Mam pytanie do tych bezpieczników.Padła mi prawa strona świateł postojowych i jak sprawdzałem ten bezpiecznik nr.19 to jest dobry.Nawet przełożyłem ten z lewego światła i tez nie dziala..:/ Jak sie zostawi na prawym kierunkowskazie to spoko świeci a na normalnych postojowych nie chce:/ no i nie wiem co jest ...może mam cos pokrzanione z bezpiecznikami bo jak wyjąłem bezpiecznik nr.15 (wg. rozpiski od światło drogowe prawe) to skasowłą sie zegar i przebieg :/ Może ktoś ma jakiś po mysł co zrobić?? :?:
AUTO słabe zaraz po odpaleniu
Zwiń
X
-
AUTO słabe zaraz po odpaleniu
Jak odpale samochód i chce od razu jechać to nie ma wcale mocy. po przejechaniu kilkuset metrów wszystko jest OK. Albo musze odpalic samochód z 1minute przed ruszeniem i tez jest ok. Ktos mi mowil ze zacina sie silowniczek od turbiny czy cos takiego. Widac gdzies go tam na podszybiu. chodzi w gore i w dół zeby nie przeladowac turbiny. Czy to jest tzw mieszek?? Niech ktos pomoze
Pozdrawiamspoxic L&K xenon
-
-
Jak na poczatku nie jedzie, a potem jedzie to chyba N75 dopuki sie mu nie zachce pracowac strajkuje. Mozna sprawdzic odlaczajac wtyczke co sie z nim bedzie dziac. A sama sztanga od turbiny jak cos takiego dzieje sie przez dluzszy czas tez w koncu stanac i potem turbine trzeba na stol i czyscic zapieczone kierownice spalin.
Jak masz mozliwosc podlaczenie zimnego samochodu do VAG-a to wtedy bedzie widac co sie dzieje.
Komentarz
-
-
kumpel mi podłączał ale nie pamietam co tam dokladnie bylo. wiem ze sprawdzal i byl problem z ładowaniem turbo (nie osiągał optymalnych parametrów) a wytłumacz mi jeszcze gdzie jest mieszek? gosc mówil ze najprawdopodobniej zacina sie cos tam na podszybiu. Jak dodajesz gazu to wychodzi w góre i w dól. Czy jak jest cos z N75 to tez bedzie problem z ładowaniem turbo???
Pozdrawiam i dzieki za odpowiedzspoxic L&K xenon
Komentarz
-
-
No N75 wlasnie powoduje ruch mieszka i kolko sie zamyka i on jest dokladnie przy podszybiu
Miesziek jest przy turbo i najlatwiej tam trafic(na zimnym silniku, bo mozna sobie paluchy przypalic) idac za takim dlugim wezykiem wlasnie od N75 - wezyk jest przyczepiony do oslony silnika chyba jako jedyny, wiec tez latwiej szukac
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftMiesziek jest przy turbo i najlatwiej tam trafic(na zimnym silniku, bo mozna sobie paluchy przypalic) idac za takim dlugim wezykiem wlasnie od N75 - wezyk jest przyczepiony do oslony silnika chyba jako jedyny, wiec tez latwiej szukac[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Komentarz
-
-
ok zaraz zerkne dzięki
[ Dodano: Pon 31 Lip, 06 10:37 ]
Maicroft, na której fotce można to najlepiej zobaczyć bo coś nie moge wykumać a potem zobacze u siebie
a i drugie pytanko jak się rucha mieszakiem bo ja go w życiu na oczy nie widziałem także takie małe lamerskie pytanie[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Komentarz
-
-
To teraz załozyli mi N18 w miejsce N75 czyli tego bez A jako pierwszy od turbiny. Moze tak byc?? jest jakas rożnica w tych zaworach bo wyglądają tak samo. Ah ci idioci w ASO :twisted:
[ Dodano: Pon 31 Lip, 06 19:01 ]
Zamienilem te zawory, ale juz sam nie wiem jak powinny byc. stojąc przodem do samochodu i patrzac na silnik to N75 jest bardziej z lewej tak? Jesli tak to mialem zamienione te zawory, poniewaz tego z literką "A" mam poprawej, i teraz wymienilem tego z lewej i tez jest z "A" To którego mam zamienic na tego bez A?? :szeroki_usmiech
Pozdrawiam
[ Dodano: Wto 01 Sie, 06 10:44 ]
Maicroft, Wytłumacz mi jeszcze te zaworki, ktory bardziej z prawj a który z lewj jest
Pozdrawiamspoxic L&K xenon
Komentarz
-
Komentarz