babaluga, były już takie rozważania na forum. Za 1300-1500zł kupisz bolero poza aso, możesz zrezygnować ze swinga i dobrać coś innego. Może dołożyć drugie tyle i wziąć ksenony? Albo maxi-dot i grzanie 4liter? Opcji jest wiele.
babaluga, były już takie rozważania na forum. Za 1300-1500zł kupisz bolero poza aso, możesz zrezygnować ze swinga i dobrać coś innego. Może dołożyć drugie tyle i wziąć ksenony? Albo maxi-dot i grzanie 4liter? Opcji jest wiele.
Wlasnie sie nad tym bolero zastanawiam, tylko boje sie przypalu troche, w sensie, ze nie bedzie dzialac albo cos.
Jak sie jezdzi 1.4? :-)
Był: VWCaddy 1,9 TDI, Superb 2,0 TDI, Ceed 1,6 CRDI, OII 1,4 TSI, Astry: G - 1,6 8V, H - 1,7 CDTI, Skoda 105, Maluch.
Jest jeszcze Fabia II CGGB, ale tu nie ma o czym pisać.
Kupisz radio z pewnego źródła (np. od kogoś z forum), możesz równie db założyć je w aso żeby nie stracić gwary za ingerencję w elektrykę - i tak wyjdzie taniej.
Autko prawie niezawodne pomimo usterki ogrzewania siedzeń (jest jakieś zwarcie i rozładowuje aku) jestem zadowolony. Z silnika też, tylko jeździć.
dotyczy to aut 1.4 TSI 122 konie ale wyprodukowanych przed majem 2010 (nie dokońca przemyslana budowa nastawnika rozrządu). Jest na forum kilka osób które już są po wymianie. Jest też grupa - tak jak ja auto z marca 2010 przebieg 32kkm - i nie zaobserwowałem najmniejszych oznak abym cos mi się działo z rozrządem.
Wspomniany artykół jak i program sa duuuużo naciągane. Redaktorzy z TVN-u chcieli wykazać że VW i Skoda maja w dupie klientów i unikają wprowadzenia w życie akcji serwisowej.
Niektóre ASO chcą wymieniać nastawiacze bez problemów inne unikają takich akcji.
Dobra panowie, bo się zaczyna kolejna dyskusja o rozrządzie w TSI. Artykuł z AŚ jeżdżący po 1.4tsi ma już brodę, a rozterki z terkotem przy starcie już wypełniły dwa oddzielne wątki.
Poza tym zaraz znajdzie się kolejny wyznawca prostych rozwiązań, podkreślający "ileż to tematów o wadliwych 1.4 tsi pojawiło się na forum" :roll:
Może z oceną tego silnika poczekamy aż ktoś zrobi ze 100 tys. km? Bo na razie, poza głośniejszym odpalaniem nawet ten niby wadliwy nastawnik/napinacz nie spowodował żadnych awarii...
Kupiłem 3 szt do firmy i testuje poki co bez problemow jakies dorbiazgi ale nie zwiazane z ukladem napedowym poraża troszke spalanie 12 i nawet troszke wiecej w miescie..., wsztystkie 3 sztuki sa jeszcze przed pierwszym przegladem maja kolo 20 000km i byly juz dolewki oleju okolo 04-07ltr
Miałem kupowac kolejne ale troszke sie wstrzymam i poobserwuje jak to dalej bedzie wygladalo nie wiem czy to nagonka medialna na te tsi czy cos jest na rzeczy... Swoja droga gdzie podziały sie te czasy ze octavia 1 robilo sie 400-500 tysiecy przy wymianie tylko eksploatacyjncyh materiwałów :roll:
poraża troszke spalanie 12 i nawet troszke wiecej w miescie..., wsztystkie 3 sztuki sa jeszcze przed pierwszym przegladem maja kolo 20 000km i byly juz dolewki oleju okolo 04-07ltr
Nie mow glosno, bo uslyszysz ze masz popsute te auta. Tu przeciez kazdemu max 8l w miescie :lol:
Dajcie sobie spokoj z tym spalaniem w 1.4 TSI, mozna spokojnie zrobic 12 l w miescie bez korkow, przynajmniej mi sie to udaje bez problemu, ale wtedy jestem prawie najszybszy :diabelski_usmiech a jak bardzo chce to robie tez 7 l w miescie. Na trasie podobnie, najnizsze spalanie to 4,9, ale stala predkosc bez wyprzedzania 70 km/h a najwyzsze 9,2, predkosc co chwile pod 190 km/h.
Budowa domów energooszczędnych, szkieletowych www.nawmar.pl
Komentarz