nie ma mocy pomocy!!!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • HMP
    Drive
    • 2006
    • 62

    nie ma mocy pomocy!!!

    Zamieszczone przez Lukasso
    hehe szkoda, specjalnie dla Ciebie ale może innym też się przyda :-) moja pierwsza instrukcja na forum :szeroki_usmiech, co prawda do O1 ale myślę że w tym zakresie technologia dużo się nie zmieniła :-)
    kurde, no o to chodzilo :!:
    jestem wzruszony, naprawde, i sam bym nigdy na to nie wpadl ops: :diabelski_usmiech
    dzieeeeeki :!:
  • rob_fire
    Classic
    • 2006
    • 11

    #2
    nie ma mocy pomocy!!!

    Witam.Proszę o pomoc.Mam 2 letnią octavię 19 TDI (110kM) w pierwszym roku użytkowania jadąc rozgrzaną lub jeszcze zimną co jakiś czas przy 3tyś obrotów traci moc robi się muł normalnie nie chce jechać, pojechałem do serwisu 1raz!! stwierdzili,że to przepływomierz-wymienili,za jakiś czas zrobiło się to samo znów do serwisu powiedzieli Ze na komputerze nic nie stwierdzili byłem potem jezcze z 2razy stwierdzili turbina do wymiany.Wymienili w grudniu 2005 roku i teraz dwa tygodnie temu znów robi się to samo raz się pojawia raz znika byłem w serwisie jak zwykle komputer nic nie stwierdził JUŻ NIE MAM SIŁY.POMOCY

    Komentarz

    • Paweł T
      Elegance
      • 2006
      • 784

      #3
      Przede wszystkim zmień serwis, podjedź do Wrocławia do jakiegoś tunera, chłopaki Ci podpowiedzą do kogo.
      TDI ASV 140KM 300Nm

      Komentarz

      • Nexus6
        RS
        S_OCP Member
        • 2004
        • 4847
        • Volkswagen

        #4
        rob_fire, diagnoza - zapieczone kierownice turbiny, powód - PSJ :diabelski_usmiech
        With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

        Komentarz

        • rob_fire
          Classic
          • 2006
          • 11

          #5
          Dzięki panowie za pomoc jutro sprawdzę w serwisie mam jeszcze gwarancję a do tego serwisu to Jelenia Góra już mam go dosyć i inni znajomi też

          [ Dodano: Pon 24 Lip, 06 21:33 ]
          jeszcze jedno co jest powodem zapieczenia kierownic turbiny

          Komentarz

          • Nexus6
            RS
            S_OCP Member
            • 2004
            • 4847
            • Volkswagen

            #6
            Zamieszczone przez rob_fire
            jeszcze jedno co jest powodem zapieczenia kierownic turbiny
            PSJ, napisałem Ci wcześniej :diabelski_usmiech
            With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

            Komentarz

            • BioBogon
              Elegance
              • 2005
              • 921

              #7
              Uprzedzając dalsze drążenie:
              "10. Unikać należy jak ognia częstego PSJ (czyli Pizdowatego Stylu Jazdy) ; Na czym to polega i czym szkodzi - prosta odpowiedź jak ruszasz powoli prawie bez gazu, zmieniasz szybko biegi przy 2000obr. nie dajesz silnikowi osiągnąć swojego momentu obr. ani mocy i jeździsz czesto na 5biegu 60km/h po mieście unikając przyśpieszeń to znaczy że uprawiasz PSJ. Czym to szkodzi?- Niespalona sadza ze spalin zapieka się w kierowniczkach powietrza w turbinie zmiennej geometrii. Nie jest korygowane ciśnienie turbina pompuje absurdalne ciśnienia co komputer odczytuje jako błędne i przechodzi w tryb pracy awaryjnej co się objawia spadkiem mocy. Najlepiej jeździć stosując się do punktu 18 wyrabiając sobie przy tym własną taktykę na czas zmiany biegów. i od czasu do czasu trzeba przycisnąć silniczek każde TDi musi wnętrzności przewietrzyć. "

              i inne info przydatne:
              Leon FR 2.0TDI 170KM

              Komentarz

              • rob_fire
                Classic
                • 2006
                • 11

                #8
                BioBogon-dzięki zastosuję się do twoich wskazówek

                Komentarz

                • bartolini1978
                  Elegance
                  • 2006
                  • 755

                  #9
                  BioBogon, Ja ładuje nonstop i jutro wymieniam turbo po 70 tkm. :? naszczescie na gwarancji.

                  Komentarz

                  • BioBogon
                    Elegance
                    • 2005
                    • 921

                    #10
                    bartolini1978, to może ładujesz za szybko nie czekając na rozgrzanie oleju i nie ma smarowania, a potem nie dajesz ostygnąć turbince jak już się zatrzymasz? :twisted:

                    Szacunek dla turbo to podstawa. Najlepiej skwitowała to moja żona jak ostatnio zacząłem gadać o zamontowaniu większego turbo: "Tyle się srasz z tą turbiną i chcesz ją teraz zmieniać!?" :lol:
                    Leon FR 2.0TDI 170KM

                    Komentarz

                    • Paweł T
                      Elegance
                      • 2006
                      • 784

                      #11
                      masz rację BioBogon, ja miałem podobne objawy do autora postu po zakupie mojej skody w listopadzie uR. już miałem dzwonić do sprzedawcy i go zj,,,,ć, później szukałem warsztatu co mi to sprawdzi (prawie umówiłem się z Panem Markiem z MT, przepraszam za kłopot), w końcu pojechałem kilka razy do końca obrotów i jej przeszło. Teraz uprawiam PSJ przej cały miesiąc, ale jak dostanę się na gierkówkę to nie odpuszczem i dla zdrowia silnika cisnę, aż się zastanawiam czy moja octa nie ma jakiegoś chipa. A propos gdzie to mogę sprawdzić, kupiłem auto w Nadarzynie pod Warszawą, wieć chipa robił raczej MT Yanki???
                      :roll: :roll:
                      TDI ASV 140KM 300Nm

                      Komentarz

                      • Maicroft
                        Moderator
                        S_OCP MemberModeratorr
                        • 2004
                        • 25757
                        • Audi

                        #12
                        Zamieszczone przez Paweł T
                        wieć chipa robił raczej MT Yanki???
                        Nie ma czegos takiego, wiec lepiej nie porownuj tych dwoch ostatnich wyrazow do siebie, bo beda jaja :lol:
                        Spritmonitor.de

                        Komentarz

                        • bartolini1978
                          Elegance
                          • 2006
                          • 755

                          #13
                          BioBogon, niewiem cz czytałes moje wczesniejsze posty.
                          Wymieniam olej co 7,5 tys km , zawsze po odpaleniu silnika czekam jak sie nagrzeje ,po jezdzie chłodze. Wiec sie wqurwiłem jak po 70tkm powieszieli ze kierownica kaput

                          Komentarz

                          • Paweł T
                            Elegance
                            • 2006
                            • 784

                            #14
                            Myślałem że Masters to w Jankach jest, czy nie??
                            TDI ASV 140KM 300Nm

                            Komentarz

                            • Martinez
                              L&K
                              • 2004
                              • 1366
                              • Audi

                              #15
                              Zamieszczone przez Paweł T
                              Myślałem że Masters to w Jankach jest, czy nie??
                              OMG :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
                              Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
                              teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
                              czarna AR 156 1.8 T.Spark

                              Komentarz

                              • Arek
                                RS
                                S_OCP Member
                                • 2005
                                • 3143

                                #16
                                Zamieszczone przez Paweł T
                                Myślałem że Masters to w Jankach jest, czy nie??
                                chłopie grzeszysz ,tam sa diagtroniki. Tu jest Masters
                                -----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM

                                Komentarz

                                • rob_fire
                                  Classic
                                  • 2006
                                  • 11

                                  #17
                                  Witam.Byłem dzisiaj w serwisie sprawdzali i stwierdzili że coś w turbinie nie zamyka się spowrotem do końca(przepraszam za opis ale nie jestem mechanikiem)i turbina będzie wymieniona na nową.Myślę sobie że za pierwszym razem to mi nie wymienili na nową lecz wstawili jakąś zregenerowaną czy coś w tym stylu.CO PANOWIE POWIEDZĄ?

                                  Komentarz

                                  • Maicroft
                                    Moderator
                                    S_OCP MemberModeratorr
                                    • 2004
                                    • 25757
                                    • Audi

                                    #18
                                    PSJ i tyle. Nie ma prawa turbina siadac tak szybko. Nie zamykaja sie kierownice spalin w turbo, dlatego nie laduje jak trzeba. To moja opinia na ten temat.
                                    Poprostu, diesel ze zmienna geometria lopatek nie lubi byc zamulany i tyle. Trzeba co jakis czas przegonic auto

                                    Czy ta turbine w ramach gwarancji maja Ci wymieniac, czy masz placic, bo cena w ASO jak znam zycie ugina.

                                    W samych turbinach nowych a tych regenerowanych roznicy nie ma. Bo obie sa skladane na nowych czesciach, tylko w regenerowanych zostaje korpus.
                                    Spritmonitor.de

                                    Komentarz

                                    • rob_fire
                                      Classic
                                      • 2006
                                      • 11

                                      #19
                                      jescze na gwarancji ale po tych jaja różne myśli chodzą mi po głowie że tak szybko

                                      [ Dodano: Wto 25 Lip, 06 22:03 ]
                                      a mam jeszcze pytanko jak to jest z tym zwiększaniem mocy niby nie trzeba zmieniać chipa aby zwiększyć moc tylko coś zmienić w komputerze auta

                                      Komentarz

                                      • Maicroft
                                        Moderator
                                        S_OCP MemberModeratorr
                                        • 2004
                                        • 25757
                                        • Audi

                                        #20
                                        No zalezy ktory masz rocznik i jaki silnik (oznaczenie). Ale w tych po 2002 roku nic nie trzeba juz grzebac mechanicznie. Wszystko robi sie po kabelku Nie zmienia sie kosci na inna, tylko ja przeprogramowuje - tak lopatologicznie
                                        Spritmonitor.de

                                        Komentarz

                                        • rob_fire
                                          Classic
                                          • 2006
                                          • 11

                                          #21
                                          ja mam 2004rok 19tdi 110kM tylko nie wiem co to jest tak jak u ciebie AHF i gdzie to szukać

                                          [ Dodano: Wto 25 Lip, 06 22:35 ]
                                          troche daleko mam do ciebie bo może bym się skusił no i jakie koszta

                                          Komentarz

                                          • Maicroft
                                            Moderator
                                            S_OCP MemberModeratorr
                                            • 2004
                                            • 25757
                                            • Audi

                                            #22
                                            ja mam 2004rok 19tdi 110kM tylko nie wiem co to jest tak jak u ciebie AHF i gdzie to szukać
                                            Albo w dowodzie rejestracyjnym bedzie numer silnika, albo pod tylna wykladzina jest taka naklejka. Na obudowie rozrzadu tez czasem pisze, ale jak to rocznik 2004 to pewnie ASV

                                            Zamieszczone przez rob_fire
                                            troche daleko mam do ciebie bo może bym się skusił no i jakie koszta
                                            Nie, nie ja programow nie robie, ja tylko udzielilem informacji :diabelski_usmiech
                                            Co do wykonujacych programy, to poszukaj na forum - naprawde duzo informacji, nawet blisko JG
                                            Spritmonitor.de

                                            Komentarz

                                            • rob_fire
                                              Classic
                                              • 2006
                                              • 11

                                              #23
                                              ok Dzięki

                                              Komentarz

                                              • Masmo
                                                L&K
                                                • 2005
                                                • 1145

                                                #24
                                                Zamieszczone przez rob_fire
                                                Witam.Byłem dzisiaj w serwisie sprawdzali i stwierdzili że coś w turbinie nie zamyka się spowrotem do końca(przepraszam za opis ale nie jestem mechanikiem)i turbina będzie wymieniona na nową.Myślę sobie że za pierwszym razem to mi nie wymienili na nową lecz wstawili jakąś zregenerowaną czy coś w tym stylu.CO PANOWIE POWIEDZĄ?
                                                Może to grucha od turbiny. Podobno nie sprzedają w ASO bez turbiny. Kolega kabanach miał problem z skorodowaną i zapieczoną gruchą turbiny. Problem może też być z tymi zaworkami i rurkami podciśnienia sterującymi gruchą...
                                                Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

                                                Komentarz

                                                • Emil
                                                  L&K
                                                  S_OCP Member
                                                  • 2005
                                                  • 1092

                                                  #25
                                                  Zamieszczone przez rob_fire
                                                  Witam.Byłem dzisiaj w serwisie sprawdzali i stwierdzili że coś w turbinie nie zamyka się spowrotem do końca(przepraszam za opis ale nie jestem mechanikiem)i turbina będzie wymieniona na nową.Myślę sobie że za pierwszym razem to mi nie wymienili na nową lecz wstawili jakąś zregenerowaną czy coś w tym stylu.CO PANOWIE POWIEDZĄ?

                                                  Zapwne chodziło im o to, ze trzpień sterujący kierownicami nie pracuje w pełnym zakresie jak nalezy. Gdyby nie fakt, ze autko masz na gwarancji, z doświadczenia wiem , ze z problemami turbo - ASO omijać szerokim łukiem :evil: Któryś z kolegów opisywał przypadek jak ASO w AGR-e zdiagnozowało zapieczone kierownice :diabelski_usmiech
                                                  BMW E46 320d by MT 184PS@406Nm
                                                  CR-V 2,2 i-ctdi
                                                  Perfectservice by Dobrygrześwawa

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...