Zamieszczone przez misiul
1,4 TSI Polecam artykuł
Zwiń
X
-
dokladnie tak jest .kumpel kierownik dali mu toura 1.6 z gazem. ogolnie sporo teraz przedstawicieli jezdzi na gazie. ale nadal diesel przewaza. ale uciekaja firmy jak moga od tego 1.6tdi (nie wiedziec czemu) wola 1,6+lpgZamieszczone przez misiulTichy, przedstawiciele latają 1.6MPI lub TDI. Ostatnio PGE blachy RZ, kupiło ogromną partię białych O2FL z 1.6MPI. Chyba ambiente.
Octaviami na ogół jeździ wyższa kasta w firmach.
jeszcze sporo jezdzie fabi 1.4 tdi
co ciekawe panstwowe instytucje - jak na przyklad straz pozarna jezdzi TSi . no ale tam benzyna jest za free i nie musza ciulac jak prywaciaz
Komentarz
-
-
Znajomi, którzy niedawno (kilka miesięcy temu) nabyli nowego Golfa z silnikiem 1.4 TSI, byli prawie zdecydowani na ten silnik o większej mocy (150, lub 160 KM). Jednak wzięli w końcu 122 KM, bo w salonie (podobno szczerze) sprzedawca odradził im mocniejsze silniki (mimo wyższej ceny) z uwagi na zbyt małą trwałość elementów silnika na tak podniesioną moc. Podobno tylko ten 122 KM silnik jest uważany za trwały...Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
MOJA FURKA
Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"
Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71
Komentarz
-
-
Podpisuję się pod tą opinią.Zamieszczone przez misiulChyba siada sprzedaż disli, których cena produkcji spadła, awaryjność wzrosła a cena dla klienta pozostała (czytaj- jest wysoka marża). Piszą nawet wprost, że zajeżdzony dislel lepszy niż 1.4TSI - to już przegięcie na maks...
Jak to nie wiedzieć czemu? Doskonale wiadomo dlaczego, tylko lobby producentów pilnuje interesu, a pismaki co i rusz wysmarowują artykuły pod ich dyktando. Nie wierzycie? Wystarczy spojrzeć jakie auta trafiają do tzw. parku dziennikarskiego, czyli do testów krótko i długoterminowych - praktycznie nie ma modeli z silnikami benzynowymi. Same diesle lub hybrydyZamieszczone przez xtremesystemsale uciekaja firmy jak moga od tego 1.6tdi (nie wiedziec czemu) wola 1,6+lpg
Morgoth
Rozsądni ludzie dostosowują się do świata, nierozsądni nieugięcie starają się dostosować świat do siebie.
G.B.Show
Komentarz
-
-
Albo czytelnicy bardziej lubią czytać o dieslach, na które zapanowała moda. To dobra gazeta, która potwierdza ich gusta. Można ją kupować dalejZamieszczone przez loydCzytając AŚ mam te same wrażenia co przedmówca. Promowanie diesli aż bije w oczy.
Ewidentnie na tym są wyższe marże ....
Nie ukrywam, że ja również byłem o krok od kupienia 1.9tdi. Tylko dlatego że nudziło mi się wpadłem kiedyś do przypadkowego salonu Skody, by jeszcze raz posiedzieć w aucie przed zakupem. No i dopadł mnie sprzedawca proponując jazdę "silnikiem 1.4". Nie chciałem nawet wsiąść, jak to 1.4 w takim aucie ??!!! Ale pomyślałem, że mam dużo czasu to sprawdzę, jak takim żółwiem się jeździ... no i na 1-szej prostej musiałem upewnić się, czy do dobrego auta wsiedliśmy
Stać mnie było na nieco droższy 1.9tdi, ale kultura pracy 1.4TSI mimo wyższych bieżących kosztów paliwa przekonała mnie momentalnie do zmiany decyzji. I na domiar tego okazało się, ze ktoś odstąpił od zakupu Octavii 1.4TSI w takim wyposażeniu i kolorze jak chciałem, więc czekałem 4 tygodnie, a oficjalne terminy to było 3 miesiące.AdamKrak Pierwszy
Komentarz
-
-
Czy przy takim przebiegu występują nadal wysokie obroty po odpaleniu? Bo rozumiem, że w tym silniku jak przy 122 KM podwyższone obroty występują.Zamieszczone przez dexonWtam panowie smigam golfem trzeci rok TSI 140 KM BMY zero problemów to co piszecie o 122 tsi to wiecej chyba kłopotów maja bo przy nowkach juz cos nie tegos sie dzieje fakt mój przebieg to zaledwie 50 tys ale jak narazie spoko
Komentarz
-

Komentarz