Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

AUTO słabe zaraz po odpaleniu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • AUTO słabe zaraz po odpaleniu

    Mam pytanie do tych bezpiecznikóLinkła mi prawa strona świateł postojowych i jak sprawdzałem ten bezpiecznik nr.19 to jest dobry.Nawet przełożyłem ten z lewego światła i tez nie dziala..:/ Jak sie zostawi na prawym kierunkowskazie to spoko świeci a na normalnych postojowych nie chce:/ no i nie wiem co jest ...może mam cos pokrzanione z bezpiecznikami bo jak wyjąłem bezpiecznik nr.15 (wg. rozpiski od światło drogowe prawe) to skasowłą sie zegar i przebieg :/ Może ktoś ma jakiś po mysł co zrobić?? :?:

  • #2
    AUTO słabe zaraz po odpaleniu

    Jak odpale samochód i chce od razu jechać to nie ma wcale mocy. po przejechaniu kilkuset metrów wszystko jest OK. Albo musze odpalic samochód z 1minute przed ruszeniem i tez jest ok. Ktos mi mowil ze zacina sie silowniczek od turbiny czy cos takiego. Widac gdzies go tam na podszybiu. chodzi w gore i w dół zeby nie przeladowac turbiny. Czy to jest tzw mieszek?? Niech ktos pomoze

    Pozdrawiam
    spoxic L&K xenon

    Komentarz


    • #3
      Jak na poczatku nie jedzie, a potem jedzie to chyba N75 dopuki sie mu nie zachce pracowac strajkuje. Mozna sprawdzic odlaczajac wtyczke co sie z nim bedzie dziac. A sama sztanga od turbiny jak cos takiego dzieje sie przez dluzszy czas tez w koncu stanac i potem turbine trzeba na stol i czyscic zapieczone kierownice spalin.

      Jak masz mozliwosc podlaczenie zimnego samochodu do VAG-a to wtedy bedzie widac co sie dzieje.
      Spritmonitor.de

      Komentarz


      • #4
        A jestes tego pewien ze to N75?? czy napewno wymieniac, wiesz zeby bezsensu nie wydawac $$$. A co sądzisz o mieszku? A co sie ma dziac jak odłącze N75??
        spoxic L&K xenon

        Komentarz


        • #5
          Jakby mieszek nie dzialal, to wg mnie ciagle by sie nic nie dzialo, a tu ewidentnie widac, ze po chwili zaczyna cos sie dziac.

          Zeby nie potrzebnie nie wydawac cennych $$$ to trzeba sie wybrac na kompa i zaczac od tego co tam wyskoczy, a wyskoczy na pewno :diabelski_usmiech
          Spritmonitor.de

          Komentarz


          • #6
            kumpel mi podłączał ale nie pamietam co tam dokladnie bylo. wiem ze sprawdzal i byl problem z ładowaniem turbo (nie osiągał optymalnych parametrów) a wytłumacz mi jeszcze gdzie jest mieszek? gosc mówil ze najprawdopodobniej zacina sie cos tam na podszybiu. Jak dodajesz gazu to wychodzi w góre i w dól. Czy jak jest cos z N75 to tez bedzie problem z ładowaniem turbo???

            Pozdrawiam i dzieki za odpowiedz
            spoxic L&K xenon

            Komentarz


            • #7
              No N75 wlasnie powoduje ruch mieszka i kolko sie zamyka i on jest dokladnie przy podszybiu

              Miesziek jest przy turbo i najlatwiej tam trafic(na zimnym silniku, bo mozna sobie paluchy przypalic) idac za takim dlugim wezykiem wlasnie od N75 - wezyk jest przyczepiony do oslony silnika chyba jako jedyny, wiec tez latwiej szukac
              Spritmonitor.de

              Komentarz


              • #8
                to gosc mi wlasnie pokazywal na mieszek, bo szedl po wezyku od zaworka. A ty stawiasz na N75?? jutro pedze na warsztat cos zrobic. dam znac co bylo.

                Pozdrawiam
                spoxic L&K xenon

                Komentarz


                • #9
                  Mieszek mozna rozruszac, na pewno mu nie zaszkodzi :idea:
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz


                  • #10
                    To dzieki. W tym tygodniu postaram sie to zrobic i dam znac co bylo. Jeszcze raz wielkie dzieki.

                    Pozdrawiam
                    spoxic L&K xenon

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez Maicroft
                      Miesziek jest przy turbo i najlatwiej tam trafic(na zimnym silniku, bo mozna sobie paluchy przypalic) idac za takim dlugim wezykiem wlasnie od N75 - wezyk jest przyczepiony do oslony silnika chyba jako jedyny, wiec tez latwiej szukac
                      może jakaś fotka dal innych kolegów a i dalmnie też sie przyda.
                      [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

                      Komentarz


                      • #12
                        daneczek76, Na fotkach z rozbieraniu dolotu w tle widac taka czarna rurke, a obok niej wezyk, to wlasnie tam biegnie do tego calego mieszka
                        Spritmonitor.de

                        Komentarz


                        • #13
                          ok zaraz zerkne dzięki

                          [ Dodano: Pon 31 Lip, 06 10:37 ]
                          Maicroft, na której fotce można to najlepiej zobaczyć bo coś nie moge wykumać a potem zobacze u siebie

                          a i drugie pytanko jak się rucha mieszakiem bo ja go w życiu na oczy nie widziałem także takie małe lamerskie pytanie
                          [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

                          Komentarz


                          • #14
                            Witam, byłem na warsztacie i wymienilem zawór n75. Ale tam są dwa takie same zaworki i oni wymienili mi ten pierwszy od prawej, czyli za nim jest jeszcze drugi i dopiero idziena mieszek. Wiec chyba zle?? tak? Jak tak to niech cioty zamieniają!
                            spoxic L&K xenon

                            Komentarz


                            • #15
                              N75 dla silnika AHF
                              1J0 906 627 A przetwornik cisnienia

                              jest jeszcze zawor N18
                              1J0 906 627 tez oznaczony jako przetwornik cisnienia
                              Spritmonitor.de

                              Komentarz


                              • #16
                                To teraz załozyli mi N18 w miejsce N75 czyli tego bez A jako pierwszy od turbiny. Moze tak byc?? jest jakas rożnica w tych zaworach bo wyglądają tak samo. Ah ci idioci w ASO :twisted:

                                [ Dodano: Pon 31 Lip, 06 19:01 ]
                                Zamienilem te zawory, ale juz sam nie wiem jak powinny byc. stojąc przodem do samochodu i patrzac na silnik to N75 jest bardziej z lewej tak? Jesli tak to mialem zamienione te zawory, poniewaz tego z literką "A" mam poprawej, i teraz wymienilem tego z lewej i tez jest z "A" To którego mam zamienic na tego bez A?? :szeroki_usmiech

                                Pozdrawiam

                                [ Dodano: Wto 01 Sie, 06 10:44 ]
                                Maicroft, Wytłumacz mi jeszcze te zaworki, ktory bardziej z prawj a który z lewj jest

                                Pozdrawiam
                                spoxic L&K xenon

                                Komentarz

                                POWRÓT NA GÓRĘ
                                Pracuję...
                                X