[O1] filtr kabinowy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • wojtekk
    Ambiente
    • 2011
    • 109

    [O1] filtr kabinowy

    Coś dorzucę od siebie po 5 latach uzytkowania "czwórki" golfa z tym silnikiem.
    Awaryjnośc - koszty - BRAK.
    Kupiłem za tanie pieniądze w Utrechcie białasa po nauce jazdy. Miał na blacie niecałe 200 tysi :lol: (jako 7 latek- czyli tyle ile klient z Polski chce mieć) wykulałem trochę ponad 100 tysi. Osobiście uważam, że spokojnie miał nasytukane ponad pół bańki. Po stanie wnętrza/wcześniejszym przeznaczeniu. Przez ten czas ! - słownie: "jedna" awaria - sterownik od pompy paliwa 150 zł i koniec. Totalnie nic. Silnik nie do zabicia, na słuch pracuje ślicznie, w "rozsądnych " prędkościach obrotowych cichy no i przy normalnej jeździe bardzo ekonomiczny. Nie wiem jak w octavii ale u golfiku zestopniowaie skrzyni powodowało, że to auto na dole sie całkiem nieźle zbierało - na miasto i pod całkiem fajnie. Obecny właścicel podczas jazdy przy zakupie powiedział wprost , że jest zaskoczony dynamiką na dole (mając na uwadze że to nastukane 60KM) - nie tylko on zresztą.
    Krótka skrzynia za to ogranicza prędkośc max. Komfortowo lata sie do 120 km/h powyżej - głośno od silnika - max jakieś 165-170 km/h.
    Na strasy z rodzinką jak koledzy piszą- relaksacyjnie i żadnych emocji. Ale solo albo do latania na krótkich odcinkach przyjemny silniczek. No wyprzedzanie przy prędkościach pow 70-80 km/h juz trzeba ze strategią wykonywać. Ale kategorii "święty spokój" - najwyższe noty. Czasami niektórzy tego właśnie i taniej eksploatacji potzrebują bardziej niż emocji.
    Choć uczciwie mówić to jednak lepiej chyba na pompie wziąć 90 albo 110 KM.
    Zawsze dobrze go będę wspominał. Gdyby nie 3 furtki i to że był totalny golas bez klimy to pewnie by w rodzinie dalej latał.

    Pozdro
  • tomaszwrc
    Rider
    • 2010
    • 373
    • Octavia II combi (1Z5)
    • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

    #2
    [O1] filtr kabinowy

    Jak w temacie.
    Nabijam klimę w tyg. i Pan mi proponuje filtr kabinowy z węglem aktywnym. Jest jakaś różnica między zwykłym a tym z "niby" węglem aktywnym?

    Komentarz

    • Artur73
      Drive
      • 2007
      • 82

      #3
      Filtr z węglem aktywnym pochłania nieprzyjemne zapachy, podobno szybciej się zapycha i jest polecany do samochodów z klimatyzacją. Ja u siebie stosuję normalny i jestem zadowolony.

      Komentarz

      • krisoctav
        Rider
        • 2008
        • 417

        #4
        flitr kabinowy

        ja osobiście kładę zwykły i jakoś mi nie przeszkadzają zapachy z zew a jak co to włączam obieg wew. to jak z świecami zapłonowymi czy olejami zwykłe i do gazu bajer za który płacisz dodatkowo a efekt nie jesteś w stanie sam sprawdzić

        Komentarz

        • ruwado
          RS
          • 2009
          • 14891
          • Octavia IV (NX3)

          #5
          Kiedyś miałem zwykły i było dobrze. Teraz od ponad roku mam węglowy - i też jest dobrze. Faktycznie smrody nie przedostają sią do środka (albo przedostają bardzo słabiutko).
          pozdrawiam - Darek

          Komentarz

          • tryton
            Elegance
            • 2008
            • 935

            #6
            Zamieszczone przez Artur73
            Filtr z węglem aktywnym pochłania nieprzyjemne zapachy
            Ja z ciekawości dwa razy zakładałem z węglem i nie zauważyłem żeby pochłaniał jakieś zapachy . Natomiast zauważyłem że na węglowym w zimne dni bardzie parowały mi szyby . Wróciłem do normalnego

            Komentarz

            • ruwado
              RS
              • 2009
              • 14891
              • Octavia IV (NX3)

              #7
              Zamieszczone przez tryton
              i nie zauważyłem żeby pochłaniał jakieś zapachy
              może masz jakąś nieszczelność w obudowie filtra. Wiadomo, że 100 % nie wyciągnie, ale smrodów powinno być mniej.
              pozdrawiam - Darek

              Komentarz

              • LUKI
                RS
                • 2005
                • 5776

                #8
                tomaszwrc,


                kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                Komentarz

                Pracuję...