Witam Jestem posiadaczem skodki 99 r przyszedł czas na zmianę nagłośnienie prosze o poradę co mam zrobić? Mam radio sony xplod i chciałbym zmienić głośniki i wstawić wzmacniacz no i najlepiej żebym sie wyrobił tak do 1000 zł
[O2] Szarpanie silnika na luzie
Zwiń
X
-
[O2] Szarpanie silnika na luzie
Moja "córeczka"
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...554967#1554967Tagi: Brak
-
-
[O2] Szarpanie silnika na luzie
Witam,
Jestem posiadaczem Octi II z silnikiem 1.6 MPI. Z racji tego, że nigdzie nie mogłem dopatrzeć się podobnego problemu, postanowiłem w końcu zapytać Was.
Oto mój problem: gdy samochód stoi, nie zależnie czy na luzie czy na biegu, silnik "szarpie". Początkowo, było to delikatne i powiedzmy, zdarzało się co 10sekund. Teraz mam przejechane 12 tys., a silnik szarpie co kilka sekund. Nie jest to jakieś okropne drganie, ale na tyle odczuwalne, by zaczęło być denerwujące.
Czy posiadacze MPI 1.6 mają podobny problem? W serwisie powiedziano mi "że tak te silniki mają", ale jakoś nie do końca mogę w to uwierzyć...
Pozdrawiam!
-
-
Silnik 1,6 BSE tak ma. Jest to przykre i nienormalne, ale dziwne szarpanie na wolnych obr. jest przypadłością tego motoru. U siebie reklamowałem to na gwarancji, wymienione zostały wtryskiwacze, głowica i dalej silnik nienormalnie, lekko szarpie Staram się już nie zwracać na to uwagi.
Dotyczy to BSE montowanego także do Seatów, VW, A3
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez miszkaSilnik 1,6 BSE tak ma. Jest to przykre i nienormalne, ale dziwne szarpanie na wolnych obr. jest przypadłością tego motoru. U siebie reklamowałem to na gwarancji, wymienione zostały wtryskiwacze, głowica i dalej silnik nienormalnie, lekko szarpie Staram się już nie zwracać na to uwagi.
Dotyczy to BSE montowanego także do Seatów, VW, A3
Pozdrawiam
Ale dzięki jeszcze raz...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez miszka...Silnik 1,6 BSE tak ma...Pozdrawiam,
Jaroslav92525
-----------------------
VAG ECONOMY czyli Skoda 1.6 MPI z LPG :-)
Komentarz
-
-
Panowie,
jeśli macie auta na gwarancji i na wolnych obrotach wam szarpie to zmuście ASO do naprawy bo "zdrowy" silnik tak się nie zachowuje ( a już tym bardziej "ten typ tak ma")... Tutaj musi być feler typu "wypadające zapłony" a przyczyn może być kilka: instalacja zapłonowa, wtryskiwacze etc.Pozdrawiam,
Jaroslav92525
-----------------------
VAG ECONOMY czyli Skoda 1.6 MPI z LPG :-)
Komentarz
-
-
Ci co mają "drgania" niech sprawdzą "zapobiegawczo" piny w 6-cio pinowej wtyczce przepustnicy. Najlepiej było by je po kolei wyciągać z obudowy ( bo wszystkie poza jednym są różowe z paskiem więc łatwo się pomylić ) i dokładnie sprawdzić czy nie są zaśniedziałe i czy przewód do nich dochodzący też nie jest "czarny" od nalotu.
ASO wymienia wszystkie te przewody ( obcina ok. 10 cm za wtyczką i dolutowuje nowe przewody z pinami ). Co prawda robi to dopiero jak komp wywala błąd EPC, ale może to szarpanie u was to dopiero początek problemu więc warto tam spojrzeć.Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
U mnie także występuje ten problem - bardziej odczuwalny na benzynie niż na LPG i przy wyłączonej klimie - obroty spadają do 700 obrotów, auto odebrane w połowie czerwca, obecny przebieg prawie 9k km. Dwa razy zgłaszane do ASO - twierdzą, że nie ma żadnych błędów w komputerze i nie widzą problemu...
Dodatkowo twierdzą także, że podłokietnik nie powinien się ryglować (w poprziedniej Ocatvii jakoś się ryglował a tu lata w przód i w tył).
Czas na zmianę serwisu...
Komentarz
-
Komentarz