Witam wszystkich,
wczoraj wymieniłem mechanizm wycieraczek przednich w OI i tu zaczyna się problem.
Jak ustawić w marę łatwo odpowiednią pozycję mechanizmu względem silniczka ?
Może ktoś już przerabiał podobny temat i mógłby mnie wesprzeć doświadczeniem.
Z góry dziękuje.
Pewnie chodza tam gdzie im sie podoba To ramie przy silniczku musi byc chyba najbardziej wychylone w strone kierowcy, albo w druga juz nie pamietam. Jak to widze to ustawiam teraz od strzalu. Ale tez o tym zapomnialem i potem kombinowalem. Troche nie wygodnie jest skrecac w tej pozycji, ale da rade
chester, Podłącz sam silnik i włącz np. jednorazowe wahnięcie, po to aby silnik zatrzymał się w pozycji "zero". Potem zamontuj mechanizm tak, aby wycieraczki też były w pozycji zero i powinno być OK.
nie mogę zdjąć wycieraczek. Pryskałem WD 40 parę dni. Pojawił się osad utleniającego się metalu. ciągnąłem podważałem podginałem a te wyciewraczki nic - ani drgnie. Macie może na to jakiś patent?
Patrząc od strony kierowcy wychylamy maksymalnie mechanizm w prawo i wtedy przykręcamy mały języczek z mechanizmu do silniczka. Jest to troche utrudnione ponieważ nakrętka, którą trzeba przykręcić do silniczka, znajduje się wtedy pod jednym ramieniem mechanizmu.
Komentarz