Ja mam 240.000 i jestem, jak pisze Maicroft, po sprzęgle z dwumasem, turbinie
łacznik turbiny, klima x 2 w okresie 2 lat, kilka razy komp - kasowanie błędów
poza tym zawieszenie, geometria i klka żarówek - ale czy to coś ma wspólnego z BKD
Widzę że już panowie pojechali z moją wypowiedzią na temat ceny dwumasy
Przede wszystkim u mnie w firmie jak to we flocie naprawiają samochody tylko w ASO - a nie u wujka Zdzicha w szopie z częściami z Allegro - tego rzecz jasna wymaga gwarancja a nawet po gwarancji firma nie liczy się z kosztami serwisowania i dalej wszystko robi w ASO.
Po drugie nie dopytywałem się już czy oprócz koła dwumasowego nie pierdyknęło coś jeszcze dodatkowo, kierowcy tego też co do szczegółu mogą nie wiedzieć bo przecież firma płaci i nikt w to nie wnika i nikomu na ręce nie patrzy - ja słyszałem tylko o dwumasie i cenie naprawy.
Poza tym Maicroft może mieć rację że w Passacie jest trochę inny silnik 2,0 niż w Skodzie, ja w swojej wypowiedzi napisałem na początku że to "chyba" taki sam silnik 2,0 TDI i możliwe że stąd taki koszt.
Dokładnie też wszyscy wiemy że kasa za oryginalne części w ASO to jedna masakra a za wymianę tego kalibru to druga masakra, tak więc możliwe że tyle to kosztowało.
A co do psucia się nowych samochodów to fakt, i przykładowo nowe volkswageny się częściej psują niż starsze, to chyba przez te nowsze nie sprawdzone jeszcze technologie. O Mercedesach to już w ogóle nie wspomnę. Dlatego ja wybrałem Octavie Toura na starym, prostym w konstrukcji i zaprawionym w bojach silniku VW - 1,6MPi, którego budowa od tylu lat praktycznie się nie zmieniła i musi to dalej chodzić jak chodziło, nie ma innej możliwości. A osobiście sam też wolę Skodę niż VW i to pod każdym względem tym bardziej że większość części w niej to VW, tylko Czesi się chyba lepiej przykładają
mar979, rozmawialem z kumplem z salonu VW Wojtanowicza we Wro - bez rabatow wymiana dwumasy w pasku 2.0 TDI to 4300 pln. Akurat byl w temacie, bo dzis robili.
Zeby bylo smieszniej 100 pln drozej kosztuje to w Audi A4
Cos jeszcze? Mam wrazenie ze nie przeczytales, ze tez pisalem o ASO ...
Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
mar979, rozmawialem z kumplem z salonu VW Wojtanowicza we Wro - bez rabatow wymiana dwumasy w pasku 2.0 TDI to 4300 pln. Akurat byl w temacie, bo dzis robili.
Zeby bylo smieszniej 100 pln drozej kosztuje to w Audi A4
Cos jeszcze? Mam wrazenie ze nie przeczytales, ze tez pisalem o ASO ...
Podana cena 8 tys za dwumas nie jest IMO niemożliwa, chociaż rzeczywiście w więkoszości wypowiedzi padają niższe kwoty. Tym bardziej, jak firma przyprowadza dwa paski, i bez dyskusji i dodatkowych pytań zgadza się na koszty . Ja miałem przykład ASO-wego cennika przy wymianie oleju + filtry. W jednym ASO Skoda mieli cenę (marzec 2010 rok) 800 zł za wszystko niezależnie od modelu - tak samo kosztowało to w Fabii i w Superbie. W innym ASO zrobili mi dokładnie to samo za 400 z haczykiem, bez zniżek czy innych znajomości. Cennik cennikowi nierówny
Nie chcę tu krakać ale u mnie w robocie były 2 Passaty nowe z takim samym chyba silnikiem 2.0 TDI, kierowcy u nas bardzo duże przebiegi robią - po przekroczeniu ponad 100 tys km zarówno w jednym jak i w drugim padło koło dwumasowe - podobno najsłabszy punkt tego silnika. Naprawa kosztuje ponad 8 000zł tak więc nieciekawa historia.
Pozdrawiam
Panowie, ale o co te spory? Kolega napisał dobrze, że wyszło 8000 plnów. Przecież napisał, że dwa Passaty :diabelski_usmiech
2x4000 = 8000
"Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"
A MOZE ZAMIAST KONCENTROWAĆ SIĘ NA CENIE DWUMASU POGADACIE CZY WARTO TRZYMAĆ AUTO Z 160000 km na szafie.
sam chętnie popatrzę na opinie ... zwłaszcza tych co mają "dużo" kasy i nowe wózki.
Nabytek w 04.2010 r czyli 2,0 TDI.
Po drodze Verso 2,0 D4D, Auris 1,6 Velmatec
A teraz jest 1,4 TSI z 2012
Ja lada moment będę miał 250.000 i nie narzekam, wręcz jestem zadowolony Fakt - wymieniłem szklanki, wałek rozrządu, uszczelniacze zaworowe, pompowtryski, zastąpiłem dwumas jednomasem, wymieniłem turbinę (na GT1749VB). Gdyby poprzedni właściciel bardziej dbał o auto, a ja bym się nie napalił na jego zakup, uniknąłbym niektórych kosztów. Ale jeździ bardzo dobrze
Komentarz