Bond, Nie wiesz czemu moc konczy sie jeszcze przed 4.000 rpm? Nie chcieliscie krecic dalej czy po prostu tak wyszlo?
Zaciski 4-tłoczkowe do O1
Zwiń
X
-
GośćTagi: Brak
-
bezduszny
Zaciski 4-tłoczkowe do O1
Ostnio widziałem na allegro komplet zacisków 4 tłoczkowych z Audi.... po naprawdę niezłej cenie
Pytanie: Czy jest możliwość ( a zapewne jest ) wstawienia takich zacisków 4 tłoczkowych od jakiegoś Audi czy VW ?
Jeżeli jest... to od jakiego ?
Oczywiście będzie wiązało się to z wymianą tarcz na większe (chyba wieksze).
Czy może ma ktoś jakies doświadczenie w takim przeszczepie ?
Czy mogą wystąpić jakieś trudności technicze ?
-
bezduszny
-
bezduszny
Znalałem
... pozostaje tylko pytanie, od którego TT są to zaciki i czy wszystkie TT mają te same zaciksi i tarcze 312 ? (pytanie do posiadsczy ETKI Audi )
Komentarz
-
QBA, 312 na 312 fajny swap nie ma co :twisted: Obstawiam, ze zacisk jest ten sam co w RS-ie. ETKA na rysunku ma taki sam jednotloczkowy zacisk i heble sa tylko 312mm.
Bond mial fabrycznie 280mm zamiast 288 i zalozyl tarcze przeciez 312 i do tego zacisk z jarzmem pod 312mm. Jak kolega ma juz RS-a to zamiast kombinowac nad zaciskami pokombinowal by nad dobrymi tarczami i klockami :idea:
Dopiero TT z silnikiem V6 ma wieksze heble i sa to 4 tloczkowe zaciski, ale tarcza 334x32mm, co wydaje mi sie przy feldze 16" moze byc juz za male i trzeba zima/lato jezdzic na 17"
Komentarz
-
-
bezduszny
Maicroft, nie chodzi o wielkość tarcz ale o założenie zacisków 4 tłoczkowych.... jakis solidnych.
Polecano mi zaciski od S6'98 i tarcze 314x30 (troche stare jak namój gust i cholera wie jak będzie z zamontowaniem).... podobno są zaje....ste :diabelski_usmiech
EDIT:
Z późniejszych natomiast S4 A4 321x30
Komentarz
-
Dana tarcza ma do siebie dopasowany zawsze zacisk, czasem zacisk jest taki sam np dla 288 i 312, ale inne jest jarzmo. Co z tego jak zapodasz w/w tarcze i zacisk jak cos tam innego nie spasuje. Tak jak napisalem wczesniej, 312mm to jest raczej na takie auto jak Octavia dosc i wystarczy zalozyc konkretny zestaw tarcza i klocek.
Sprawdzilem:
314mm ma dwa tloczki
321mm ma dwa tloczki
347mm ma dwa tloczki
360 i 385 mm maja cztery tloczki
BTW Z tylu A6/S6 ma wieksze heble niz mam z przodu :lol:Załączone pliki
Komentarz
-
-
bezduszny
Kurde.... normalnie zainwestuję w ten program
Co będzie mi potrzebne do takiego przeszczepu na 360mm ?
-zaciski
-jarzma
-tarcze 360mm
-klocki
- .... ?
Komentarz
-
Maicroft, no tak przeciez kolega ma RS'a Rzeczywiscie niezly SWAP :twisted:
bezduszny, zawsze mozna kupic jakis zestawik Brembo, D2 Racing albo Wilwood
Tylko pytanie po co? Do codziennej jazdy? Wystarcza w zypelnosci do tego co masz zalozyc, powiedzmy tarcze EBC Turbo Groove + klocki EBC Green Stuff (ew. Red Stuff)
Takie jest moje zdanie. No chyba, ze masz zamiar sie scigac gdzies na torze.
Komentarz
-
-
bezduszny
Zamieszczone przez Maicroftbezduszny, Masz na zime 17" kola :roll: Jak tak, to podam Ci dalej numerki :diabelski_usmiech
W sierpniu kończy mi sie leasing na ten samochód... i mam w planach troche "poprawić" go jak przejdzie już na moją własność :diabelski_usmiech
Na pierwszy ogień (na rozgrzewkę) i na ten sezon idą hamulce... przód i tył.
Przez zimę nazbieram troche części, może cos uda się wstawić... i na wiosnę będzie mozna śmigać :diabelski_usmiech
Komentarz
-
312 dla mnie w zupełności wystarcza, stosowanie większych tarcz może być powodowane kosmicznymi prędkościami lub dużą masą auta.
312 + miękkie klocki,oplot na przewodach i płyn o zwiekszonej odporności na gotowanie i auto staje w miejscu.
Wieksza tarcza niz moja to niestety felga ++16",a przy złapaniu kapcia z przodu przekładka podwójna koła przy zapasie 15".
A ile masz mocy że chcesz zakładać tarcze powyżej 312?dużo KM/i jeszcze więcej Nm
Komentarz
-
-
bezduszny
Mam już 17" z oponami 225/45/17... a solidne hebelki nie są przeszkodą, tym bardziej jak mozna kupic używane w dobrej cenie.
Kwestia... kto mi to wszystko wsadzi, bo nie mam o tym bladego pojęcia.
Zaprzyjaźniona firma z która współpracuje zajmuje się ściąganiem części samochodowych z zachodu.
Jak by sie trafił (a mieli takie coś już) silnik TT225.... w dobrej cenie i extra stanie technicznym to z chęcią bym go "przygarnął" :diabelski_usmiech do siebie po maskę....
Taki silnik z osprzętem powinien się zamkąć w cenie około 1000 euro
Komentarz
-
bezduszny
Zamieszczone przez ZibiIstnieje szansa ze do tarcz 312 mm beda pasowac 4 tloczkowe zaciski z Porsche Boxster S
Komentarz
-
bezduszny
Cena około 5.000 PLN to chyba troche dużo jak na taką inwestycję :wink: ... przynajmniej dla mnie.
Komentarz
-
bezduszny, a kto powiedzial, ze profi tuning jest tani :?: :szeroki_usmiech
[ Dodano: Nie 30 Lip, 06 12:12 ]
Fakt tez bym nie dal tyle za hamulce :? bezduszny, masz przyzwoita baze wyjsciowa... zaloz porzadne tarcze, klocki, przewody w oplocie. Różnica bedzie naprawde znaczna, a nie zruinuje domowego budzetu
Komentarz
-
-
bezduszny
Zamieszczone przez QBAbezduszny, a kto powiedzial, ze profi tuning jest tani
Poszukam coś z używanych od TT... myślę ze w 1.000 pln się zamknę spokojnie
Komentarz
-
bezduszny
Komentarz