Pytanie do użytkowników instalacji gazowych

Zwiń
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • revolta12
    Drive
    • 2010
    • 49

kowal 2002, Dzięki za pomoc. W moim komplecie (Rainbow SAX 265.20) jest taka metalowa blaszka w którą wkłada się tweeter i mocuje z drugiej strony takim "pierścieniem z ząbkami", żeby nie wyleciał. Nie umiem sobie wyobrazić jak mam prowizorycznie umocować tą blaszkę na drut Masz może jakieś fotki? Może lepiej pod ten tweeter jakiś dystans sobie zrobić? Tylko jak wtedy przyblokuje głośnik żeby nie wypadł?
  • engels
    Drive
    • 2009
    • 58

Jako, że ceny paliwa są coraz wyższe i coraz częściej mówi się o 3x6 czyli:
    Paliwo = 6 zł
    Franek= 6zł
    Chleb+cukier = 6zł

to postanowiłem założyć do swojej 2,5 rocznej Octavi instalację gazową.
    Za montaż zapłaciłem 3 tyś plus przejściówka "na niemcy" - podobno musi być 70 zł.
    Instalacja podobno z tych lepszych - nie wiem nie znam się , mieli wstawić najlepszą.

Wrażenia po przejechaniu pierwszych 200 km (dwustu kilometrów) jak najbardziej pozytywne.
    Moje obawy po przeczytaniu kilku opinii na różnego rodzaju forach nie sprawdziły się.
    Gaz jednak nie tylko do kuchenki

Obawiałem się:
    1. zmniejszonej kultury jazdy (rwanie, szarpanie, dławienie pod górkę, na zakrętach) i inne takie opisywane na forach sytuacje patologiczne. - Nic takiego nie ma miejsca
    2. Spadku mocy - nie zauważyłem
    3. Problemów podczas przełączania z BP na LPG - płynnie nie zauważam nawet tego momentu.

No i teraz pytanie: Ile powinienem przejechać na 1 baku LPG - po odbiorzze z warsztatu od razu musiałem zatankować do pełna bo gaz w butli skończył się po 5 km.
    Zatankowałem 40 l - przejechałem do tej pory 200 km i tym badziewnym okrągłym wskażniku zapalona jest już tylko 1 dioda z czterech, które paliły się po zatankowaniu do pełna. Inna sprawa, że pierwsza zgasła po przejechaniu 15 km.