Fachowość zachowana tylko w ASO, robi sie to co killka,dni wiec chłopaki maja w tym wprawę
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
spłakałem się ze smiechu jak to przeczytałem :diabelski_usmiech
mnie coś innego. Niemam powodu kwestionować ich profesjonalizmu, ale prawienie sztuki z wykrecenia kilku wkretów, przełożenie, wpiecie kabli w te same miejsca, i poodbe rzeczy, no juz te odgiecie jakichs blach/prafilu, ale to przecież nie jest strojenie jak fortepianu czy skrzypiec!!!!Nie trzeba zamawiac eksperta z Pragi czy Hongkongu, który uchem swym potwierdzi włąsciwą propagacje fal bądz ukierunkowanie pod moj wzrost. Ale cóz, moze maja przypadki ze ktoś na chama wciskał, pogniótł coś, czy źle poskładał i po kilku mies tapicerka trzeszczała...przyjechano do nich z pretensjami. ROZSĄDEK to jest to czego w PL brakuje. A ja jeszcze dopytam dokladniej o ceny u innych i chyba majac jeszcze ponad 2,5 roku gwarancje założe w ASO, jesli nie bedzie róznicy wiecej niż 200PLN. A moze ktos ma jakies doswiadczenia w tym temacie, ceny, jakies opinie o Ganinexie/Emidzie w tym temacie?
Poniżej lista moich modyfikacji, które robiłem samodzielnie w mojej Mintówe podczas trwania gwarancji
1. Wymiana modułu pod kierownicą
2. Wymiana manetek - dołożenie tempomatu i komputera
3. Wymiana kierownicy na multifunkcję - skóra
4. Dołożnie podłokietnika z przodu
5. Wymiana gałki zmiany biegów na skórzaną
6. Wymiana schowka nad nawiewami
7. Dołożenie radia - stacji multimedialnej - "chiński kombajn"
8. Dołożenie podłokietnika z tyłu (modyfikacja oparcia kanapy)
9. Dołożenie schowka pod fotelem przednim
10. Najważniejsze - programik u kolegi jantara w Brodnicy - 142KM (oczywiście to nie robiłem samodzielnie)
W międzyczasie byłem na przeglądzie olejowym w ASO i nikt nawet nie wspomniał, że mam "niestandardowe" jak na Minta wyposażenie.
W planach
1. Dołożenie kamery cofania do tej stacji multimedialnej (kamera dziś dotarła z Hong Kongu) - dedykowana do OII, wpina się w miejsce podświetlenia tablicy rej.
2. wymiana sterownika centralnej elektryki i dołożenie halogenów i dziennych (elementy już kupione - czekam na dostawę)
3. Pokombinowanie z regulacją lędźwiową w fotelach przednich -może tylko patent z rurką.
PS -gwarancja już skończyła się (niestety :cry: ) 29 Kwietnia.
Hmmm...no to ja juz troche glupieje po przeczytanie tego tematu...
Czy np. samodzielne dolozenie zestawu BT, oryginalnego (modul, wiazka, antena, mikrofon) moze byc powodem do zerwania gwarancji?
Zamieszczone przez loyd
marektbg, jak nie kupiłeś auta na "fakturkę" to chroni Cię ustawa o szczególnych zasadach sprzedaży konsumenckiej i brak gwarancji Cię "ziębi".
Hmmm...no to ja juz troche glupieje po przeczytanie tego tematu...
Czy np. samodzielne dolozenie zestawu BT, oryginalnego (modul, wiazka, antena, mikrofon) moze byc powodem do zerwania gwarancji?
Ja myślę, że dokładanie tak długo nie jest problemem jak długo nie pojawia się kwestia naprawy gwarancyjnej. Wtedy dopiero zaczyna się szukanie jak odpowiedzialność przenieść na klienta i znajduje się nieuprawnione przeróbki. Podobnie jak z ubezpieczeniami, wszystko super na papierze, czujesz się świetnie zabezpieczony, ale jak przychodzi do likwidacji szkody zaczyna się szukanie dziury w całym.
marektbg, nie ma co gdybać, bo to wszystko zależy od ludzi w danym ASO. Jak trafisz na normalnego czowieka, to będzie dobrze i w razie awarii nie będzie robił jakichkolwiek problemów z faktu że masz inną kierę. Jak trafisz na skur.... to bedzie ci robił na siłę pod górkę żeby tylko zrzucić całą odpowiedzialność na ciebie.
Pamietam, jak w Turbo Kamerze w TVN Turbo pokazywali, jak Peugeot odmówił naprawy gwarancyjnej silnika w modelu Boxter bo .... zabudowa przestrzeni ladunkowej była wykonana poza i bez wiedzy ASO 8) To jest Polska, tu jest kupa debi.li
P.S
No offence, ale dlaczego raz piszecie że Tour niczym nie rózni się od O II, a zaraz po odbiorze Toura dokładacie do niego rzeczy z OII. Jakoś mi się to kłuci ze sobą
No offence, ale dlaczego raz piszecie że Tour niczym nie rózni się od O II, a zaraz po odbiorze Toura dokładacie do niego rzeczy z OII. Jakoś mi się to kłuci ze sobą
CHodzi Ci o FL, bo tour to także O2.
Właściciele mintów, classiców czy innych "familiad" (wszystko FL) nie dokładają skórkowych detali do swoich FL-ek? :diabelski_usmiech
No offence, ale dlaczego raz piszecie że Tour niczym nie rózni się od O II, a zaraz po odbiorze Toura dokładacie do niego rzeczy z OII. Jakoś mi się to kłuci ze sobą
A jak ktoś ma Elegance i modzi to można tak samo zapytać czego nie kupił np. Superba z full wypasem - albo Merca S-kę - wtedy jest wszystko.
A po pierwsze O2 czy O2FL to nie tylko wersja Elegance, o czym zapominasz :wink:
Komentarz