Ogolnie Polski kodeks drogowy zabrania uzywania zarowek innych niz 55/60W. Kable moze i sie nie popala, ale problem moze byc z plastikowym kloszem. Normalnie zarowka 55/60W wydziela x ciepla a razowka 110/120W dwa razy wiecej. Lustra sa chyba odporne na wyzsze temperatury.
Philips Blue Vision h4 cena ok80zl
Zenon Blue h4 cena ok45zł
I jedne i drugie maja taka sama zywotnosc wg. mnie wiec po co przeplacac??
Ja osobiscie mam zwykle h4 ale h3 halogenowe mam niebieskie zenon blue za 40zl
i swieca juz 3miesiac dzien w dzien
Ja tez uzywam Philips Blue Vision H4. W porwnaniu do zwyklych, to niebo a ziemia
Wada niestety jest ich krotka zywotnosc, u mnie ostatnio komplet padl po okolo 4 msc.
"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść" STOP ECO-TERRORISM!
ktos z szanownych forumowiczow wie moze ktore zarowki H4 sa żółte? calkiem zolte nie tylko taka mala poswiata? poluje na takie i nie moge zdobyc.........
1,9TDi ASV/VP - było - 117HP/252Nm, teraz jest ??? ALIGATOR
nie potrzebuje zieloncy..... zolty to nie dla wygladu.. jezdzilem kiedys na zoltych w zimie..... n ie ma lepszych zarowek.... rewelacyjny kontrast obiektow na drodze.......
zreszta gdzies nawet czytalem ze swiatlo im bielsze tym gorsze na snieg i zla widocznosc... durzo refleksow swietlnych........ to samo niebieskie...
1,9TDi ASV/VP - było - 117HP/252Nm, teraz jest ??? ALIGATOR
Zenony to shit, swiecą na niebiesko bajerancko (dla co niektórych), ale wydajność i trwałość do d...y.
Philipsy z poświatą żółtą to goldy, ale o ile wiem występują w wersji 130/90W.
Te + 30%i + 50% są niezłe.
Mocniejsze żarówki nie nadają się do soczewek, szybko padają.
ja widzialem u kumpla thungsren albo jakos tak (te najtansze) zolte i swiecily wspaniale, niestety on tez nie wiedzial gdzie je kupic bo kupil razem z autem.... juz ponad rok jezdzi i ich nie zmienial......
1,9TDi ASV/VP - było - 117HP/252Nm, teraz jest ??? ALIGATOR
Potwierdzam. żarówki Blue Vision Philipsa bardzo dobrze się prezentują "na aucie" ale mają bardzo krótką żywotność. ja miałem je poprzednio we fiacie seicento i w ciągu roku wymieniałem dwa razy. Drugim wielkim minusem było to, że przykopciły mi się klosze, choć żarówki miały normalną moc 55W. Też chciałem je założyć do Octavii ale się jeszcze zastanawiam. Na standartowych żarówkach po 8 miesiącach używania pojawiają sie plamy od wewnętrznej częsci klosza .
Komentarz