinasz klemę ujemną podpinasz jeden koniec do klemy, drugi do akumulator i obserwujesz ile prądu pobiera.
        Nie powinna to być duża wartość < 1A
        Później wyjmij bezpiecznik od radia i zobacz różnicę.

        Pozdrawiam
        Było: 117,5KM / 238,9 Nm
        Jest: 144 KM / 301,4 Nm by CompSport

        -> MOJA SKODA <-

        Komentarz

        Pracuję...