Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Zegar

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zegar

    Zamieszczone przez MiKruS
    Jesli uwazasz, ze wydajnoscia wiatraka i temperatura mozna osiagnac przyrost 55Nm to sorry... :lol:
    oj, chyba niewiele jeszcze pomiarów widziałeś :lol: :lol: chyba, że elementy takie, jak intercooler, czy chłodnica znajdują się w tych miejscach w których się znajdują, a nie w innych, tylko dla szpanu :wink: :wink:


    Zamieszczone przez MiKruS
    Wybacz, ale nie uwazam, ze wykres, ktory umiesciles jest idealny. Ale dobra - nie bede sie sprzeczal.
    może nie jest, a może to ja się nie znam. jednak pozwalał na osiąganie tą Octavią 100 km/h w 5.7 sek i uzyskiwanie czasów lepszych, niż Mancera na "teoretycznie" dużo mocniejszym setupie.


    Zamieszczone przez MiKruS
    Wiec potwierdza to, ze hamownia jest do dupy. (...)
    to w/g mnie potwierdza, ze nazbyt uogólniasz k albo nie uznajesz faktu, że ta hamownia uzyskała jedne z najlepszych ocen za "prawdziwość" pomiarów. fakt - w/g mnie stosowanie za lekkich rolek, czy niewystarczającego mocowania to duże mankamenty przy pomiarach mocnych aut, ale nie pozwala na obronę tezy "hamownia jest do dupy"...

    tu moje wykresy: pierwszy i prawdziwy

    no offence Pozdr!
    BP
    1,9TDi ASV/VP - było - 117HP/252Nm, teraz jest ??? ALIGATOR

  • #2
    Zegar

    Mam problem bo juz dawno trzeba bylo przestawic zegar a ja o tym zapomnialem wiec chcialem sie zabrac do przestawienia po poprzednim przeczytaniu instrukcji i krece pokretlem w lewo i w prawo i nic (jak zrozumialem to pokretlo pod predkosciomierzem). Co wy o tym sadzicie czy ja cos zle robie czy to cos z tym zegarem nie tak :?
    Niestety tylko 160.4 KM i 380 Nm

    Komentarz


    • #3
      przekręć i przytrzymaj k

      pzdr
      Outlander
      była OII 4x4 BMM
      już nie ma Octa ASZ super fajna była

      Komentarz


      • #4
        Jak mam przekrecic i przytrzymac jak to sie obraca o 360 stopni czy nawet wiecej
        Niestety tylko 160.4 KM i 380 Nm

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez PPK
          Jak mam przekrecic i przytrzymac jak to sie obraca o 360 stopni czy nawet wiecej
          znaczy zanim przestawiłeś to już urwałeś :roll: :jaja

          a serio powinno być jak pisze bendi :idea:
          Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
          http://www.disi-tune.pl
          Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
          Był WRX
          Była Octa

          Komentarz


          • #6
            Dzieki za info. Widocznie brat juz wepchnal tam łapy bo ja dopiero dzisiaj sie za to pierwszy raz wzialem. Kurcze co ja teraz mam z tym fantem zrobic :cry: :?
            Niestety tylko 160.4 KM i 380 Nm

            Komentarz


            • #7
              A nie przypadkiem tym pokretelkiem pod obrotomierzem?

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez dede_adam
                A nie przypadkiem tym pokretelkiem pod obrotomierzem?
                No dokladnie, pod predkosciomierzem jest do kasowania przebiegu dziennego i jest wciskane, a nie przypominam sobie zeby sie ono krecilo
                "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                STOP ECO-TERRORISM!

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez Purchawa
                  Zamieszczone przez dede_adam
                  A nie przypadkiem tym pokretelkiem pod obrotomierzem?
                  No dokladnie, pod predkosciomierzem jest do kasowania przebiegu dziennego i jest wciskane, a nie przypominam sobie zeby sie ono krecilo
                  czepiacie się szczegółów :szeroki_usmiech chyba logiczne jest, że do przestawiania zegara służy pokrętło obok zegara a nie to po drugiej stronie deski rozdzielczej :roll:
                  Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                  http://www.disi-tune.pl
                  Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                  Był WRX
                  Była Octa

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez MisiekWAW
                    chyba logiczne jest, że do przestawiania zegara służy pokrętło obok zegara a nie to po drugiej stronie deski rozdzielczej :roll:
                    Teoretycznie jest jak mowisz. Jednak zycie czasem plata figle
                    "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                    Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                    STOP ECO-TERRORISM!

                    Komentarz


                    • #11
                      Te od przebiegu dziennego z prawej strony jest wciskane i sie kreci we
                      wszestkie strony 360`... a to z lewej sluzy do zegara...panowie.... :lol:

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez dede_adam
                        Te od przebiegu dziennego z prawej strony jest wciskane i sie kreci we
                        wszestkie strony 360`... a to z lewej sluzy do zegara...panowie.... :lol:
                        weź dropsa i przeczytaj mój ostatni post 8)
                        Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                        http://www.disi-tune.pl
                        Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                        Był WRX
                        Była Octa

                        Komentarz


                        • #13
                          Wziąłem i widze ze o 2.28 to samo napisałem :wink:

                          Pozdro k

                          Komentarz


                          • #14
                            Oj panowie przepraszam za to cale zamieszanie wszystko jest tak jak mowicie. Chyba nic nie mam urwane bo krecilem tym pokretłem pod predkosciomierzem ajj jeszcze raz sorki. Zła interpretacja instrukcji. Do wszystko dlatego zee to moj pierwszy samochod ktory ma zegar na desce rozdzielczej ops: ops:
                            Niestety tylko 160.4 KM i 380 Nm

                            Komentarz

                            POWRÓT NA GÓRĘ
                            Pracuję...
                            X