[O2] Gdzie jest odpływ skroplonej wody w O2FL?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • tygyrys
    Classic
    • 2010
    • 6

    [O2] Gdzie jest odpływ skroplonej wody w O2FL?

    no nie wiem, ja właśnie wyjebałem u Andrev3 ten tekst że to są opony znajomego, żeby się nikt nie przypierdalał.
    z drugiej strony w tym ogłoszeniu nie widzę nic specjalnie złego, jak będę sprzedawał felgi mojego starego na przykład, czy to jest sprzeczne z regulaminem?
    nie wiem tego :roll: ops:
    TDI beginner.
  • aalloo
    Classic
    • 2009
    • 6

    #2
    [O2] Gdzie jest odpływ skroplonej wody w O2FL?

    Witajcie.
    Chciałem zdezynfekować klimatyzację jak robiłem w poprzednim samochodzie, przez sondę wpuszczaną rurką odpływu wody, ale ... nie znalazłem takiego odpływu :shock:
    Uruchomiłem klimę na jakieś 10 minut, ale kapiącej wody dalej nie zauważyłem.
    Poszukałem trochę po forum, niektórzy nawet wspominają o odpływie wody, ale nie znalazłem konkretnej informacji, gdzie się on znajduje (domyślam się jedynie, że jest pewnie wyprowadzony pod jakąś osłoną, więc go nie widać).

    Macie jakieś zdjęcie, albo schemat jak się do niego dobrać?
    Pozdro.

    Komentarz

    • kowal 2002
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 5161

      #3
      Odpływ skroplin jest na tunelu środkowym , mniej więcej na wysokości lewej nogi pasażera. Od spodu go za bardzo nie widać, bo jest osłona termiczna tłumika i plastikowa podłogi.
      Poza tym przy samej komorze parownika jest "po drodze" kolanko 90 st. więc nie ma szansy, żeby tamtędy dostać się rurką od spray-a do parownika.
      Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
      Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

      Komentarz

      • bzik13
        Rider
        • 2009
        • 514

        #4
        Ciekawa rzecz z tymi skroplinami. W garażu podziemnym gdzie parkuję, pod każdym samochodem jest kałuża wody. Natomiast pod moja Octą jeszcze ani razu nie wiedziałem tego zjawiska
        Mój liftback scout

        Komentarz

        • Jaroslav92525
          Rider
          • 2009
          • 365
          • Octavia II (1Z3)
          • BSE 1.6 MPI 102 KM

          #5
          Zamieszczone przez bzik13
          Ciekawa rzecz z tymi skroplinami. W garażu podziemnym gdzie parkuję, pod każdym samochodem jest kałuża wody. Natomiast pod moja Octą jeszcze ani razu nie wiedziałem tego zjawiska
          Ja też zaobserwowałem ciekawostkę: u mnie skroplona woda często wypływa dopiero jak wracam do domu i wjeżdżam do garażu (trochę pod górę). Nie twierdze że w czasie jazdy nie wypływa z auta ale jazda pod górę na pewno potęguje to zjawisko.
          Pozdrawiam,
          Jaroslav92525

          -----------------------
          VAG ECONOMY czyli Skoda 1.6 MPI z LPG :-)

          Komentarz

          • keraj998
            Rider
            • 2008
            • 359
            • Volkswagen

            #6
            Zamieszczone przez Jaroslav92525
            Ja też zaobserwowałem ciekawostkę: u mnie skroplona woda często wypływa dopiero jak wracam do domu i wjeżdżam do garażu (trochę pod górę). Nie twierdze że w czasie jazdy nie wypływa z auta ale jazda pod górę na pewno potęguje to zjawisko.
            woda goromadzi się na plastikowej osłonie silnika :diabelski_usmiech
            "Uczciwy człowiek szuka prawdy, kłamca jest patologicznie wszechwiedzący"

            Komentarz

            • Jaroslav92525
              Rider
              • 2009
              • 365
              • Octavia II (1Z3)
              • BSE 1.6 MPI 102 KM

              #7
              Zamieszczone przez keraj998
              woda goromadzi się na plastikowej osłonie silnika :diabelski_usmiech
              No tak, to by wyjaśniało opisywane zjawisko...
              Pozdrawiam,
              Jaroslav92525

              -----------------------
              VAG ECONOMY czyli Skoda 1.6 MPI z LPG :-)

              Komentarz

              • aalloo
                Classic
                • 2009
                • 6

                #8
                Zamieszczone przez kowal 2002
                Odpływ skroplin jest na tunelu środkowym , mniej więcej na wysokości lewej nogi pasażera. Od spodu go za bardzo nie widać, bo jest osłona termiczna tłumika i plastikowa podłogi.
                Poza tym przy samej komorze parownika jest "po drodze" kolanko 90 st. więc nie ma szansy, żeby tamtędy dostać się rurką od spray-a do parownika.
                Dzięki za opis.
                Kolanko pod kątem prostym nie jest "nie do przejścia", bo spray ma sondę na giętkiej rurce ok. 80cm i z wyczuciem dałoby się ją chyba wsunąć :wink:

                Trochę gorzej z dostaniem się do samego wylotu. Na pewno przy takiej konfiguracji bez kanału się nie obędzie - szkoda
                Którą osłonę trzeba zdjąć koniecznie, żeby się do niej zapuścić? Jeśli ten plastik wystarczy zdjąć, to chyba raptem kilka wkrętów?

                Komentarz

                • kowal 2002
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 5161

                  #9
                  aalloo, to już chyba łatwiej byłoby zdjąć osłonę tunelu/tapicerkę ( tą obok nogi pasażera wewnątrz auta ) i wtedy masz bezpośredni dostęp do tej rurki i kolanka od spodu obudowy parownika. Wydaję mi się że jednak lepszy dostęp do parownika jest przez otwór po filtrze przeciwpyłkowym ( a na pewno mniej rozbierania ).
                  Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                  Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                  Komentarz

                  Pracuję...