1,4 TSI Polecam artykuł

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • lend
    Rider
    • 2007
    • 463

    #76
    Zamieszczone przez misiul
    Tichy, przedstawiciele latają 1.6MPI lub TDI. Ostatnio PGE blachy RZ, kupiło ogromną partię białych O2FL z 1.6MPI. Chyba ambiente.

    Octaviami na ogół jeździ wyższa kasta w firmach.
    do mnie ostatnio przyjeżdżają serwisanci 1,8 tsi , więc nie tylko tdi , mówią ze super autka tylko spalanie nie na ich prywatną kieszeń ... i nawet silniki mają nowe 8)
    MÓJ SZKODNIK

    Komentarz

    • xtremesystems
      RS
      • 2010
      • 2254
      • Hyundai

      #77
      Zamieszczone przez misiul
      Tichy, przedstawiciele latają 1.6MPI lub TDI. Ostatnio PGE blachy RZ, kupiło ogromną partię białych O2FL z 1.6MPI. Chyba ambiente.

      Octaviami na ogół jeździ wyższa kasta w firmach.
      dokladnie tak jest .kumpel kierownik dali mu toura 1.6 z gazem. ogolnie sporo teraz przedstawicieli jezdzi na gazie. ale nadal diesel przewaza. ale uciekaja firmy jak moga od tego 1.6tdi (nie wiedziec czemu) wola 1,6+lpg

      jeszcze sporo jezdzie fabi 1.4 tdi



      co ciekawe panstwowe instytucje - jak na przyklad straz pozarna jezdzi TSi . no ale tam benzyna jest za free i nie musza ciulac jak prywaciaz

      Komentarz

      • Eidos71
        RS
        • 2011
        • 2050
        • Octavia II (1Z3)
        • CAXA 1.4 TSI 122 KM

        #78
        Znajomi, którzy niedawno (kilka miesięcy temu) nabyli nowego Golfa z silnikiem 1.4 TSI, byli prawie zdecydowani na ten silnik o większej mocy (150, lub 160 KM). Jednak wzięli w końcu 122 KM, bo w salonie (podobno szczerze) sprzedawca odradził im mocniejsze silniki (mimo wyższej ceny) z uwagi na zbyt małą trwałość elementów silnika na tak podniesioną moc. Podobno tylko ten 122 KM silnik jest uważany za trwały...
        Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
        MOJA FURKA

        Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"

        Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71

        Komentarz

        • kasper66
          Classic
          • 2011
          • 20

          #79
          Do zbigniew147

          Dzięki za wyjaśnienie problemu
          Kasper66

          Komentarz

          • Morgoth
            L&K
            • 2010
            • 1116

            #80
            Zamieszczone przez misiul
            Chyba siada sprzedaż disli, których cena produkcji spadła, awaryjność wzrosła a cena dla klienta pozostała (czytaj- jest wysoka marża). Piszą nawet wprost, że zajeżdzony dislel lepszy niż 1.4TSI - to już przegięcie na maks...
            Podpisuję się pod tą opinią.

            Zamieszczone przez xtremesystems
            ale uciekaja firmy jak moga od tego 1.6tdi (nie wiedziec czemu) wola 1,6+lpg
            Jak to nie wiedzieć czemu? Doskonale wiadomo dlaczego, tylko lobby producentów pilnuje interesu, a pismaki co i rusz wysmarowują artykuły pod ich dyktando. Nie wierzycie? Wystarczy spojrzeć jakie auta trafiają do tzw. parku dziennikarskiego, czyli do testów krótko i długoterminowych - praktycznie nie ma modeli z silnikami benzynowymi. Same diesle lub hybrydy
            Morgoth

            Rozsądni ludzie dostosowują się do świata, nierozsądni nieugięcie starają się dostosować świat do siebie.
            G.B.Show

            Komentarz

            • loyd
              RS
              • 2010
              • 2342

              #81
              Czytając AŚ mam te same wrażenia co przedmówca. Promowanie diesli aż bije w oczy.

              Ewidentnie na tym są wyższe marże ....

              Komentarz

              • dexon
                Classic
                • 2009
                • 11

                #82
                Wtam panowie smigam golfem trzeci rok TSI 140 KM BMY zero problemów to co piszecie o 122 tsi to wiecej chyba kłopotów maja bo przy nowkach juz cos nie tegos sie dzieje fakt mój przebieg to zaledwie 50 tys ale jak narazie spoko
                GOLFV TSI 140KM

                Komentarz

                • adamkrak1
                  Drive
                  • 2009
                  • 59

                  #83
                  Zamieszczone przez loyd
                  Czytając AŚ mam te same wrażenia co przedmówca. Promowanie diesli aż bije w oczy.

                  Ewidentnie na tym są wyższe marże ....
                  Albo czytelnicy bardziej lubią czytać o dieslach, na które zapanowała moda. To dobra gazeta, która potwierdza ich gusta. Można ją kupować dalej

                  Nie ukrywam, że ja również byłem o krok od kupienia 1.9tdi. Tylko dlatego że nudziło mi się wpadłem kiedyś do przypadkowego salonu Skody, by jeszcze raz posiedzieć w aucie przed zakupem. No i dopadł mnie sprzedawca proponując jazdę "silnikiem 1.4". Nie chciałem nawet wsiąść, jak to 1.4 w takim aucie ??!!! Ale pomyślałem, że mam dużo czasu to sprawdzę, jak takim żółwiem się jeździ... no i na 1-szej prostej musiałem upewnić się, czy do dobrego auta wsiedliśmy

                  Stać mnie było na nieco droższy 1.9tdi, ale kultura pracy 1.4TSI mimo wyższych bieżących kosztów paliwa przekonała mnie momentalnie do zmiany decyzji. I na domiar tego okazało się, ze ktoś odstąpił od zakupu Octavii 1.4TSI w takim wyposażeniu i kolorze jak chciałem, więc czekałem 4 tygodnie, a oficjalne terminy to było 3 miesiące.
                  AdamKrak Pierwszy

                  Komentarz

                  • Carolco
                    Ambiente
                    • 2010
                    • 116

                    #84
                    Zamieszczone przez dexon
                    Wtam panowie smigam golfem trzeci rok TSI 140 KM BMY zero problemów to co piszecie o 122 tsi to wiecej chyba kłopotów maja bo przy nowkach juz cos nie tegos sie dzieje fakt mój przebieg to zaledwie 50 tys ale jak narazie spoko
                    Czy przy takim przebiegu występują nadal wysokie obroty po odpaleniu? Bo rozumiem, że w tym silniku jak przy 122 KM podwyższone obroty występują.



                    1.4 TSI MINT

                    Komentarz

                    • misiul
                      Rider
                      • 2011
                      • 521

                      #85
                      Słyszałem, że ten cały szum o 1.4 TSI 122KM jest na podstawie jednej awarii, która się przydarzyła. Jeśli to prawda to kolejny kamyczek dla utraty wiarygodności tych doniesień.

                      Komentarz

                      • zbigniew147
                        Rider
                        • 2008
                        • 482

                        #86
                        Zamieszczone przez misiul
                        Słyszałem, że ten cały szum o 1.4 TSI 122KM jest na podstawie jednej awarii, która się przydarzyła. Jeśli to prawda to kolejny kamyczek dla utraty wiarygodności tych doniesień.
                        No to panowie idziemy na wódeczke

                        Komentarz

                        Pracuję...