Octavia Nowy Tour 1.6 MPI+LPG czy 1.2 TSI Ambiente ???

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Agamek12
    RS
    S_OCP Member
    • 2006
    • 9935
    • Ford

    #26
    Gdyby mnie było stać na auto za ponad 60kzł i miałbym wybór taki jak autor tematu, to jednak wziąłbym (droższego) 1.2TSI Ambiente (lub poszukałbym MINT-a). Ja wciąż będę się upierał, że Tour ma sens w "biednej" wersji, bo po dołożeniu paru "wodotrysków" cenowo robi sie zupełnie nieatrakcyjny. A jeśli doda się do tego półroczny czas oczekiwania to... Tour (nawet z masą zbędnych wodotrysków) zupełnie przestaje mi się podobać :cry:
    A że Tour ma gaz... Hmmm, jeśli Pb stanieje do około 4,50zł, a gaz wciąż będzie kosztował 2,50zł (a tak było o ile dobrze pamiętam rok temu), to jazda 1.2TSI nie będzie dużo droższa niż 1.6i, a napewno przyjemniejsza...

    No ale jak słusznie zauważył Dzida - autor sam powinien postawić się przed pytaniem co by wolał i na co go stać...
    Adam... Używam:
    Rolka: e11FL 97KM/130Nm
    Passek: B6 175KM/366Nm

    Komentarz

    • Walt
      L&K
      • 2011
      • 1065
      • Seat

      #27
      Zamieszczone przez Agamek12
      autor sam powinien postawić się przed pytaniem ... na co go stać...
      No i dokładnie o to chodzi. Jeśli ma na luziku 60 koła, to się nie powinien zastanawiać i brać Ambiente. Zużycie paliwa rzędu 7l nie jest jakieś przerażające. Ale jeśli ma wysupływać wszystkie grosze z kieszeni na samochód, to lepiej wziąć Toura z kilkoma najważniejszymi dodatkami.
      Ja też kombinowałem wzdłuż i wszerz, ale mimo kilku naprawdę świetnych propozycji cenowych, jakie dostałem od naszych dilerów (wielkie dzięki za poświęcony mi czas ) pozostanę przy Tourze, mimo że w Ambienciaku się zakochałem
      SPOT Poznań ->

      Moje cappuccino: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...b943cff#759950

      Komentarz

      • Agamek12
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 9935
        • Ford

        #28
        Walt, ale autor tematu stoi przed wyborem zakupu wypasionego(!) Toura, albo droższego o 6kzł Ambiente 1.2TSI. A według mnie kupowanie Toura za jakieś 57kzł to zdecydowanie gorszy pomysł niż kupowanie bogatego Ambiente za około 63kzł (zakładam, że takie kwoty obowiazują autora tematu)...
        Gdybyśmy z kolei rozmawiali o różnicy rzędu 10-12kzł, (goły Tour vs. Ambiente) to wtedy byłoby łatwiej zaakceptować Toura...
        Adam... Używam:
        Rolka: e11FL 97KM/130Nm
        Passek: B6 175KM/366Nm

        Komentarz

        • aro_40
          RS
          • 2007
          • 1529
          • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

          #29
          Zamieszczone przez Octavianos
          Tourem jeździ się tak samo wygodnie jak O2FL 1.6 Mint - nie ma żadnej różnicy!!
          a jakość wykonania jest identyczna...
          i tu się pozwolę nie zgodzić. jeździłem jednym i drugim i zdecydowanie wolę O2 wbrew pozorom daje si e wyczuć różnicę.
          W chwili obecnej jeżdżę ok. 30 kkm rocznie mając dieselka pod nóżką. Żona, widząc me rachunki za paliwo (250 PLNów za każdą wizytą na CPN-ie) włosy rwie z głowy i namawia na Toura z LPG... a ja własnie wolę O2 i ciągnie mnie w kierunku 1.2.... Czyli ten sam dylemat co ma autor wątku. Przy jego jeździe (15kkm/rok) i różnicy cenowej bez wahania wybrałbym O2 !!!
          If we could convert bullshit into energy, we would be millionaires.
          _______________________________________
          a teraz doszła służbówka O III combi 2,0 150 KM

          Komentarz

          • Jaroslav92525
            Rider
            • 2009
            • 358
            • Octavia II (1Z3)
            • BSE 1.6 MPI 102 KM

            #30
            A może warto połączyć przyjemne z oszczędnym ? I nabyć np. O2 FL 1.6 MPI z LPG ? Wiem że to dodatkowy wydatek (ok.2k PLN) nawet z w stosunku do O2FL 1.2 TSI (wersja Ambiente) ale:
            - jednak jeździ się taniej niż 1.2 TSI (opłacalność zależy od sposobu używania auta)
            - komfort lepszy niż w Tourze (pomijam obicia, dywany etc. :-) ale jeśli w tourze nie ma możliwości wyświetlania info z tylnych czujników na ekranie radia to uważam to za duży feler( Poprzednie auto to Daewoo Nexia i tam czegoś takiego jak czujniki cofania nie potrzebowałem, naprawdę). Octavia zapewnia słabą (relatywnie) widoczność w trakcie cofania...
            Zakładam że Autor wątku kupuje nowe auto ponieważ zamierza nim pojeździć kilka ładnych lat (a nie 2-3) a wtedy chyba lepiej dopłacić te kilka tysięcy więcej i bardziej się cieszyć przez dłuższy czas....
            Pozdrawiam,
            Jaroslav92525

            -----------------------
            VAG ECONOMY czyli Skoda 1.6 MPI z LPG :-)

            Komentarz

            • pan_p
              Classic
              • 2011
              • 11

              #31
              Sam miałem podobny dylemat - Tour czy O2FL. Po analizie kosztów, dopłat do bardziej wypasionej wersji i różnicy cen oraz czasie oczekiwania zdecydowałem się na O2Fl 1.4 TSI Mint (a jak pozwolą środki to Ambient).
              Cena dobrze wyposażonego Toura zbliża się do O2FL . Wolę nowsza wersję.

              Komentarz

              • TREI
                Ambiente
                • 2008
                • 176
                • Alfa Romeo
                • BUD 1.4 MPI 80 KM
                • CJZA 1.2 TSI 105 KM

                #32
                Ja bym na twoim miejscu wybrał Toura, silnik MPI na przebiegi 15km do pracy idealnie się nadaje, szybko się nagrzewa, nie musisz się martwic o turbine itp. TSI to fajne silniczki no ale w zime to troszkę pomarzniesz. No i gaz jest znacząco tańszy i jak sięgam pamięcią zawsze był 2x tanszy od pb.

                Komentarz

                • Papillon
                  Classic
                  • 2008
                  • 27

                  #33
                  Pamiętam jak LPG kosztował 79 groszy. Jeździłem wtedy Hyundai'em Pony(gaźnik) miałem butle 80l w bagażniku...co ciekawe akcyza nie wzrosła znacząco(obecnie to 49 groszy- jeśli się mylę to może ktoś mnie poprawi) Ale popyt robi swoje.
                  A nawiązując do tematu to też miałem dylemat co wybrać 1.4 Tsi Mint czy Tour dobrze wyposażonego. Na razie padło na Tour'a ale cały czas mam w głowie jednak wymianę na Mint'a. Sześć miesięcy oczekiwania... daje 3 miesiące na zastanowienie, a może jakieś ciekawe pakiety wejdą w międzyczasie. Benzyna napewno nie stanieje, a gaz napewno zdrożeje i to do takiego punktu, że przestanei być całkowicie opłacalne jego motnowanie.
                  Pozdrawiam,
                  Raz sier-pem, raz mło-tem, czer-wo-ną cho-ło-tę

                  Komentarz

                  • neoXs
                    Rider
                    • 2010
                    • 555

                    #34
                    gaz napewno zdrożeje i to do takiego punktu, że przestanei być całkowicie opłacalne jego motnowanie.
                    O czym się mówi już od lat i nic się jeszcze nie stało. Aczkolwiek pewnie ktoś wpadnie na genialny pomysł aby mocno opodatkować gaz jakimiś pierdołami.

                    Ogólnie brałbym Toura - 6 tys to sporo kasy, na gazie dużo zaoszczędzisz (w porównaniu do swojego poprzedniego auta miesięcznie mam 200-300 zł oszczędności, a robię do 15 tys km rocznie). Silnik TSI = droższe naprawy itd.

                    Komentarz

                    • Northeusz
                      RS
                      • 2010
                      • 1677
                      • Octavia I (1U2)
                      • AUM 1.8 20VT 150 KM

                      #35
                      W temacie: brałbym Toura

                      Zamieszczone przez Agamek12
                      Gdyby mnie było stać na auto za ponad 60kzł i miałbym wybór taki jak autor tematu, to jednak wziąłbym (droższego) 1.2TSI Ambiente (lub poszukałbym MINT-a). Ja wciąż będę się upierał, że Tour ma sens w "biednej" wersji, bo po dołożeniu paru "wodotrysków" cenowo robi sie zupełnie nieatrakcyjny. A jeśli doda się do tego półroczny czas oczekiwania to... Tour (nawet z masą zbędnych wodotrysków) zupełnie przestaje mi się podobać :cry:
                      A że Tour ma gaz... Hmmm, jeśli Pb stanieje do około 4,50zł, a gaz wciąż będzie kosztował 2,50zł (a tak było o ile dobrze pamiętam rok temu), to jazda 1.2TSI nie będzie dużo droższa niż 1.6i, a napewno przyjemniejsza...
                      Dżizas, jak PB będzie po 4,5 za litr, a LPG po 2,5? Nie pisz tak, proszę, bo ludzie na prawdę to uwierzą . W przyszłym roku akcyza na paliwa w górę (wyszczególnione - PB i ON, była o tym mowa podczas prezentacji nowego budżetu), więc nawet minister Rostowski nie potrafi tak wyliczyć, że akcyza w górę, a cena w dół, co najwyżej cena PB "spadnie" do 6 zł .
                      A co do cen archiwalnych LPG: marzec 2010 - 2,25 zł; majówka 2010 - 2,16 zł; koniec roku 2010 - 2,02 zł. Patrząc jeszcze rok wstecz: Na początku maja 2009 roku, za litr benzyny Pb95 płaciliśmy 3,99 zł/l. Za olej napędowy – 3,52 zł/l, a za litr autogazu 1,67 zł i cena ta utrzymywała się do połowy czerwca.
                      Z obserwacji cen z wielu lat wynika, że mimo stałej tendencji zwyżkowej cen paliw, LPG nieustannie wykazuje jej najniższy przyrost.
                      Jak dla mnie PB może tanieć, Tourem z LPG można jeździć na tym co w danym momencie bardziej opłacalne .
                      Pozdrawiam
                      Northeusz

                      Komentarz

                      • Agamek12
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2006
                        • 9935
                        • Ford

                        #36
                        Northeusz, cena Pb zależy na szczęście nie tylko od wartości akcyzy. Ja głęboko wierzę w to, że spadnie cena ropy naftowej (dziś gdzieś przeczytałem, że w na giełdzie w USA spadła o 10%) i wskaźnik PLN/USD, co pozwoli na obniżenie ceny Pb w PL. Może naiwnie, ale głęboko w to wierzę i dlatego nie zakładam do swojej kolubryny instalacji LPG.
                        A może wręcz zdarzy się takie "nieszczęście" jak w styczniu 2009, kiedy Pb kosztowała 3,30zł, a LPG 1,95zł? - tak, wiem, naiwny jestem...

                        Aha, coś chyba "pokręciłeś" z cenami LPG w 2010 roku: ja zarejestrowałem cenę na koniec 2010 około 2,60zł, przy cenie Pb 4,80zł... No i zawsze może się zdarzyć pomysł (wiem, słyszy sie takie "urban legends" od zawsze), że wzrosnie akcyza na LPG...
                        No i zwróć uwagę na jeszcze jedną niepokojącą(?) rzecz: gaz LPG zawsze taniał po zakończeniu okresu grzewczego - w praktyce zaczynał tanieć już w marcu. A w tym roku tak naprawdę cena LPG jest cały czas na tym samym poziomie - a to może oznaczać mniej więcej tyle, że w zimie 2011/2012 będzie sporo droższy niż w zimie 2010/2011. Taką możliwoć w swoich kalkulacjach opłacalnosci gazu też trzeba brać pod uwagę...
                        Adam... Używam:
                        Rolka: e11FL 97KM/130Nm
                        Passek: B6 175KM/366Nm

                        Komentarz

                        • Northeusz
                          RS
                          • 2010
                          • 1677
                          • Octavia I (1U2)
                          • AUM 1.8 20VT 150 KM

                          #37
                          Zamieszczone przez Agamek12
                          Northeusz, cena Pb zależy na szczęście nie tylko od wartości akcyzy. Ja głęboko wierzę w to, że spadnie cena ropy naftowej (dziś gdzieś przeczytałem, że w na giełdzie w USA spadła o 10%) i wskaźnik PLN/USD, co pozwoli na obniżenie ceny Pb w PL. Może naiwnie, ale głęboko w to wierzę i dlatego nie zakładam do swojej kolubryny instalacji LPG.
                          A może wręcz zdarzy się takie "nieszczęście" jak w styczniu 2009, kiedy Pb kosztowała 3,30zł, a LPG 1,95zł? - tak, wiem, naiwny jestem...

                          Aha, coś chyba "pokręciłeś" z cenami LPG w 2010 roku: ja zarejestrowałem cenę na koniec 2010 około 2,60zł, przy cenie Pb 4,80zł... No i zawsze może się zdarzyć pomysł (wiem, słyszy sie takie "urban legends" od zawsze), że wzrosnie akcyza na LPG...
                          Tak, co do cen z 2010 podałem złą stawkę, mea culpa - pośpiech. Również obserwuję spadek cen ropy na świecie. Jednak w przypadku paliw Polska to chyba nie świat . U nas - co podkreślają ekonomiści - pomimo spadku cen na giełdach stacje cenę detaliczną podbijają wyższą marżą, coby sobie powetować "straty" z początku roku. Ot, taka polska ekonomia. Oni niech tam się przepychają z tym cenami, podatkami i innymi dodatkami - jak narazie na LPG wychodzi całkiem miło jazda, a mając instalkę mam wybór, to jak wspomniałem - PB będzie tania - nie będę przełączał na LPG , czego wszytkim życzę.
                          W cenie PB jest za dużo polityki i tutaj nawet giełdy światowe bledną przy naszej dziurze budżetowej, która najłatwiej jest zmniejszyć tym co i tak ludzie będą musieli kupić, ale to już inna historia.
                          Pozdrawiam
                          Northeusz

                          Komentarz


                          • #38
                            wg mnie tour lepszy na 100 % mimo gorszego wyposażenia :wink:

                            Komentarz

                            • t271828
                              Elegance
                              • 2008
                              • 928

                              #39
                              Zamieszczone przez Agamek12
                              cena Pb zależy na szczęście nie tylko od wartości akcyzy. Ja głęboko wierzę w to, że spadnie cena ropy naftowej (dziś gdzieś przeczytałem, że w na giełdzie w USA spadła o 10%) i wskaźnik PLN/USD, co pozwoli na obniżenie ceny Pb w PL. Może naiwnie, ale głęboko w to wierzę i dlatego nie zakładam do swojej kolubryny instalacji LPG.
                              Krotkoterminowo moze sie to zdarzyc, dlugofalowo wzrost popytu na rope w takich krajach jak Chiny czy Indie spowoduje, ze cena ropy poleci w gore.

                              Komentarz

                              • neoXs
                                Rider
                                • 2010
                                • 555

                                #40
                                To ja tylko co niektórym przypomnę, że jak zaczął się ten niby "światowy kryzys" to baryłka kosztowała chyba z 200 dolarów. Ceny paliw poszły w górę ale nie tak drastycznie jak to się dzieje teraz.

                                Poza tym baryłka spadła do 50 dolców i co? Ceny paliw ani drgnęły w dół i też gadka o "odbijaniu strat". Jakby tak wszyscy w każdej dziedzinie zaczęli robić to byłby horror (w sumie już i tak może być tylko gorzej). Ceny poniżej 5zł już nie zejdą - w TV wszyscy otwarcie mówią, że skoro ludzie się przyzwyczaili to po co to zmieniać :|

                                Zatem bierz Toura i ciesz się tanim LPG, a jak coś możesz na benzynie też pomykać - masz wybór. Zaoszczędzone 6tys. wydaj na ubezpieczenie, odłóż na opony/felgi itd.

                                Komentarz

                                • marektbg
                                  Elegance
                                  • 2010
                                  • 861

                                  #41
                                  W 2012 kończy się okres przejściowy dotyczący akcyzy na ON i LPG w UE. Akcyza minimalna na ON w UE wynosi obecnie 302 Euro za 1000 litrów, ale można stosować mniej lub więcej (w Polsce jest poniżej 300E - chyba 280 - w Wielkiej Brytani jest coś koło 700 Euro/przeliczając z funciaków), ale od 2012 minimum bezwzględne to 359E. Ma zostać wprowadzona też akcyza na LPG - za zgodą 27 państw członkowskich - teraz chyba 24 jest na tak - wszystkie państwa potrzebują kasy a dodatkowy podatek to kasa za darmo.
                                  Bekniemy wszyscy bez wyjątku, za LPG też się wezmą - pare tygodni temu był o tym duży artykuł w Rzepie a potem Wyborczej.

                                  Komentarz

                                  • Agamek12
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2006
                                    • 9935
                                    • Ford

                                    #42
                                    Zamieszczone przez neoXs
                                    Ceny poniżej 5zł już nie zejdą - w TV wszyscy otwarcie mówią, że skoro ludzie się przyzwyczaili to po co to zmieniać :|
                                    Jeszcze nie tak dawno temu wszyscy w telewizji krzyczeli, że cukier jest drogi bo... musi być drogi. Co z tego że u sąsiadów (CZ, DE) był tańszy, skoro u nas musiał być drogi - w "moim" Tesco dobijał wręcz do 5zł... A dziś? Cukier w Tesco kupiłem za 3,70zł...
                                    Ja tam wciąż (naiwnie) wierzę, że Pb będzie kosztować nie więcej niż 4,50zł/l...
                                    Adam... Używam:
                                    Rolka: e11FL 97KM/130Nm
                                    Passek: B6 175KM/366Nm

                                    Komentarz

                                    • słoń
                                      Elegance
                                      • 2010
                                      • 777

                                      #43
                                      Zamieszczone przez neoXs
                                      Wysłany: Dzisiaj 12:53




                                      To ja tylko co niektórym przypomnę, że jak zaczął się ten niby "światowy kryzys" to baryłka kosztowała chyba z 200 dolarów. Ceny paliw poszły w górę ale nie tak drastycznie jak to się dzieje teraz.

                                      Poza tym baryłka spadła do 50 dolców i co? Ceny paliw ani drgnęły w dół i też gadka o "odbijaniu strat". Jakby tak wszyscy w każdej dziedzinie zaczęli robić to byłby horror (w sumie już i tak może być tylko gorzej).


                                      eeeeeeeeee tam.max cena baryłki to 148 dolków,tylko ,że wtrdy dolek był po 1,9 zeta.potem cena baryłki znizkowała nawet do 30 dolców i w 2008/2009 roku było paliwo po 3,30pln za litr

                                      Komentarz

                                      • rezon
                                        RS
                                        • 2006
                                        • 1894
                                        • Volvo
                                        • AKL 1.6 MPI 101 KM
                                        • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                        #44
                                        Z punktu widzenia ekonomiki eksploatacji i zakupu 1,2TSI nie ma żadnych szans. TOur wyjdzie taniej i w zakupie, i jeżdżeniu. Frajda z jazdy - nie wiem, nie jeździłem 1,2TSI, ale sądząc po parametrach przepaści między nimi nie będzie. Wygląd zewn. - kwestia gustu. Wewnątrz - obecny TOur wg mnie aż tak nie odbiega. Przy trasach na pewno warto doposażyć w boxa z podłokietnikiem i oczywiście klimą. Technicznie między nimi nie ma różnic uzasadniających różnicę w cenie. To nie jest przecież O1 tour, gdzie między tourem a Octavią (2) była przepaść i techniczna, i niestety cenowa. Ja po doświadczeniach z O2 sprzed liftu wybrałbym Toura z LPG.

                                        Komentarz

                                        • Octavianos
                                          L&K
                                          • 2010
                                          • 1130

                                          #45
                                          Zamieszczone przez aro_40
                                          Zamieszczone przez Octavianos
                                          Tourem jeździ się tak samo wygodnie jak O2FL 1.6 Mint - nie ma żadnej różnicy!!
                                          a jakość wykonania jest identyczna...
                                          i tu się pozwolę nie zgodzić. jeździłem jednym i drugim i zdecydowanie wolę O2 wbrew pozorom daje si e wyczuć różnicę.
                                          W chwili obecnej jeżdżę ok. 30 kkm rocznie mając dieselka pod nóżką. Żona, widząc me rachunki za paliwo (250 PLNów za każdą wizytą na CPN-ie) włosy rwie z głowy i namawia na Toura z LPG... a ja własnie wolę O2 i ciągnie mnie w kierunku 1.2.... Czyli ten sam dylemat co ma autor wątku. Przy jego jeździe (15kkm/rok) i różnicy cenowej bez wahania wybrałbym O2 !!!
                                          A przepraszam...jaką Ty widzisz różnice w jeździe Octavią II po FL Mint z silnikiem 1.6 a Tourem 1.6?? (pomijam kwestie wyposażenia) Sorry, ale nie ma żadnych!!

                                          [ Dodano: Sob 07 Maj, 11 20:15 ]
                                          Zamieszczone przez Papillon
                                          Pamiętam jak LPG kosztował 79 groszy. Jeździłem wtedy Hyundai'em Pony(gaźnik) miałem butle 80l w bagażniku...co ciekawe akcyza nie wzrosła znacząco(obecnie to 49 groszy- jeśli się mylę to może ktoś mnie poprawi) Ale popyt robi swoje.
                                          A nawiązując do tematu to też miałem dylemat co wybrać 1.4 Tsi Mint czy Tour dobrze wyposażonego. Na razie padło na Tour'a ale cały czas mam w głowie jednak wymianę na Mint'a. Sześć miesięcy oczekiwania... daje 3 miesiące na zastanowienie, a może jakieś ciekawe pakiety wejdą w międzyczasie. Benzyna napewno nie stanieje, a gaz napewno zdrożeje i to do takiego punktu, że przestanei być całkowicie opłacalne jego motnowanie.
                                          A skąd masz tę pewność, że gaz na pewno zdrożeje? Akcyza na gaz zapisana jest w ustawie i nie tak łatwo ją zmienić. Ile razy już zapowiadano podwyżki LPG, a zawsze byl i jest 2x tańszy od benzyny.
                                          SIMPLY CLEVER
                                          Wiesz co dobre :-)

                                          Moja Maszyna
                                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=53846

                                          Komentarz

                                          • aro_40
                                            RS
                                            • 2007
                                            • 1529
                                            • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

                                            #46
                                            Zamieszczone przez Octavianos
                                            Zamieszczone przez aro_40
                                            Zamieszczone przez Octavianos
                                            Tourem jeździ się tak samo wygodnie jak O2FL 1.6 Mint - nie ma żadnej różnicy!!
                                            a jakość wykonania jest identyczna...
                                            i tu się pozwolę nie zgodzić. jeździłem jednym i drugim i zdecydowanie wolę O2 wbrew pozorom daje si e wyczuć różnicę.
                                            W chwili obecnej jeżdżę ok. 30 kkm rocznie mając dieselka pod nóżką. Żona, widząc me rachunki za paliwo (250 PLNów za każdą wizytą na CPN-ie) włosy rwie z głowy i namawia na Toura z LPG... a ja własnie wolę O2 i ciągnie mnie w kierunku 1.2.... Czyli ten sam dylemat co ma autor wątku. Przy jego jeździe (15kkm/rok) i różnicy cenowej bez wahania wybrałbym O2 !!!
                                            A przepraszam...jaką Ty widzisz różnice w jeździe Octavią II po FL Mint z silnikiem 1.6 a Tourem 1.6?? (pomijam kwestie wyposażenia) Sorry, ale nie ma żadnych!!
                                            Z całym szacunkiem... ale ja nie pisałem o Tourze i Mincie Poza tym pisałem o swoich odczuciach, a to już jest niezmiernie subiektywne. Dla Ciebie nie ma różnicy, a dla mnie jest. Miałem obie Ambientki (tak na marginesie). Tourem przejechałem 230 kkm, a 2-ką prawie 100 kkm....
                                            If we could convert bullshit into energy, we would be millionaires.
                                            _______________________________________
                                            a teraz doszła służbówka O III combi 2,0 150 KM

                                            Komentarz

                                            • Papillon
                                              Classic
                                              • 2008
                                              • 27

                                              #47
                                              Octavianos - prawo Murfiego(spolszczając), jeżeli coś jest tanie to zdrożeje. Jeżeli coś jest drogie to zdrożeje bardziej
                                              Pozdrawiam,
                                              Raz sier-pem, raz mło-tem, czer-wo-ną cho-ło-tę

                                              Komentarz

                                              • Agamek12
                                                RS
                                                S_OCP Member
                                                • 2006
                                                • 9935
                                                • Ford

                                                #48
                                                aro_40, ale Ty jeździłeś Octavią 1 Tour, czy Octavią 2 Tour? No bo trochę się gubię. Jeśli porównujesz Octavię 1 Tour z Octavią 2 to naturalnym jest, ze Octavia 2 jest "lepsza"... Ale O2 "Tour" raczej od "zwykłej" O2 nie odstaje...
                                                Adam... Używam:
                                                Rolka: e11FL 97KM/130Nm
                                                Passek: B6 175KM/366Nm

                                                Komentarz

                                                Pracuję...