Ja dojeżdzam do ksiązkowych( instrukcja obsługi ) 182 km i dalej ani w ząb.A pedał gazu mam na połowie i czuć że poszła by więcej przynajmniej na pedale ale powyżej tych 182 DOKŁADNIE, nie pójdzie może jest jakiś obranicznik na to?
OCTAVIA TDI wysokie spalanie ???
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
a no właśnie że mam książkowy rozmiar oponek i cała reszta to seria. Sprawdzę pod osłoną co się znajduje. Też myślę że to 90KM ale jakieś dziwne bo buta do 3000 ma niezłego. 180 lata bez problemu. Na 5 od 90do 130 czy nawet 150 to wskazówka idzie jak oszalała. A mam porównanie bo mam jeszcze Accord 2.0 iVTEC z 2005 roku i 300zx 220 KM 3.0 DOHC i jeśli tak ma być we wszystkich AGR to jestem pod wrażeniem tych silników.
A c odo tej hamowni to jaki jest margines błędu ? bo słyszałem ze +- 20 KMżyjmy oszczędnie
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SZAFAbo słyszałem ze +- 20 KMNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SZAFAOctavie mam od nowości. Ma teraz 230000nasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
ano dopiero, nigdy nie chciało mi się. Zawsze myślałem ,że jest jak komp pokazuje ale to jest kit :lol: Poza tym octavia była dupowozem firmowym i nie przykładałem uwagi. Lałem paliwo i jeździłem. Ale po tylu tysiącach jestem pod wrażeniem. Sprzęgło wymieniono po 180000, 2 x przepływkę. Z turbiną nic nie grzebane jeszcze się trzyma tak samo z silnikiem. Wymieniono amorki ale to przy 200000. W niemczech pewnie by były jak nowe :wink: . Dodam że jeździły nim 2 osoby przeważnie po mieście, a od 2 lat stała na mrozie i zawsze odpalała super. Troche na zimnym trzepie mi silnikiem ale obroty są idealne nie wiem co jest grane. nie kopci nawet przy rozruchu. Olej Mobil 0W40 od nowości. Tak wiem że mobil to szais ale jak już go leje to już nie ma co zmieniać. Ostatnio były problemy z centralnym zamkiem ale to chyba od upałów.
Ogólnie jestem zadowolony i nastepne auto chyba z rodziny VW.
Wstawiam fotkę mojego silnika jeśli można prosić znawców o opinie to będę wdzięczny.Załączone plikiżyjmy oszczędnie
Komentarz
-
-
AGR 90 KM 210 Nm w seriiNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SZAFAa no właśnie że mam książkowy rozmiar oponek i cała reszta to seria. Sprawdzę pod osłoną co się znajduje. Też myślę że to 90KM ale jakieś dziwne bo buta do 3000 ma niezłego. 180 lata bez problemu. Na 5 od 90do 130 czy nawet 150 to wskazówka idzie jak oszalała. A mam porównanie bo mam jeszcze Accord 2.0 iVTEC z 2005 roku i 300zx 220 KM 3.0 DOHC i jeśli tak ma być we wszystkich AGR to jestem pod wrażeniem tych silników.
MSPANC :szeroki_usmiechTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
respek juz nie chce imprezy wezme AGR'a
Na dobrej hamowni nie bedziesz mial wiekszego bledu jak +-5%nasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
Komentarz