djczas jasne, tylko ze focus to s40/v50, w dzisiejszych czasach globalizacja nie pozwala kupic samochodu "takiego jak kiedys"
w jaguarze przyciski z mondeo, a kluczyk z eskorta (na szczescie juz to zmienili)
w volvo podzespoly z forda, w saabie silniki z GM (juz w czasach modelu 9000 byla globalizacja - powstawal na wspolnej plycie z croma i alfa164)
Mitsubishi carisma wytwarzana w fabrykach volvo w dani,
w nissanie (japonskim) - gowniane podzespoly renault, w gm silniki fiata (multijet)
w grupie VW obok marki takiej jak Audi mamy tez skode i seata - a silnik 2.0tdi montuje sie do tego monstrum (w sensie urody) zza wielkiej wody (Dodge Caliber)
Aha w Lamboghini - jest ten sam maxi dot co w o2 z dsg!!!
Nawet Rolls i Bentley maja pod maska cos z germani,
w mini silnik diesla z Yarisa, (pisze to z pamieci i moge cos pokrecic)
Ciekawe czy udaloby sie znalezc (policzyc na palcach rak) marki ktore nie korzystaja (na taka skale) z dorobku innych firm?
kto wskaze?
Poza markami typu Ferrari, Lamborghini (ach ten wyswietlacz) moze TVR, z bardziej seryjnych pozostaje Mazda moze Fuji Heavy Ind (Subaru)?
Choc i tak w kazdym sie pewnie cos znajdzie (moze nie na taka skale jak np w koncernie PSA) ale jednak.
Wracajac do tematu, wybralbym s60 - jezdzilem d5 fantastyczny samochod (dupowoz) super wygoda, deska rozdzielcza i konsola tez piekna (jak to wogole porownac do o1) zawieszenie, cisza itd, itd Pewnie zawirusowana skoda sie ja objedzie ale to nie jest auto do streetu.
Wlasnie spogladam przez okno z pracy i taki traf ze na parkingu stoi niebieskie s60 i srebrna o1.
Juz napisalem co bym wybral.
w jaguarze przyciski z mondeo, a kluczyk z eskorta (na szczescie juz to zmienili)
w volvo podzespoly z forda, w saabie silniki z GM (juz w czasach modelu 9000 byla globalizacja - powstawal na wspolnej plycie z croma i alfa164)
Mitsubishi carisma wytwarzana w fabrykach volvo w dani,
w nissanie (japonskim) - gowniane podzespoly renault, w gm silniki fiata (multijet)
w grupie VW obok marki takiej jak Audi mamy tez skode i seata - a silnik 2.0tdi montuje sie do tego monstrum (w sensie urody) zza wielkiej wody (Dodge Caliber)
Aha w Lamboghini - jest ten sam maxi dot co w o2 z dsg!!!
Nawet Rolls i Bentley maja pod maska cos z germani,
w mini silnik diesla z Yarisa, (pisze to z pamieci i moge cos pokrecic)
Ciekawe czy udaloby sie znalezc (policzyc na palcach rak) marki ktore nie korzystaja (na taka skale) z dorobku innych firm?
kto wskaze?
Poza markami typu Ferrari, Lamborghini (ach ten wyswietlacz) moze TVR, z bardziej seryjnych pozostaje Mazda moze Fuji Heavy Ind (Subaru)?
Choc i tak w kazdym sie pewnie cos znajdzie (moze nie na taka skale jak np w koncernie PSA) ale jednak.
Wracajac do tematu, wybralbym s60 - jezdzilem d5 fantastyczny samochod (dupowoz) super wygoda, deska rozdzielcza i konsola tez piekna (jak to wogole porownac do o1) zawieszenie, cisza itd, itd Pewnie zawirusowana skoda sie ja objedzie ale to nie jest auto do streetu.
Wlasnie spogladam przez okno z pracy i taki traf ze na parkingu stoi niebieskie s60 i srebrna o1.

Komentarz