1,4 TSI Polecam artykuł

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • dyerx
    Classic
    • 2009
    • 13

    1,4 TSI Polecam artykuł

    kamil92x, masz programik pod maską? bo nie mogę doczytać
  • __atomek__
    RS
    • 2007
    • 3193
    • Superb III (3V3)

    #2
    1,4 TSI Polecam artykuł

    Dla właścicieli autek z 1,4TSi polecam artykuł z nr26 AS:

    Pozdrawiam
    Tomek

    Komentarz

    • loru
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 4286
      • Octavia II (1Z3)
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      Zamieszczone przez __atomek__
      http://www.auto-swiat.pl/...riami/1#gallery
      bardzo ładne 12-te zdjęcie Superb-a :szeroki_usmiech a do artykułu każą się zalogować, może prze klej tekst.
      O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

      Komentarz

      • jamesbondzio
        L&K
        • 2009
        • 1174
        • Octavia III (5E3)
        • DLBA 2.0 TSI RS 245 KM

        #4
        trzeba miec konto?
        czy aby to ten sam silnik co w Skodzie?
        kiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0

        teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597

        Komentarz

        • Tichy
          Rider
          • 2010
          • 544

          #5
          Nie można przeczytać, trzeba mieć konto.

          Do tego po zdjęciach widać, że porównują różne jednostki, równie dobrze mogliby opisać całą rodzinę TSI...

          Komentarz

          • Ayu
            RS
            • 2009
            • 4154

            #6
            Kurcze, skopiujcie ten tekst i wklejcie na forum :diabelski_usmiech

            Komentarz

            • loyd
              RS
              • 2010
              • 2342

              #7
              Mowa o 1.4 tsi 160 km a nie naszych (skodowych) tsi .....

              Komentarz

              • misiul
                Rider
                • 2011
                • 521

                #8
                nawet po rejestracji, daje komunikat "dostęp zabroniony"

                Komentarz

                • Eidos71
                  RS
                  • 2011
                  • 2050
                  • Octavia II (1Z3)
                  • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez loyd
                  Mowa o 1.4 tsi 160 km a nie naszych (skodowych) tsi .....
                  Zgadza się - problemy dotyczą mocniejszych wersji silnika 1,4 TSI. Z wersją podstawową (122 KM) nie ma takich poważnych problemów.
                  Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
                  MOJA FURKA

                  Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"

                  Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71

                  Komentarz

                  • __atomek__
                    RS
                    • 2007
                    • 3193
                    • Superb III (3V3)

                    #10
                    Proszę bardzo artykuł:




                    Na drugiej stronie piszą o 122 i 125KM. Czyżby pęknięcia tłoków nie były poważnym problemem?
                    Pozdrawiam
                    Tomek

                    Komentarz

                    • Ayu
                      RS
                      • 2009
                      • 4154

                      #11
                      Mnie komputer zabronił pobrać plik z tego serwera.

                      Komentarz

                      • loyd
                        RS
                        • 2010
                        • 2342

                        #12
                        Ja też nie mogę ....

                        Komentarz

                        • loru
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2007
                          • 4286
                          • Octavia II (1Z3)
                          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                          #13
                          internal error - server connection terminated

                          możesz to wsadzić na jakiś inny server
                          O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                          Komentarz

                          • __atomek__
                            RS
                            • 2007
                            • 3193
                            • Superb III (3V3)

                            #14
                            Może ten:



                            [ Dodano: Pon 27 Cze, 11 09:50 ]
                            Proponuje zaczekać ok 5 min aż server zaakceptuje plik
                            Pozdrawiam
                            Tomek

                            Komentarz

                            • loru
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2007
                              • 4286
                              • Octavia II (1Z3)
                              • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                              #15
                              Zamieszczone przez __atomek__
                              http://www.filesonic.com/...A_S_26_2011.pdf
                              o wiele lepiej
                              O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                              Komentarz

                              • idas
                                Elegance
                                • 2006
                                • 828

                                #16
                                Producent zaleca olej 5W-40...na pewno?
                                VW Golf VI 1.4TSI 122KM Highline
                                VW Passat B8 2.0TDI 190KM Highline

                                Komentarz

                                • Jaroslav92525
                                  Rider
                                  • 2009
                                  • 365
                                  • Octavia II (1Z3)
                                  • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                  #17
                                  Dobrze to nie wygląda... zwłaszcza te "drobne" problemy z pierścieniami i tłokami również w wersji 122 KM... Z drugiej strony auto z takim motorem można przecież sprzedać - nikt nie brał ślubu z TSI.... Z trzeciej strony w przypadku auta z tym silnikiem, posiadającym taką "legendę" trzeba się pewnie będzie liczyć ze sporą stratą przy sprzedaży...
                                  Pozdrawiam,
                                  Jaroslav92525

                                  -----------------------
                                  VAG ECONOMY czyli Skoda 1.6 MPI z LPG :-)

                                  Komentarz

                                  • Tichy
                                    Rider
                                    • 2010
                                    • 544

                                    #18
                                    "zastraszająca liczba przypadków" - no dobra, ale jaka konkretnie?
                                    "znane są przypadki" - uwielbiam takie stwierdzenia...

                                    Tak to i ja mógłbym napisać artykuł. Bez konkretnych przypadków, liczb, statystyk, w oparciu o pogłoski.

                                    Jakoś na forum nikomu tłoki nie popękały. Co innego w 160KM - tam faktycznie się takie przypadki zdarzały - ale konstrukcja jest zupełnie inna i bardziej wysilona.

                                    Komentarz

                                    • Jaroslav92525
                                      Rider
                                      • 2009
                                      • 365
                                      • Octavia II (1Z3)
                                      • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                      #19
                                      Z tą wymianą oleju co 15 tysięcy a nie 30 tysięcy może być trochę prawdy... Ja mam co prawda silnik 1.6 MPI. Olej wymieniłem po 15 tysiącach zamiast zalecanych 30 tysięcy i poczyniłem jedną obserwację: chwilowe spalanie na wolnych obrotach spadło mi z 0.8 litra do 0.7 litra po wymianie oleju. Świadczy to zapewne o mniejszych oporach które musi pokonywać pracujący silnik. Tylko czy taka różnica może być odpowiedzialna za wydłużanie łańcucha rozrządu ? Inna sprawa jak by się zachowywał silnik na oleju wymienianym dopiero po 30 tysiącach... Tutaj różnice mogłyby być jeszcze większe.
                                      Pozdrawiam,
                                      Jaroslav92525

                                      -----------------------
                                      VAG ECONOMY czyli Skoda 1.6 MPI z LPG :-)

                                      Komentarz

                                      • Carolco
                                        Ambiente
                                        • 2010
                                        • 116

                                        #20
                                        Zamieszczone przez Jaroslav92525
                                        Z tą wymianą oleju co 15 tysięcy a nie 30 tysięcy może być trochę prawdy... Ja mam co prawda silnik 1.6 MPI. Olej wymieniłem po 15 tysiącach zamiast zalecanych 30 tysięcy
                                        W 1.6 MPI chyba wymiana oleju jest max po 15 tys., nie ma tam co 30 tys.? Chyba, że coś się zmieniło...

                                        Tutaj link zapożyczony z innego tematu naszego forum:

                                        [0]=1&aw[28][min]=100000&ps=30]1.4 TSI

                                        Więc te samochody robią jak na razie przebiegi ponad 100 tys., może to nie za wiele, ale zobaczymy, jak będzie dalej. Nie twierdzę, że nie ma z nimi żadnych awarii (mówię o wersji 122KM), ale jakoś też nie słyszałem o tak poważnych, jak opisane w tym artykule.

                                        I jeszcze jeden - większe przebiegi:

                                        MOBILE.DE



                                        1.4 TSI MINT

                                        Komentarz

                                        • Jaroslav92525
                                          Rider
                                          • 2009
                                          • 365
                                          • Octavia II (1Z3)
                                          • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                          #21
                                          Zamieszczone przez Carolco
                                          W 1.6 MPI chyba wymiana oleju jest max po 15 tys., nie ma tam co 30 tys.? Chyba, że coś się zmieniło...
                                          U mnie na pomarańczowej naklejce jest napisane że wymiana oleju co 30 tysięcy lub co 2 lata.. Pojechałem do ASO nawet w tej sprawie ale mnie przegonili :-) powołując się na naklejkę... Więc sam sobie wymieniłem uważając że 30 tysięcy to jednak dużo zważywszy szczególnie że to I wymiana...
                                          Pozdrawiam,
                                          Jaroslav92525

                                          -----------------------
                                          VAG ECONOMY czyli Skoda 1.6 MPI z LPG :-)

                                          Komentarz

                                          • Eidos71
                                            RS
                                            • 2011
                                            • 2050
                                            • Octavia II (1Z3)
                                            • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                            #22
                                            Najlepiej na rapida, lub chomika.
                                            Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
                                            MOJA FURKA

                                            Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"

                                            Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71

                                            Komentarz

                                            • Tichy
                                              Rider
                                              • 2010
                                              • 544

                                              #23
                                              Na niemieckim forum, bodajże scirocco było takie zestawienie silników TSI różnych wersji i awarii. Przy wersji 122KM było chyba z 8 przypadków awarii turbo, z czego ze 4 u jednego użytkownika O pękających tłokach cisza...

                                              Tutaj chyba rekordzista: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...00&tabNumber=1

                                              Swego czasu pisano też o problemach z głośną pracą 1.4TSI po odpaleniu... pisano i cisza - nikomu się silnik nie rozpadł z tego powodu...

                                              Komentarz

                                              • Eidos71
                                                RS
                                                • 2011
                                                • 2050
                                                • Octavia II (1Z3)
                                                • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                                #24
                                                Przede wszystkim - wymiana oleju co 30 kkm to za dużo w silniku uturbionym. 15-20 kkm to maksymalny okres wymiany oleju. Dobre właściwości smarne oleju pozytywnie wpłyną też na pozostałe części silnika. Poza tym artykuł obejmuje silniki od początku produkcji - a więc i te, które cierpiały na "choroby wieku niemowlęcego". W obecnie produkowanych jednostkach na pewno usunięto większość niedoróbek - w końcu żaden szanujący się producent nie może pozwolić sobie na spadek atrakcyjności oferowanych produktów i na straty finansowe, związane z wymianami gwarancyjnymi wciąż uszkadzających się podzespołów. Gdyby te silniki był tak awaryjne, VW, Audi i Seat przestałyby go pakować do swoich aut (pomijam przypadek 2,5 TDI z Audi, które - mimo dużej awaryjności - pakowane było przez wiele lat w auta...)
                                                Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
                                                MOJA FURKA

                                                Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"

                                                Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71

                                                Komentarz

                                                • marlej108
                                                  RS
                                                  S_OCP Member
                                                  • 2006
                                                  • 4976
                                                  • Octavia III (5E3)
                                                  • CJZB 1.2 TSI 86 KM

                                                  #25
                                                  Zobaczycie, ze po latach najlepszym silnikiem do Octavii II okaze sie 1.9 TDI bez dpf, potem 1.6 benzyna a potem 1.4 (zolwik)... cala reszta bedzie jednorazowka ;-P
                                                  http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                                                  Spalanie - Motostat.pl

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...