Mam O2 2.0 TDI BKD warto ja trzymac ?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • andrzej-tdi
    Ambiente
    • 2008
    • 209
    • Octavia II combi (1Z5)
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
    • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

    #26
    Zamieszczone przez greg44
    To ile wymiana dwumasy cie kosztowała?
    przykładowo: http://allegro.pl/kolo-dwumasowe-spr...770000109.html
    pełen zestaw kolodwumasowe ,docisk i tarcza ok.1600zl
    Plus robota zależy od fachowca
    Ale ma 2 tys. kosztuje taka awaria na nowych częściach

    Komentarz

    • piramida
      RS
      • 2009
      • 12222
      • Superb III (3V3)

      #27
      Zamieszczone przez andrzej-tdi
      Zamieszczone przez greg44
      To ile wymiana dwumasy cie kosztowała?
      przykładowo: http://allegro.pl/kolo-dwumasowe-spr...770000109.html
      pełen zestaw kolodwumasowe ,docisk i tarcza ok.1600zl
      Plus robota zależy od fachowca
      Ale ma 2 tys. kosztuje taka awaria na nowych częściach
      dokładnie, kpl dwumasy, sprzęgło, tarcza, łożysko to wydatek około 2tys zł i spokój raz na 100kkm, też mi wydatek :wink: :szeroki_usmiech
      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #28
        mar979, Silnik w Pasku to inny silnik niz w Octavii :idea:

        Rozni sie zasadniczo jedna rzecza ktora jak padnie kosztuje majatek i wiaze sie z remontem silnika.

        No i powodzenia w zakupie 1.9TDI w OII :P
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • kkuligowski
          Ambiente
          • 2010
          • 178
          • Octavia II (1Z3)
          • CAXA 1.4 TSI 122 KM

          #29
          Zamieszczone przez gadula007
          Ja mam 240.000 i jestem, jak pisze Maicroft, po sprzęgle z dwumasem, turbinie
          łacznik turbiny, klima x 2 w okresie 2 lat, kilka razy komp - kasowanie błędów
          poza tym zawieszenie, geometria i klka żarówek - ale czy to coś ma wspólnego z BKD
          Załączone pliki
          Nabytek w 04.2010 r czyli 2,0 TDI.
          Po drodze Verso 2,0 D4D, Auris 1,6 Velmatec
          A teraz jest 1,4 TSI z 2012

          Komentarz

          • misiek^wro
            RS
            S_OCP Member
            • 2006
            • 8321

            #30
            Dzida, bzdura.

            Znajomy we Wro z DSG polecial do ASO i zaplacil 4190 z robocizna.
            Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
            Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
            ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

            TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


            Komentarz

            • Maicroft
              Moderator
              S_OCP MemberModeratorr
              • 2004
              • 25757
              • Audi

              #31
              misiek^wro, Za co ?? Za serwis DSG ??

              Jak za naprawe to gdzie indziej jechac, tych skrzyn wszyscy sie boja
              Spritmonitor.de

              Komentarz

              • misiek^wro
                RS
                S_OCP Member
                • 2006
                • 8321

                #32
                Za dwumase, jakis tam duperel do niej + wymiane.
                Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                Komentarz

                • mar979
                  Ambiente
                  • 2011
                  • 187

                  #33
                  Widzę że już panowie pojechali z moją wypowiedzią na temat ceny dwumasy
                  Przede wszystkim u mnie w firmie jak to we flocie naprawiają samochody tylko w ASO - a nie u wujka Zdzicha w szopie z częściami z Allegro - tego rzecz jasna wymaga gwarancja a nawet po gwarancji firma nie liczy się z kosztami serwisowania i dalej wszystko robi w ASO.
                  Po drugie nie dopytywałem się już czy oprócz koła dwumasowego nie pierdyknęło coś jeszcze dodatkowo, kierowcy tego też co do szczegółu mogą nie wiedzieć bo przecież firma płaci i nikt w to nie wnika i nikomu na ręce nie patrzy - ja słyszałem tylko o dwumasie i cenie naprawy.
                  Poza tym Maicroft może mieć rację że w Passacie jest trochę inny silnik 2,0 niż w Skodzie, ja w swojej wypowiedzi napisałem na początku że to "chyba" taki sam silnik 2,0 TDI i możliwe że stąd taki koszt.
                  Dokładnie też wszyscy wiemy że kasa za oryginalne części w ASO to jedna masakra a za wymianę tego kalibru to druga masakra, tak więc możliwe że tyle to kosztowało.

                  A co do psucia się nowych samochodów to fakt, i przykładowo nowe volkswageny się częściej psują niż starsze, to chyba przez te nowsze nie sprawdzone jeszcze technologie. O Mercedesach to już w ogóle nie wspomnę. Dlatego ja wybrałem Octavie Toura na starym, prostym w konstrukcji i zaprawionym w bojach silniku VW - 1,6MPi, którego budowa od tylu lat praktycznie się nie zmieniła i musi to dalej chodzić jak chodziło, nie ma innej możliwości. A osobiście sam też wolę Skodę niż VW i to pod każdym względem tym bardziej że większość części w niej to VW, tylko Czesi się chyba lepiej przykładają
                  Moja Octa:

                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=54561

                  Komentarz

                  • abstinent
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 4842
                    • Octavia II combi (1Z5)
                    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                    #34
                    mar979, "...firma nie liczy się z kosztami serwisowania...", ale już więcej nie kupi "lepszej marki"
                    tzn VW
                    dobre :lol:

                    a, i nie u wujka Zdzicha w szopie czy tam stodole, tylko jest sporo porządnych warsztatów, gdzie aso nawet do pięt nie sięga...

                    [ Dodano: Wto 13 Wrz, 11 22:01 ]
                    nowe się psują, bo księgowi je robią
                    i tak będzie
                    samochód ma przejechać 100tyś, a później po nowy do salonu :lol:

                    Komentarz

                    • greg44
                      L&K
                      • 2011
                      • 1198
                      • Octavia II combi (1Z5)
                      • BKD 2.0 TDI 140 KM

                      #35
                      nowe się psują, bo księgowi je robią
                      i tak będzie
                      samochód ma przejechać 100tyś, a później po nowy do salonu :lol:

                      No prawda to prawda. Po sprzedaży samochodu też trzeba zarabiać i jak się będzie psuł to klient pojedzie i kupi nowy.

                      Komentarz

                      • misiek^wro
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2006
                        • 8321

                        #36
                        mar979, rozmawialem z kumplem z salonu VW Wojtanowicza we Wro - bez rabatow wymiana dwumasy w pasku 2.0 TDI to 4300 pln. Akurat byl w temacie, bo dzis robili.
                        Zeby bylo smieszniej 100 pln drozej kosztuje to w Audi A4


                        Cos jeszcze? Mam wrazenie ze nie przeczytales, ze tez pisalem o ASO ...
                        Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                        Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                        ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                        TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                        Komentarz

                        • Northeusz
                          RS
                          • 2010
                          • 1677
                          • Octavia I (1U2)
                          • AUM 1.8 20VT 150 KM

                          #37
                          Zamieszczone przez misiek^wro
                          mar979, rozmawialem z kumplem z salonu VW Wojtanowicza we Wro - bez rabatow wymiana dwumasy w pasku 2.0 TDI to 4300 pln. Akurat byl w temacie, bo dzis robili.
                          Zeby bylo smieszniej 100 pln drozej kosztuje to w Audi A4


                          Cos jeszcze? Mam wrazenie ze nie przeczytales, ze tez pisalem o ASO ...
                          Podana cena 8 tys za dwumas nie jest IMO niemożliwa, chociaż rzeczywiście w więkoszości wypowiedzi padają niższe kwoty. Tym bardziej, jak firma przyprowadza dwa paski, i bez dyskusji i dodatkowych pytań zgadza się na koszty . Ja miałem przykład ASO-wego cennika przy wymianie oleju + filtry. W jednym ASO Skoda mieli cenę (marzec 2010 rok) 800 zł za wszystko niezależnie od modelu - tak samo kosztowało to w Fabii i w Superbie. W innym ASO zrobili mi dokładnie to samo za 400 z haczykiem, bez zniżek czy innych znajomości. Cennik cennikowi nierówny
                          Pozdrawiam
                          Northeusz

                          Komentarz

                          • Maicroft
                            Moderator
                            S_OCP MemberModeratorr
                            • 2004
                            • 25757
                            • Audi

                            #38
                            Dwumas + rozrzad + przeglad i mozliwe ze 8tys wyszlo
                            Spritmonitor.de

                            Komentarz

                            • Biszczu
                              RS
                              • 2011
                              • 5567

                              #39
                              Zamieszczone przez mar979
                              Nie chcę tu krakać ale u mnie w robocie były 2 Passaty nowe z takim samym chyba silnikiem 2.0 TDI, kierowcy u nas bardzo duże przebiegi robią - po przekroczeniu ponad 100 tys km zarówno w jednym jak i w drugim padło koło dwumasowe - podobno najsłabszy punkt tego silnika. Naprawa kosztuje ponad 8 000zł tak więc nieciekawa historia.
                              Pozdrawiam
                              Panowie, ale o co te spory? Kolega napisał dobrze, że wyszło 8000 plnów. Przecież napisał, że dwa Passaty :diabelski_usmiech

                              2x4000 = 8000
                              "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

                              Komentarz

                              • misiek^wro
                                RS
                                S_OCP Member
                                • 2006
                                • 8321

                                #40
                                Biszczu, ale od kiedy cene naprawy za usterke podaje sie za dwa auta? Wszyscy na forum jezdza raczej jednym :P
                                Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                                Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                                ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                                TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                                Komentarz

                                • kkuligowski
                                  Ambiente
                                  • 2010
                                  • 178
                                  • Octavia II (1Z3)
                                  • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                  #41
                                  A MOZE ZAMIAST KONCENTROWAĆ SIĘ NA CENIE DWUMASU POGADACIE CZY WARTO TRZYMAĆ AUTO Z 160000 km na szafie.
                                  sam chętnie popatrzę na opinie ... zwłaszcza tych co mają "dużo" kasy i nowe wózki.
                                  Nabytek w 04.2010 r czyli 2,0 TDI.
                                  Po drodze Verso 2,0 D4D, Auris 1,6 Velmatec
                                  A teraz jest 1,4 TSI z 2012

                                  Komentarz

                                  • McGan
                                    RS
                                    • 2010
                                    • 3573
                                    • Superb III (3V3)

                                    #42
                                    Ja lada moment będę miał 250.000 i nie narzekam, wręcz jestem zadowolony Fakt - wymieniłem szklanki, wałek rozrządu, uszczelniacze zaworowe, pompowtryski, zastąpiłem dwumas jednomasem, wymieniłem turbinę (na GT1749VB). Gdyby poprzedni właściciel bardziej dbał o auto, a ja bym się nie napalił na jego zakup, uniknąłbym niektórych kosztów. Ale jeździ bardzo dobrze
                                    Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
                                    Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm,​ Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6

                                    Komentarz

                                    • Skfarek
                                      RS
                                      • 2010
                                      • 4795
                                      • Octavia I (1U2)
                                      • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

                                      #43
                                      McGan, ale ty masz BJB a wątek o BKD ma być :P
                                      Moje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
                                      6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
                                      Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/

                                      Komentarz

                                      • samtech84
                                        Elegance
                                        • 2008
                                        • 988
                                        • Octavia I (1U2)
                                        • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

                                        #44
                                        A ja bym swapa zrobił na AGR ;p

                                        Komentarz

                                        Pracuję...