OCTAVIA TDI wysokie spalanie ???

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • henio
    Rider
    S_OCP Member
    • 2005
    • 631

    #26
    Ja dojeżdzam do ksiązkowych( instrukcja obsługi ) 182 km i dalej ani w ząb.A pedał gazu mam na połowie i czuć że poszła by więcej przynajmniej na pedale ale powyżej tych 182 DOKŁADNIE, nie pójdzie może jest jakiś obranicznik na to?

    Komentarz

    • SZAFA
      Classic
      • 2006
      • 8

      #27
      a no właśnie że mam książkowy rozmiar oponek i cała reszta to seria. Sprawdzę pod osłoną co się znajduje. Też myślę że to 90KM ale jakieś dziwne bo buta do 3000 ma niezłego. 180 lata bez problemu. Na 5 od 90do 130 czy nawet 150 to wskazówka idzie jak oszalała. A mam porównanie bo mam jeszcze Accord 2.0 iVTEC z 2005 roku i 300zx 220 KM 3.0 DOHC i jeśli tak ma być we wszystkich AGR to jestem pod wrażeniem tych silników.

      A c odo tej hamowni to jaki jest margines błędu ? bo słyszałem ze +- 20 KM
      żyjmy oszczędnie

      Komentarz

      • DGW
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 2330

        #28
        Zamieszczone przez SZAFA
        bo słyszałem ze +- 20 KM
        To raczej źle słyszałeś a przynajmniej w Master's Tuning tak nie jest. We wszystkich pomiarach które były robione na DD wartości wychodziły prawdziwe
        NFPNorth-West
        2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
        WARSZTAT www.dsize.pl
        ->
        CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
        spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

        Komentarz

        • Jabar1975
          RS
          • 2006
          • 3331

          #29
          Zamieszczone przez SZAFA
          Octavie mam od nowości. Ma teraz 230000
          i po cwierc miliona kilometrow sprawdziles pierwszy raz ile realnie ci pali samochod?
          nasza droga: www.wpzs.pl

          Komentarz

          • SZAFA
            Classic
            • 2006
            • 8

            #30
            ano dopiero, nigdy nie chciało mi się. Zawsze myślałem ,że jest jak komp pokazuje ale to jest kit :lol: Poza tym octavia była dupowozem firmowym i nie przykładałem uwagi. Lałem paliwo i jeździłem. Ale po tylu tysiącach jestem pod wrażeniem. Sprzęgło wymieniono po 180000, 2 x przepływkę. Z turbiną nic nie grzebane jeszcze się trzyma tak samo z silnikiem. Wymieniono amorki ale to przy 200000. W niemczech pewnie by były jak nowe :wink: . Dodam że jeździły nim 2 osoby przeważnie po mieście, a od 2 lat stała na mrozie i zawsze odpalała super. Troche na zimnym trzepie mi silnikiem ale obroty są idealne nie wiem co jest grane. nie kopci nawet przy rozruchu. Olej Mobil 0W40 od nowości. Tak wiem że mobil to szais ale jak już go leje to już nie ma co zmieniać. Ostatnio były problemy z centralnym zamkiem ale to chyba od upałów.
            Ogólnie jestem zadowolony i nastepne auto chyba z rodziny VW.

            Wstawiam fotkę mojego silnika jeśli można prosić znawców o opinie to będę wdzięczny.
            Załączone pliki
            żyjmy oszczędnie

            Komentarz

            • DGW
              RS
              S_OCP Member
              • 2006
              • 2330

              #31
              AGR 90 KM 210 Nm w serii
              NFPNorth-West
              2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
              WARSZTAT www.dsize.pl
              ->
              CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
              spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

              Komentarz

              • misiekwaw
                RS
                S_OCP Member
                • 2004
                • 7715
                • Ford

                #32
                Zamieszczone przez SZAFA
                a no właśnie że mam książkowy rozmiar oponek i cała reszta to seria. Sprawdzę pod osłoną co się znajduje. Też myślę że to 90KM ale jakieś dziwne bo buta do 3000 ma niezłego. 180 lata bez problemu. Na 5 od 90do 130 czy nawet 150 to wskazówka idzie jak oszalała. A mam porównanie bo mam jeszcze Accord 2.0 iVTEC z 2005 roku i 300zx 220 KM 3.0 DOHC i jeśli tak ma być we wszystkich AGR to jestem pod wrażeniem tych silników.
                LOL :lol:

                MSPANC :szeroki_usmiech
                Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                http://www.disi-tune.pl
                Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                Był WRX
                Była Octa

                Komentarz

                • Jabar1975
                  RS
                  • 2006
                  • 3331

                  #33
                  respek juz nie chce imprezy wezme AGR'a
                  Na dobrej hamowni nie bedziesz mial wiekszego bledu jak +-5%
                  nasza droga: www.wpzs.pl

                  Komentarz

                  • jackobb
                    Classic
                    • 2008
                    • 4

                    #34
                    silniki volswagena mają to d siebie że mogą posiadać wiekszą moc niż podaje to producent... moj kumpel tez miał 90 KM a jak pojechał na hamownie to sie okazało ze ma 105 czy 107 a naprawdę miał 90KM... bo tak na samochodzie było napisane

                    Komentarz

                    • Tymon
                      RS
                      • 2004
                      • 2970

                      #35
                      jackobb, spojrzałeś na datę tego postu :?:


























                      ad:
                      Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
                      Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
                      BMW serii 3... Radość z jazdy.

                      Komentarz

                      Pracuję...