O2 FL ambiente- wyjmowanie akumulatora

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • pkleszcz
    Drive
    • 2011
    • 95

    O2 FL ambiente- wyjmowanie akumulatora

    No przedział to ok.
    Tak na marginesie to mnie się też zdaje że obroty po rozgrzaniu silnika są ciut za niskie i stąd to przygasanie świateł. Spróbuj dodawać gazu bardzo powoli i wtedy nic się nie będzie działo.
  • toomasz
    Elegance
    • 2010
    • 909
    • Volkswagen
    • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

    #2
    O2 FL ambiente- wyjmowanie akumulatora

    Witam
    Posiadam O2 Ambiente 1,4TSI. Jaki klucz potrzebny jest do odłączenia klem? Jeżeli mam fabryczny alarm to czy uaktywni się po odłączenia aku?
    Pozdriawiam

    Komentarz

    • Northeusz
      RS
      • 2010
      • 1677
      • Octavia I (1U2)
      • AUM 1.8 20VT 150 KM

      #3
      Re: O2 FL ambiente- wyjmowanie akumulatora

      Zamieszczone przez toomasz
      Witam
      Posiadam O2 Ambiente 1,4TSI. Jaki klucz potrzebny jest do odłączenia klem? Jeżeli mam fabryczny alarm to czy uaktywni się po odłączenia aku?
      Pozdriawiam
      Alarm możesz odłączyć, bo normalnie pewnie się włączy, jak zasilanie zaniknie. Odłączanie: najpierw "-", później "+", podłączanie: najpierw "+", później "-"
      Pozdrawiam
      Northeusz

      Komentarz

      • bohen
        L&K
        • 2009
        • 1260
        • Audi
        • CCZA 2.0 TSI RS 200 KM

        #4
        O ile dobrze pamiętam to klucz do klem to chyba 10.

        Komentarz

        • toomasz
          Elegance
          • 2010
          • 909
          • Volkswagen
          • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

          #5
          Alarm możesz odłączyć, bo normalnie pewnie się włączy, jak zasilanie zaniknie. Odłączanie: najpierw "-", później "+", podłączanie: najpierw "+", później "-"
          Ale jak go odłączyć? Jest to jak mówiłem fabryczny alarm który miesci się w module komfortu. Czy wystarczy wyjac bezpiecznik?

          Komentarz

          • Maicroft
            Moderator
            S_OCP MemberModeratorr
            • 2004
            • 25757
            • Audi

            #6
            A po go chcesz dotykac ??

            Alarm jak byl zdezaktywowany nie powinien sie wlaczyc, a jak sie wlaczy to mozna pilotem probowac wylaczyc - inaczej powyje i w koncu padnie :twisted:

            Odkrecasz sruby przy klemach, podnosisz klemy - najpierw jedna potem druga i tyle.

            Jak nie wiesz jak to zrobic, to moze sie nie zabieraj :|

            Ja tam ludzi nie lecze, bo sie na tym nie znam. :diabelski_usmiech
            Spritmonitor.de

            Komentarz

            • AdamB
              RS
              S_OCP Member
              • 2007
              • 8030
              • Octavia IV (NX3)
              • DKZA 2.0 TSI 190 KM

              #7
              Zaraz będziesz pisał post o świecącej się kontrolki od wspomagania
              Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

              Komentarz

              • Northeusz
                RS
                • 2010
                • 1677
                • Octavia I (1U2)
                • AUM 1.8 20VT 150 KM

                #8
                Zamieszczone przez toomasz
                Alarm możesz odłączyć, bo normalnie pewnie się włączy, jak zasilanie zaniknie. Odłączanie: najpierw "-", później "+", podłączanie: najpierw "+", później "-"
                Ale jak go odłączyć? Jest to jak mówiłem fabryczny alarm który miesci się w module komfortu. Czy wystarczy wyjac bezpiecznik?
                Nie wiem jak to jest w O2, ale w O1 syrena alarmu odłączana jest takim małym kluczkiem - przekręca się i już można aku odłączać bez wyjącego alarmu.
                Pozdrawiam
                Northeusz

                Komentarz

                • AdamB
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 8030
                  • Octavia IV (NX3)
                  • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez Northeusz
                  Nie wiem jak to jest w O2, ale w O1 syrena alarmu odłączana jest takim małym kluczkiem - przekręca się i już można aku odłączać bez wyjącego alarmu.
                  Tak jest w przypadku alarmu niefabrycznego.
                  Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                  Komentarz

                  • picia136
                    Rider
                    • 2011
                    • 374

                    #10
                    Klucz 10 ale potrzebna ci jeszcze długa nasatkowa 13 do odkręcenia blokady akumulatora
                    Elektronika,SSWiN,CCTV,Informatyka,Akwarystyka

                    Komentarz

                    • marcink_1
                      Rider
                      • 2010
                      • 312

                      #11
                      Właśnie.
                      Jakich innych niespodzianek można się spodziewać po odłączeniu akumulatora?
                      Czy coś będzie trzeba programować ponownie?

                      Pozdrawiam
                      Marcin):

                      Komentarz

                      • toomasz
                        Elegance
                        • 2010
                        • 909
                        • Volkswagen
                        • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

                        #12
                        Pytam po porostu jakby kiedyś taka operacja była potrzebna :lol: w końcu lepiej wiedzieć więcej niż mniej.

                        Komentarz

                        • Enriquez
                          RS
                          • 2009
                          • 7685
                          • Superb III (3V3)

                          #13
                          no rozkalibruje się czujnik G85, ale pojeździsz ze 100m ze skręcaniem kół i się skalibruje z powrotem.
                          Pozdrawiam
                          Marcin

                          Komentarz

                          • winni77
                            RS
                            • 2009
                            • 2183
                            • Octavia II combi (1Z5)
                            • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                            #14
                            Mnie sie rok temu aku wyladowal i zaden alarm (fabryczny) sie nie wlaczyl, bo zdazyl sie dezaktywawac jak probowalem otworzyc drzwi. Jak wyjalem akku do ladowania tez bez cyrkow. Po ponownym podlaczeniu wyskoczyla zdajsie kontrolka ABSu, ktora zaraz potem zniknela i (jak w instrukcji podaja) trzeba bylo "zaprogramowac" elektryczne szyby, ale jakos u mnie nic nie programowalem i bylo ok. Oczywiscie cala pamiec komputera sie skasowala, oprocz calego przebiegu.
                            Mój "Batmobil"

                            Komentarz

                            Pracuję...