fajna ta dwururka idealnie się komponuje :wink:
O II TOUR 1,6 MPI czy Mitsubishi Lancer?
Zwiń
X
-
O II TOUR 1,6 MPI czy Mitsubishi Lancer?
Mitsubishi Lancer z 2010 r. jako alternatywa do OII Tour?
http://otomoto.pl/mitsubi...-C12954424.html - 54 990 PLN (Dostępny od zaraz).
-
-
astw, wiesz ja niemiałbym absolutnie zadnego problemu z wyborem dla mnie Mitsubisch Lancer liftback jest po prostu paskudne. Natomiast zarówno sedan jak i liftback są tak samo paskudne wewnatrz, a materiały użyte do wykończenia wnętrza są fatalnej jakości. Wydać 56 tys zł na auto którego wnętrze urodą i materiałami uzytymi do jego wykończenia przypomina Poloneza caro plus to dla mnie po prostu gruba przesada. Właśnie to mnie od tego modelu odstrasza. Dodatkowo ASO Mitsubischi w Polsce ma fatalną wręcz markę, co również ma niebagatelne znaczenie przy wyborze fabrycznie nowego auta z gwarancją
Także bezdyskusyjnie O IICzarny Elegance
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez misiul"dostępny od zaraz" to jest nieosiągalna opcja w Tour.
A co do wyboru między tymi autami, to co kto lubi i do czego samochód ma być potrzebny. W Tourze bagażnik bije na głowę każde autko Zresztą za podobną cenę jak w tych ogłoszeniach kupiłem swoją O2 1.4 TSI już z lakierem, alarmem i innymi takimi tam...
Komentarz
-
-
Wiesz,
jeśli Ci fabryka zmienia termin produkcji auto +-10 tygodni 2x w tygodniu to czujesz się po prostu oszukiwany. Kupujący wiążą z autem wiele tamatów: sprzedaż starego samochodu, wyjazd na wczasy, pracę zarobkową z użyciem samochodu. Brak jakiegokolwiek terminu produkcji, przy półrocznym oczekiwaniu, a tak jest w tourze, jest czynnikiem, który w mojej opinii stanowi o koszcie 10-15% wartości auta, tak to wyceniam.
Komentarz
-
-
Big, dobrze piszesz liftback w mitsu jest :zabaup natomiast sedan całkiem całkiem
astw Jeżeli planujesz pojeździć dłużej to przy wyborze wziąłbym jeszcze pod uwagę co innego - mianowicie cenę części zamiennych Porównaj sobie np. cenę sprzęgła, tarczy, klocków itp., a także serwisu :wink:
Zamieszczone przez pandzikProwadzi sie też bardzo dobrze.Moje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez misiulWiesz,
jeśli Ci fabryka zmienia termin produkcji auto +-10 tygodni 2x w tygodniu to czujesz się po prostu oszukiwany. Kupujący wiążą z autem wiele tamatów: sprzedaż starego samochodu, wyjazd na wczasy, pracę zarobkową z użyciem samochodu. Brak jakiegokolwiek terminu produkcji, przy półrocznym oczekiwaniu, a tak jest w tourze, jest czynnikiem, który w mojej opinii stanowi o koszcie 10-15% wartości auta, tak to wyceniam.
Komentarz
-
-
W rodzinie jest lancer w wersji hatchback . W mieście pali ponad 10 l a przy tym jest mułowaty choć ma te 140 KM . Wielkośc bagażnika jest symboliczna , nie wejdzie nawet lodówka samochodowa bo jest za wysoka więc dalszy wyjazd z bambetlami wiąże się z montażem boxa na dachu albo wyjęciem koła zapasowaego :szeroki_usmiech . Kolejny kontrargument - ceny części w ASO są absurdalnie wysokie a ich dostępność na rynku wtórnym kiepściutka . Jako przykład podam cenę chromowanej obwódki grilla , która w ASO kosztuje ..... i tu uwaga ..... około 2400 PLN :diabelski_usmiech . Można też w ASO zapytać ile kosztuje nowy reflektor przedni do lancera gdyby komuś się wydawało , że do OII jest drogi :szeroki_usmiechAntyfotoradar Valentine1
Harry II Classic+Sirio ML145
Komentarz
-
-
astw o widzisz ja 3 lata temu roztalem sie z Octavia i... kupilem lancera Sedana 1.8.
Lancer:
1 Paliwozerny (1.8)
2. Jakosc plastikow dosyc kiepska
3. Bagaznik niezbyt praktyczny
4. Dosyc twarde zawieszenie
5. Lakier wodny (wiekszosc japonczykow teraz)
6. Wiekszosc lmlodych ludzi sie za nim oglada w wersji intense :lol: (jeszcze)
Nie ukrywam Octavie mile wspominam, ale... nigdy w zyciu nie zamienil bym sie na nia. Prowadzenie zdecydowanie na korzysc lancera. Tam gdzie Octavia nie moglem wejsc w zakret przy 90km/h w Lancerze przy 120 jedna reka bez problemu, auto jest jakby odlane z monolitu. Plastikow w srodku nie dotykam wiec mi twarde nie przeszkadzaja za bardzo. (poza czyszczeniem). W bagazniku wozka dzieciecego juz nie woze . Jesli choodzi o czesci to jest coraz wiecej zamiennikow np. (Tarcze przod kpl. 400 zł, klocki 150). Nie jest to samochod dla "placzacych przy dystrybutorze" w miescie (Warszawa) pali 10-12l w trasie 6.5 do 8.5 w zaleznosci od stylu jazdy. I na koniec, kiedy wsiadam do lancera permanentny banan na twarzy.
Jesli szukasz samochodu rodzinnego bierz Ocavie, jesli chcesz poczuc to "cos wiecej" wez lancera
pozdrawiam i zycze przyjemnego wyboru.
[ Dodano: Pią 15 Kwi, 11 15:37 ]
Zamieszczone przez vazako przykład podam cenę chromowanej obwódki grilla , która w ASO kosztuje ..... i tu uwaga ..... około 2400 PLNbyla: Octavia
jest: Inny
Komentarz
-
-
jeżdziłem od nowości przez 3 lata mitsubishi.wprawdzie nie lancer a l200 ,ale chodzi tu o markę.bierz chłopie skodę,nawet się nie zastanawiaj.jak coś w "miśku" piardnie to ceny części Cię zgarbią.bierz skodę
zresztą co i tu gadać.skocz sobie na forum do Mitsumaniaków i poczytaj o lancerach.użytkownik prawdę Ci powie
Komentarz
-
-
oczywiście, że skoda,
lancer ma fajny przód , fakt :wink:
ale w tych danych przy grafitowym to chyba ich poniosło trochę...no, że 11,9 to setki to się zgodzę, ale że to ma taki maks speed ponad 200 km/h, to chyba lekka przesada przy 1,5 l silniku i 109 kuniach na pokładzie. Licznik chyba ostro kłamie i się trochę rozpędza do tych 200.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BigDodatkowo ASO Mitsubischi w Polsce ma fatalną wręcz markę
[ Dodano: Sob 16 Kwi, 11 07:50 ]
Zamieszczone przez marankoastw o widzisz ja 3 lata temu roztalem sie z Octavia i... kupilem lancera Sedana 1.8.
Zamieszczone przez maranko1 Paliwozerny (1.8)
Zamieszczone przez maranko2. Jakosc plastikow dosyc kiepska
Zamieszczone przez maranko3. Bagaznik niezbyt praktyczny
Zamieszczone przez maranko4. Dosyc twarde zawieszenie
Zamieszczone przez maranko5. Lakier wodny (wiekszosc japonczykow teraz)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sew1981ale że to ma taki maks speed ponad 200 km/h, to chyba lekka przesada przy 1,5 l silniku i 109 kuniach na pokładzie.
Silnik 1.8 to vmax 204km/h (spawdzone osobiscie 213 km/h wg. gps, 230 wg licznika) :!: na niemieckiej autostradzie :!:
Milo wrocic po latach na forum
pozdrawiambyla: Octavia
jest: Inny
Komentarz
-
-
Jezdzilem 4 dni lancerem 2.0 mivec ze skrzynia dual clutch.
po pierwsze primo - gorsza jakosc wykonania niz o2
po drugie primo - palil z ta skrzynia okolo 10l (zrobilem tylko 700km)
po trzecie primo - skrzynia dziala super (no ale nie o tym mowa)
po czwarte primo - miejsca wewnatrz mniej niz w O2 - o bagazniku nie wspomne
po piate primo - lancer prowadzi sie o wiele przyjemniej niz zwykla o2 (raczej tak jak RS)nasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez astwCzyli jest konkurent dla O II w tej samej kat. cenowej. Ma lepsze walory jezdne natomiast mniejszy bagażnik.
Tańszą alternatywą jest Opel Astra III Classic. Rocznik 2010 r. także dostępny od ręki.
Komentarz
-
-
A co myślicie jako konkurent Toura o HONDZIE CITY: http://honda.pl/pl/samochody/modele/city.html
Komentarz
-
Komentarz