Oponki warte polecenia GoodYear Hydragrip

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kasper
    Classic
    • 2007
    • 23

    Oponki warte polecenia GoodYear Hydragrip

    Zamieszczone przez MisiekWAW
    Macie jakies obserwacje jesli chodzi o pylenie np ferodo czy innych w stosunku do serii :?:
    Ja uzywam Green Stuffy i prawie wcale nie pyla :szeroki_usmiech No moze po ostrym katowaniu pojawi sie ostad, ale predej je zakurzysz od normalnej jazdy niz go zobaczysz :diabelski_usmiech
  • ===Tomy===
    Rider
    • 2006
    • 552

    #2
    Oponki warte polecenia GoodYear Hydragrip

    Panowie i Panie !
    W stanie euforycznym postanowiłem zarekomendować nowe oponki jakie dzisiaj zastapiły zużyte już poprzednie Pirelli P6000.

    Praktykuję felgi stalowe z racji pokonywanych tras o charakterystyce nawierzchni przypominającej ser z dziurami. Zredukowałem szerokość opon z dotychczasowych 205 na 195mm. Zanabyłem drogą zakupu w dniu dzisiejszym nowość dostępną na rynku od 2005 roku Goodyear Hydragrip. Istne cudo. To nie ta Octavia co przed założeniem. Nareszcie cisza, mięciutkie prowadzenie, nawet przejazd przez tory kolejowe to istne wytłumienie. Przy naprawionym już drążku kierowniczym w połączeniu z nowymi oponami to istne cudo.
    Octavka prowadzi się mięciutko i idealnie, opona nastawiona na wodę. Na razie na suchym ideał. Przy 170-180km/h idealnie trzyma się drogi. Sprawdziłem krótkotrwale extremalnie butując poza miastem, robiąc testy łosia na pobliskim pasie startowym - cudo. Nie czuję nadsterowności, nareszcie tył przestał mnie wyprzedzać.

    W opinii użytkowników ponoć szybko się ścierają. Jak każde zreszta opony. Mimo wszystko gorąco polecam tymbardziej, że Goodyear ma teraz promocję. Oponki kosztują od 190 zł netto wzwyż 91H (95H wzmocnione do Vanów od 220 netto).

    Czekam na pierwszy deszcz i sprawdzam co potrafią do końca.
    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
    Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
    Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

    Komentarz

    • bob
      Classic
      • 2005
      • 23

      #3
      Jak są nowe to bajka, ale kilku znajomych nie kupi ich ponownie za ząbkowanie. W golfie kombi wytrzymały 1 sezon i klockowanie. Podobno w octavii najlepiej sprawują się micheliny piloty. (pasują do charakterystyki zawieszenia). Ja mam exelency i troszkę zaczęły ząbkować. Podobno opony mają odpowiednią homologację do danego modelu. Może ktoś wie cosik więcej???

      Komentarz

      • hubert
        Ambiente
        • 2006
        • 119

        #4
        U mnie to samo pierwsze 2-3 tyś.km ,ale póżniej zaczeły ząbkować.Mam na nich przejechane 15kkm i są straszne(szkoda mi kasy na nowe to pomykam,ale jak wygram w totka to oddam je za piwo) :twisted: Na suchym są OK,ale jak popada to masakra-UWARZAJ :twisted:Przy moich 300nm octa ślizga się do końca 2-ki :twisted: :roll:
        X1 20d s-drive m-pakiet i Ducato 100 Multijet...Skode miło wspominam

        Komentarz

        • Pulse
          Rider
          • 2006
          • 461

          #5
          ===Tomy===, grunt ze jestes zadowolony ja z moich Uniroyal raylle tez, ale przez pierwsze 1000km bylo glosniejsze dopiero potem sie dotarly wiec moze bedziesz mial jeszcze ciszej
          :: O1 AXR Kombi

          Komentarz

          • Dig Dug
            L&K
            S_OCP Member
            • 2005
            • 1306
            • Seat

            #6
            Ja nie wiem co jest grane, ale ja mialem w poprzednim aucie (golf) poprzedniczki Hydragripow, GY Ventura - i byly niesamowite, na suchym, a zwlaszcza na deszczu - stad gdyby nie to, ze kupilem Micheliny z autem, to kupilbym te GY Hydragripy.
            Co ciekawe bylo pare glosow na necie, ze te moje poprzednie Ventury zabkuja. Mi przez caly czas jazdy nic nie zabkowaly, ale ja pilnuje stanu technicznego auta, amory zawiecha ma grac, a nie ze cos tam piszczy, trzeszczy i sie zrobi potem, jak padnie. Moze zabkowanie, to wina wlasnie takiego podejscia do auta. Przy hamowanach, kolo niedociskane rowno do nawierzchni zabkuje dociskane co jakis czas ABS-em i stad to zjawisko ??
            Była O1 jest F2.

            Komentarz

            • bob
              Classic
              • 2005
              • 23

              #7
              Proponuję zatem porozmawiać z fachowcami od opon. Do danego modelu podobno są jakieś homologacje. Nie każdy bieżnik i mieszanka gumy pasuje do charakterystyki zawieszenia. Podobno wfordach focusach to najlepiej widać ze względu na zawieszenie. Ciekawie też zachowują się oponki w kombiakach ze względu na inną konstrukcję zawieszenia.

              Komentarz

              • RomanS
                Elegance
                • 2004
                • 804

                #8
                Zamieszczone przez bob
                Proponuję zatem porozmawiać z fachowcami od opon. Do danego modelu podobno są jakieś homologacje.
                Sorry ale piszesz pierdoły, chyba sam w to nie wierzysz ?
                Ile w tym twoich doświadczeń ? Sądzę, że niewiele :!: Sam zjeździłem parę (bo paręnaście to jeszcze nie) kompletów opon, głównie w samochodach kombi, fakt , że opony znanych firm (samochody służbowe, więc nie musiałem kupować byle czego, byle tanio) i żadnego ząbkowania ani innych cudów nie było. Co prawda zawieszenie zawsze było bez zarzutu (nawet w Golfie 3 kombi, który po przebiegu 280kkm miał wszystkie gumowe elementy oryginalne - w Octavii nie do uwierzenia!

                Owszem, każdy rodzaj opony jest inny, opony z tej samej rodziny tylko innej wielkości też są inne. Bywa tak, że różne rozmiary tej samej opony są produkowane w różnych fabrykach, w różnych krajach, niektóre na 1 zmianie inne na nocce itp. itd.
                Przy tym wszystkim nie sposób wydawać sądy co do homologacji.

                Prawdą jest, że każdy model samochodu homologuje się na oponach o określonym rozmiarze, odpowiednim indeksie prędkości.

                A tak na poważnie pisząc o rozmowie z fachowcami od opon to co , mam jeździć do Olsztyna, Dębicy czy Poznania ? Przecież nie do faceta który zakłada opony bo on może na tym stanowisku w warsztacie wulkanizacyjnym pracuje dopiero drugi dzień ?!

                A potem biorą się takie rzeczy, że opony po wyważeniu na elektronicznych wyważarkach z dokładnością do co najmniej 5 g wyją, biją lub coś innego. Jedziesz do następnego "wyważacza" i okazuje się, że wyważenie do dupy i robi to całkiem inaczej...

                Zamieszczone przez bob
                Ciekawie też zachowują się oponki w kombiakach ze względu na inną konstrukcję zawieszenia.
                A niby jakie strategiczne różnice konstrukcyjne (specyficzne dla np. Ocy kombi , ale może być cała rodzina VW) masz na myśli ? :diabelski_usmiech
                Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI

                Komentarz

                • szkoda
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2005
                  • 22543

                  #9
                  Zamieszczone przez RomanS
                  Zamieszczone przez bob
                  Ciekawie też zachowują się oponki w kombiakach ze względu na inną konstrukcję zawieszenia.
                  A niby jakie strategiczne różnice konstrukcyjne (specyficzne dla np. Ocy kombi , ale może być cała rodzina VW) masz na myśli ? :diabelski_usmiech
                  pewno chodzilo o wielowahacz, ktorego zreszta w O1 brak :diabelski_usmiech
                  saport techniczny baj DGW
                  była BKD+DSG '05 120kkm
                  była BXE '08 190kkm
                  no i nie ma :-)

                  Komentarz

                  • Nexus6
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2004
                    • 4847
                    • Volkswagen

                    #10
                    Re: Oponki warte polecenia GoodYear Hydragrip

                    Zamieszczone przez ===Tomy===
                    Zanabyłem drogą zakupu w dniu dzisiejszym nowość dostępną na rynku od 2005 roku Goodyear Hydragrip. Istne cudo.
                    ciekawe dlaczego miałem takie oponki w I połowie 2004 roku :diabelski_usmiech

                    Zamieszczone przez ===Tomy===
                    W opinii użytkowników ponoć szybko się ścierają. Jak każde zreszta opony.
                    Czekam na pierwszy deszcz i sprawdzam co potrafią do końca.
                    co do szybkiego ścierania - BZDURA :diabelski_usmiech

                    co do jazdy na mokrym - POLECAM :szeroki_usmiech

                    lepiej się jeździ tylko na RainSportach Uniroyala :diabelski_usmiech
                    With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                    Komentarz

                    • ===Tomy===
                      Rider
                      • 2006
                      • 552

                      #11
                      Re: Oponki warte polecenia GoodYear Hydragrip

                      Zamieszczone przez Nexus6
                      Zamieszczone przez ===Tomy===
                      Zanabyłem drogą zakupu w dniu dzisiejszym nowość dostępną na rynku od 2005 roku Goodyear Hydragrip. Istne cudo.
                      ciekawe dlaczego miałem takie oponki w I połowie 2004 roku :diabelski_usmiech
                      Kurde, dlaczego ja i wcześniej nie widziałem :szeroki_usmiech

                      Zamieszczone przez Nexus6
                      co do szybkiego ścierania - BZDURA :diabelski_usmiech
                      Git

                      Zamieszczone przez Nexus6
                      co do jazdy na mokrym - POLECAM :szeroki_usmiech
                      lepiej się jeździ tylko na RainSportach Uniroyala :diabelski_usmiech
                      I o takie info mi chodziło
                      Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
                      Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
                      Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

                      Komentarz

                      • Maicroft
                        Moderator
                        S_OCP MemberModeratorr
                        • 2004
                        • 25757
                        • Audi

                        #12
                        bob, Istnieje cos takiego, ale to w niemieckim Briefie, ze dany samochod ma miec opony w jakims konkretnym rozmiarze i tak jest homologowany. Jak chcesz inne, to musisz zaplacic za zmiane w tym papierku. Jednym z parametrow opon jest indeks predkosci i nosnosci, przy czym ten pierwszy w polskich tanich oponach czesto jest niski, a furacze szybkie i po jednej zimie opony mozna wywalic :twisted:
                        Spritmonitor.de

                        Komentarz

                        • greszczyn
                          Elegance
                          • 2005
                          • 893
                          • Nissan

                          #13
                          Zamieszczone przez ===Tomy===
                          W opinii użytkowników ponoć szybko się ścierają.
                          Może nie do końca jest to prawda , ale temu ścieraniu w póżniejszym okresie użytkowania opon zaczyna toważyszyć hałas ( efekt podobny do walniętego łożyska ) :evil: . Miałem i nie polecam .


                          Zamieszczone przez ===Tomy===
                          Czekam na pierwszy deszcz i sprawdzam co potrafią do końca.
                          .

                          Mokra droga plus jeszcze do tego koleiny , a w nich woda , nie są straszne Hydragrip -om . :diabelski_usmiech

                          Komentarz

                          • bob
                            Classic
                            • 2005
                            • 23

                            #14
                            Żeby nie być gołosłownym zamieszczam komplet oznaczen dotyczacych opon......

                            Opony - oznaczenia
                            Skróty dotyczące opon osobowych i dostawczych:
                            (...) - homologacje do montażu fabrycznego
                            FR - opona ma zabezpieczenie przed uszkodzeniem krawędzi felgi
                            ML - opona ma zabezpieczenie przed uszkodzeniem krawędzi felgi
                            FP - ochraniacz felgi
                            cord - ochrona felgi na ściance bocznej opony
                            no lbl - brak kolorowego napisu na boku opony
                            OE - opony na pierwszym wyposażeniu
                            RF lub Reinf. - (reinforced) - opona o podwyższonym indeksie nośności,
                            dodatkowo wzmacniana
                            R/F lub RFT - opony Run Flat (technologia "jazda bez powietrza"; opony
                            pozwalające na kontynuowanie jazdy w przypadku nagłej utraty
                            ciśnienia)
                            TL - opona bezdętkowa
                            XL - opona wzmacniana o podwyższonym indeksie nośności
                            WP- opona w przygotowaniu
                            rear - opona przeznaczona na tylną oś pojazzdu
                            G1- Czujnik kontroli cisnienia
                            RIGHT - Opona do montażu po prawej stronie samochodu
                            LEFT - Opona do montażu po lewej stronie samochodu
                            RA - Opona dostępna do wyczerpania stanów magazynowych
                            B - homologacja grupy Volkswagen
                            C1 - Homologacja Dodge Viper
                            K1 - homologacja Ferrari
                            MO - homologacja Mercedes
                            N, N0, N1, N2, N3 - homologacja Porsche
                            * lub M3 - homologacja grupy BMW
                            C - oznaczenie opon o wyższej nośności-typowo dostawczych
                            Skróty dotyczące tylko opon 4x4
                            BSW - czarny bok opony
                            ORWL - białe kontury liter na boku opony
                            RWL, RW - białe litery na boku opon terenowych
                            RB - czarne litery na boku opon terenowych
                            RB - osłona felgi
                            WP - opona w przygotowaniu
                            G1 - Czujnik kontroli cisnienia
                            B - homologacja grupy Volkswagen
                            C1 - homologacja Dodge Viper
                            MO - homologacja Mercedes
                            N0, N1, N2, N3 - homologacja Porsche
                            * lub M3- homologacja grupy BMW

                            Indeksy prędkości
                            Mając zamontowane opony z indeksem Q, nie należy przekraczać
                            prędkości 160 km/h.

                            J - do 100 km/h
                            K - do 110 km/h
                            L - do 120 km/h
                            M - do 130 km/h
                            N - do 140 km/h
                            P - do 150 km/h
                            Q - do 160 km/h
                            R - do 170 km/h
                            S - do 180 km/h
                            T - do 190 km/h
                            H - do 210 km/h
                            V - do 240 km/h
                            W - do 270 km/h
                            Y - do 300 km/h
                            VR - powyżej 210 km/h
                            ZR - powyżej 240 km/h

                            Indeksy nośności
                            Jeśli nasz samochód ma dopuszczalną masę całkowitą (jest w
                            dowodzie rejestracyjnym) 1900 kg, to każda z opon powinna mieć indeks
                            nośności 82 (1900kg / 4 opony = 475 kg / na oponę).

                            62 - 265 kg / na oponę
                            63 - 272 kg / na oponę
                            64 - 280 kg / na oponę
                            65 - 290 kg / na oponę
                            66 - 300 kg / na oponę
                            67 - 307 kg / na oponę
                            68 - 315 kg / na oponę
                            69 - 325 kg / na oponę
                            70 - 335 kg / na oponę
                            71 - 345 kg / na oponę
                            72 - 355 kg / na oponę
                            73 - 365 kg / na oponę
                            74 - 375 kg / na oponę
                            75 - 387 kg / na oponę
                            76 - 400 kg / na oponę
                            77 - 412 kg / na oponę
                            78 - 425 kg / na oponę
                            79 - 437 kg / na oponę
                            80 - 450 kg / na oponę
                            81 - 462 kg / na oponę
                            82 - 475 kg / na oponę
                            83 - 487 kg / na oponę
                            84 - 500 kg / na oponę
                            85 - 515 kg / na oponę
                            86 - 530 kg / na oponę
                            87 - 545 kg / na oponę
                            88 - 560 kg / na oponę
                            89 - 580 kg / na oponę
                            90 - 600 kg / na oponę
                            91 - 615 kg / na oponę
                            92 - 630 kg / na oponę
                            93 - 650 kg / na oponę
                            94 - 670 kg / na oponę
                            95 - 690 kg / na oponę
                            96 - 710 kg / na oponę
                            97 - 730 kg / na oponę
                            98 - 750 kg / na oponę
                            99 - 775 kg / na oponę
                            100 - 800 kg / na oponę
                            101 - 825 kg / na oponę
                            102 - 850 kg / na oponę
                            103 - 875 kg / na oponę
                            104 - 900 kg / na oponę
                            105 - 925 kg / na oponę
                            106 - 950 kg / na oponę
                            107 - 975 kg / na oponę
                            108 - 1000 kg / na oponę
                            109 - 1030 kg / na oponę
                            110 - 1060 kg / na oponę
                            111 - 1090 kg / na oponę
                            112 - 1120 kg / na oponę
                            113 - 1150 kg / na oponę
                            114 - 1180 kg / na oponę
                            115 - 1215 kg / na oponę
                            116 - 1250 kg / na oponę
                            117 - 1285 kg / na oponę
                            118 - 1320 kg / na oponę
                            119 - 1360 kg / na oponę
                            120 - 1400 kg / na oponę
                            121 - 1450 kg / na oponę
                            122 - 1500 kg / na oponę
                            123 - 1550 kg / na oponę
                            124 - 1600 kg / na oponę
                            125 - 1650 kg / na oponę
                            126 - 1700 kg / na oponę

                            Dla indeksów prędkości VR, ZR, V, W, Y:
                            Dla opon kategorii VR maksymalne obciążenie podawane jest dla
                            prędkości 210km/h.
                            Dla opon kategorii ZR maksymalne obciążenie podawane jest dla
                            prędkości 240km/h.
                            Dla opon z indeksem V należy zmniejszyć obciążenie o 3% co 10km/h w
                            zakresie od 210 do 240km/h.
                            Dla opon z indeksem W należy zmniejszyć obciążenie o 5% co 10km/h w
                            zakresie od 240 do 270km/h.
                            Dla opon z indeksem Y należy zmniejszyć obciążenie o 5% co 10km/h w
                            zakresie od 270 do 300km/h.

                            Komentarz

                            • Martinez
                              L&K
                              • 2004
                              • 1366
                              • Audi

                              #15
                              @Tomy - poczytaj sobie to - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...t=4763&start=0

                              Niestety Goodyeary zarówno Hydragripy jak i Exelency ząbkują. Te drugie zaczęły po miesiącu. Lipa Panie....

                              [ Dodano: Czw 13 Lip, 06 09:49 ]
                              Zamieszczone przez greszczyn
                              Może nie do końca jest to prawda , ale temu ścieraniu w póżniejszym okresie użytkowania opon zaczyna toważyszyć hałas ( efekt podobny do walniętego łożyska ) :evil: . Miałem i nie polecam .
                              Taki właśnie m.in. jest objaw ząbkowania
                              Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
                              teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
                              czarna AR 156 1.8 T.Spark

                              Komentarz

                              • Jabar1975
                                RS
                                • 2006
                                • 3331

                                #16
                                Ja tylko dodam ze opona ktora sie szybko sciera - jest z reguly opona o zdecydowanie wiekszej przyczepnosci - ktora nie bierze sie z powietrza a z tarcia - a tarcie to sily ktore ta opone "jedza".
                                Zgadza sie Maicroft, ze samochod (kazdy) jest homologowany z jakas konkretna opona - chodzi o rozmiar - (ewentualnie jest kilka kombinacji - wypisanych m.in. na klapce od wlewu paliwa) co do modelu i producenta to raczej zalezy od tego kto ile wzial, tfu przepraszam z kim producent podpisal kontrakt
                                Jak juz jestesmy przy temacie opon to dodam ze takie np. Sport Maxxy Dunopa - sa dosc srednie na mokrym - za to na suchych i kretych drogach bomba, zdecydowanie lepsze byly SP9000. Ale nastepne beda Bridgestony Potenza.
                                Zamieszczone przez Martinez
                                Niestety Goodyeary zarówno Hydragripy jak i Exelency ząbkują. Te drugie zaczęły po miesiącu. Lipa Panie....
                                czyli po jakim przebiegu?
                                bob, ciekawe zestawienie
                                nasza droga: www.wpzs.pl

                                Komentarz

                                • Martinez
                                  L&K
                                  • 2004
                                  • 1366
                                  • Audi

                                  #17
                                  Zamieszczone przez Jabar1975
                                  Zamieszczone przez Martinez
                                  Niestety Goodyeary zarówno Hydragripy jak i Exelency ząbkują. Te drugie zaczęły po miesiącu. Lipa Panie....
                                  czyli po jakim przebiegu?
                                  bob, ciekawe zestawienie
                                  Hmmm, 2 trasy - W-wa Poznań i W-wa Sopot oczywiście w dwie mańki + trochę pomieście razem jakieś 2000km. Oczywiście jeszcze nie dramat ale jadąc wolno już się je czuje.
                                  Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
                                  teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
                                  czarna AR 156 1.8 T.Spark

                                  Komentarz

                                  • Jabar1975
                                    RS
                                    • 2006
                                    • 3331

                                    #18
                                    Zamieszczone przez Martinez
                                    Oczywiście jeszcze nie dramat ale jadąc wolno już się je czuje.
                                    po 2kkm to juz jest dramat jesli to czujesz i widzisz na oponach - na sport maxxach pierwsze oznaki na oponie pokazaly sie po 45kkm - no i jak zwykle zauwazyl Greszczyn bo ja slepy jestem
                                    nasza droga: www.wpzs.pl

                                    Komentarz

                                    • xekon
                                      Rider
                                      S_OCP Member
                                      • 2005
                                      • 742

                                      #19
                                      Ludzie to siaka opona w normalniej cenie nie zabkuje teraz po wyjeciu z kartonu ? Jakiego producenta uwazacie ? (nie pytam tu o rozmiary 16+ ) tylko raczej 15

                                      Komentarz

                                      • Martinez
                                        L&K
                                        • 2004
                                        • 1366
                                        • Audi

                                        #20
                                        Mi w jednym warsztacie polecili Continentale, Nokiany i Pirelli z wyższej półki. Zdecydowanie nie polecali GoodYearów.
                                        Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
                                        teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
                                        czarna AR 156 1.8 T.Spark

                                        Komentarz

                                        • Pulse
                                          Rider
                                          • 2006
                                          • 461

                                          #21
                                          Zamieszczone przez Martinez
                                          Continentale
                                          na Conti premium contact kupilem moja octe, poprzedni wlasciciel na nich jezdzil, przod zmienilem na Uniroyal a z tylu mam nadal Conti zero zabkowania lub jakis innych przykrych objawow.

                                          [ Dodano: Czw 13 Lip, 06 15:16 ]
                                          xekon, ja tez takie chcialem rozwazalem Conti premium contact, ale byly drozsze i troche szybko sie scieraja, wiec wybralem UniRoyal Rallye i jestem :szeroki_usmiech stosunek jakosc/cena wzorowy

                                          Na suchym bez zarzutu, na mokrym swietnie!
                                          Mam na nich jakies ~9k km
                                          Z tego co sie orientuje to Uniroyal wchodzi w sklad grupy Continental. Oponki wyprodukowane w Niemczech.


                                          Opony samochodowe: opony letnie i zimowe. Najlepszy polski sklep internetowy z oponami! 10 lat na rynku. 1 000 000 klientów. Dostawa gratis. SPRAWDŹ CENY!

                                          Tak to wyglada, w rzeczywistosci duzo lepiej bo to chyba nie jest nawet 195
                                          :: O1 AXR Kombi

                                          Komentarz

                                          • Jabar1975
                                            RS
                                            • 2006
                                            • 3331

                                            #22
                                            Zamieszczone przez xekon
                                            Ludzie to siaka opona w normalniej cenie nie zabkuje teraz po wyjeciu z kartonu ?
                                            a jaka cena jest normalna? przedzial do 150, do250pln, do 350pln, do ........? (za opone o ktorej pisze tworca topicu)
                                            generalnie po wyjeciu z kartonu to zadna nie zabkuje - trzeba na niej troche pojezdzic :szeroki_usmiech

                                            [ Dodano: Czw 13 Lip, 06 17:17 ]
                                            Zamieszczone przez Martinez
                                            Mi w jednym warsztacie polecili Continentale, Nokiany i Pirelli z wyższej półki. Zdecydowanie nie polecali GoodYearów
                                            warsztaty to polecaja to na czym maja najlepsza marze - ew. to co im nie zeszlo.
                                            nasza droga: www.wpzs.pl

                                            Komentarz

                                            • Martinez
                                              L&K
                                              • 2004
                                              • 1366
                                              • Audi

                                              #23
                                              Zamieszczone przez Jabar1975
                                              warsztaty to polecaja to na czym maja najlepsza marze - ew. to co im nie zeszlo.
                                              Tylko że to nie był serwis oponiarski, a zwykły warsztat specjalizujący się w naprawach zawieszenia. Nie handlują oponami.
                                              Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
                                              teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
                                              czarna AR 156 1.8 T.Spark

                                              Komentarz

                                              • Nexus6
                                                RS
                                                S_OCP Member
                                                • 2004
                                                • 4847
                                                • Volkswagen

                                                #24
                                                Zamieszczone przez Martinez
                                                Tylko że to nie był serwis oponiarski, a zwykły warsztat specjalizujący się w naprawach zawieszenia. Nie handlują oponami.
                                                po asortymencie wyczuwam ASKO :diabelski_usmiech
                                                With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                                                Komentarz

                                                • Martinez
                                                  L&K
                                                  • 2004
                                                  • 1366
                                                  • Audi

                                                  #25
                                                  Czujny kurna jak pluton KBW
                                                  Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
                                                  teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
                                                  czarna AR 156 1.8 T.Spark

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...