Nie chodzi o usówanie ale o rozmowę o tym. Po to jest to forum.
zarówki xenonowe w mocowanu H4
Zwiń
X
-
bezduszny
-
Zamieszczone przez bezdusznyNie chodzi o usówanie ale o rozmowę o tym. Po to jest to forum.
nie wiesz jak to wyglada
a komentujesz ze jest to drutowanie
nie wiesz jak jest mocowane
a twierdzisz ze psuje sie lampy wiec o co chodzi ???? jaka rozmowa?????SZŁEM BOKIEM BO NIE SZŁO INACZEJ IŚC
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców
Komentarz
-
-
bezduszny
Zamieszczone przez howard7ale ty mowisz o czyms o czym nie masz ZIELONEGO pojecia tylko wydaje ci sie że.......
nie wiesz jak to wyglada
a komentujesz ze jest to drutowanie
nie wiesz jak jest mocowane
a twierdzisz ze psuje sie lampy wiec o co chodzi ???? jaka rozmowa?????
W mojej ocenie to ma działać, być bezpieczne i nie robione to gdzieś w zaciszu domowego warsztatu.
Lampy to nie jest wycięcie dziury w dachu i wstawienie szyberka... czy dodanie jakiegoś odlotowego spojlera.
Jak by ne patrzeć, xenony maja bardzo silne światło... i nie chciał bym aby ktoś kto oślepiony czymś takim, co jest źle ustawione lub nie jest obniżone w zależności od obciązenia pojazdu uległ wypadkowi.
Po coś w końcu jest to samopoziomowanie tych lamp.... niezależnie od kierującego i jego widzi mi się.
Komentarz
-
bezduszny
Chodzi o to, aby jak cos sie robić to robić to dobrze, w miarę zgodnie z przepisami i bezpiecznie dla innych kierujących.
No nic, zobaczymy jak to jest zrobione i na jakiej zasadzie to działa.... jak ktoś ma jakieś foty czy dokładniejsze info to chętnie zobaczę.
Komentarz
-
Zamieszczone przez bezdusznyNo nic, zobaczymy jak to jest zrobione i na jakiej zasadzie to działa.... jak ktoś ma jakieś foty czy dokładniejsze info to chętnie zobaczę.
OT OFF bo wszyscy dostaniemySZŁEM BOKIEM BO NIE SZŁO INACZEJ IŚC
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców
Komentarz
-
-
bezduszny
Komentarz
-
wiec tak jak pisalem sa zdjecia jak to wyglada
jest znany koszt zalozenia (1200zl)
czas w jakim sie to dzieje (3 godz)
palniki sa wkladane w miejsce ori zarowek H4
i to w zasadzie wszystko
jeszcze sie nie zdecydowalem na zalozenie ich do siebieSZŁEM BOKIEM BO NIE SZŁO INACZEJ IŚC
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez howard7palniki sa wkladane w miejsce ori zarowek H4
i to w zasadzie wszystko
jeszcze sie nie zdecydowalem na zalozenie ich do siebie
Zamieszczone przez MaicroftZa drogo, jak na w jakims stopniu druciarstwo, ma to chociaz homologacje na sama zarowke w PL, bo na komplet to nigdy nie bedzie mialo.
W moim przypadku jedynym aspektem druciarskim byłoby ręczne poziomowanie zamiast samoczynnego. Spryskiwacze mam, gładkie szyby (L&K) też. A że mam SLX-a to dla samych lamp ori nie będę wymieniał całego przodu, gdyż jak dla mnie to za duży wydatek w stosunku do ilości moich nocnych przejazdów.
Dlatego ciekawiło mnie to rozwiązanie, które pomimo niemałej ceny wymagałoby praktycznie zero wycinania, wklejania itp.Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI
Komentarz
-
-
bezduszny
Panowie. Rozpatrujecie problem tylko z jednej strony... ładnego, szpanerskiego wyglądu i własnej satysfakcji.
A co z kierowcami jadącymi z przeciwnej strony ?
Czy takie lampy będą trzymały geometrię światła a do tego nie będą oślepiały ?
Komentarz
-
RomanS, No to sie zgadza, niestety L&K przed liftem nie mialy zenonow, a jak byly to bylo ich bardzo malo. Powiedzmy, ze w takim przypadku nie pozostaje nic innego jak kombinowac, ale w wersji po lifcie to juz dziwne.
Tymon ma zaszczepiona soczewke z Tuarega i jak sam mowi, jakby mial robic to drugi raz to by sie zastanowil, bo zawsze jest jakies ale...
Komentarz
-
-
A mnie interesuje montaż xenonów na światła drogowe,mijania mam orginalne i kombinuję jak dołożyć te drogowe.Czy ktoś ma jakieś doświadczenia w tym temacie?NajtFukinPatrol North-West
UNIDEN 510 XL + ML145
BYŁ ASZ
PÓŹNIEJ BYŁ BKD
BYŁA TEŻ CEGA
A TERAZ JEST SUPERB CBBB
MAMY NOWEGO KANDYTATA DO OCP,MA JUż JEDENAŚCIE LAT !!!!!!!!!!
Komentarz
-
Komentarz